AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #1 Skrevet 11. november 2020 Sikkert blitt spurt om før her, men fikk ikke noe opp i søket😅 Dere som har flere barn, ville dere gått for aldersforskjell mellom søsken på 2 år, 2,5 år, 3 år eller 3,5 år? Såklart klar over at man ikke kan velge dette, men hvis man i teorien kunne tenker jeg da😄 Anonymkode: 0c348...782
lille pille Skrevet 11. november 2020 #3 Skrevet 11. november 2020 Det der er vanskelig. Jeg vil si det avhenger helt av barnet man har og barnet man får. Vi fikk nummer to når eldste var 2 år og 3 måneder. Det har vært veldig hektisk siden eldste var veldig aktiv og hadde dårlig språk. Skulle jeg valgt ville jeg hatt minst 3 år mellom våre. Men jeg ser at andre har to år mellom barna sine ig hvor dette fungerer fint. De har rolige barb fra før.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #4 Skrevet 11. november 2020 34 minutter siden, lille pille skrev: Det der er vanskelig. Jeg vil si det avhenger helt av barnet man har og barnet man får. Vi fikk nummer to når eldste var 2 år og 3 måneder. Det har vært veldig hektisk siden eldste var veldig aktiv og hadde dårlig språk. Skulle jeg valgt ville jeg hatt minst 3 år mellom våre. Men jeg ser at andre har to år mellom barna sine ig hvor dette fungerer fint. De har rolige barb fra før. Mine har også 2 år og 3 måneder imellom, eldste her (eller nå begge to!) er som en ape, alltid høyt aktivitetsnivå, hadde lite språk da lillesøster kom. Var ekstremt tøft første året, nå er de 2 og 4, og jeg er ekstremt glad for at det ikke er større aldersforskjell! Om du har en mann som er flink å ta sin del av arbeidet så går det bra! Anonymkode: 78605...708
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #6 Skrevet 11. november 2020 2 år. Og de har vært gode søsken hele veien. Anonymkode: c6e89...dee
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #7 Skrevet 11. november 2020 Vi har 2 år og det har vært hektisk men fint. De har et utrolig nært forhold og like interesser. Svigerinne har litt over 3 år og sliter enda med at eldste er så sjalu da han husket og forstod mer av det å være enebarn.. Men det er jo bare våre opplevelser og sikkert andre med andre erfaringer Anonymkode: b14cb...cdc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå