Gå til innhold

Kvinner med melk i brystene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hey, jeg har en litt pinlig spørsmål. Jeg har alltid hatt en ting for kvinner med melk i puppene. Jeg synes det er skikkelig sexy, spesielt når de er så fulle at blodårene synes. Jeg bare lurte på hva smaker melken som? Som vanlig H-melk? 

Anonymkode: e459d...e82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får kjøpe deg formula og prøvesmake😉

Anonymkode: f5fe6...c7b

Skrevet

Kanskje litt som kondensert melk. Søtlig. 

Anonymkode: 64473...913

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får kjøpe deg formula og prøvesmake😉

Anonymkode: f5fe6...c7b

Det smaker på ingen måte som formula.

Anonymkode: 02e4c...0a2

• Liker 4
Skrevet

Det smaker ikke som vanlig melk, og hvertfall ikke som kondensert melk etter min mening. Er litt sånn tynnere enn vanlig melk. Og synes det smaker ekkelt😂

• Liker 1
Skrevet

Kalles for stimulering. De får melk på lik linje som kyr for. De må stimuleres så kommer det melk ut av de

Anonymkode: baa4f...c53

Skrevet

Hvis du tar litt skumma melk og tilsetter honning har du en pekepinn. Det smaker ikke formula, så det er nytteløst.

Anonymkode: 46a8e...97e

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du tar litt skumma melk og tilsetter honning har du en pekepinn. Det smaker ikke formula, så det er nytteløst.

Anonymkode: 46a8e...97e

Men melk og honning smaker jo godt. 

Ts

Skrevet

Jeg syntes det smakte rart, litt søtt.

du får prøve det engang, bare ikke regn med at melkespreng er digg for dama. Det blir så vondt at det nesten blokkerer litt for at noe klarer å komme ut.

Anonymkode: 02af9...975

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hey, jeg har en litt pinlig spørsmål. Jeg har alltid hatt en ting for kvinner med melk i puppene. Jeg synes det er skikkelig sexy, spesielt når de er så fulle at blodårene synes. Jeg bare lurte på hva smaker melken som? Som vanlig H-melk? 

Smaker ikke som ku-melk. Det er veldig søt. Ikke noe godt å drikke, men ikke ringt heller, bare ikke direkte godt.

Anonymkode: 1019a...ea2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...