Gå til innhold

Behandling av bihulebetennelse

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hatt bihulebetennelse veldig lenge nå, og har prøvd mye. Jeg har prøvd neseskyller, saltvannsspray, otrivin og physiomer bihule nesespray. Bihulebetennelsen går likevel ikke over, er det noe mer jeg kan prøve? 

Anonymkode: 4a396...88a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan prøve slimhinne avsvellende tabletter. Men du bør gå til lege uansett synes jeg. Det kan jo være andre ting (som noe så uskyldig som en allergi).

Anonymkode: 2bcc2...48a

• Liker 2
Skrevet

Har du faktsik bihulebetennelse, eller bare "vondt i bihulene"? Har du bihulebetennelse, kan du få hjelp av legen. 

Anonymkode: 7a94b...27a

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan prøve slimhinne avsvellende tabletter. Men du bør gå til lege uansett synes jeg. Det kan jo være andre ting (som noe så uskyldig som en allergi).

Anonymkode: 2bcc2...48a

Det må man vel få på resept?

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du faktsik bihulebetennelse, eller bare "vondt i bihulene"? Har du bihulebetennelse, kan du få hjelp av legen. 

Anonymkode: 7a94b...27a

Jeg har bihulebetennelse. Jeg skal til legen, men jeg lurte på om noen hadde noen tips. 

Anonymkode: 4a396...88a

Skrevet

Spørs om det er viralt eller bakterielt. Regner med du har viralt siden du ikke har feber? Da er det antivirale midler og symptombehandling. Du vil nok få resept fra legen

Anonymkode: 68c52...89f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...