Gå til innhold

Kroppslige reaksjoner hos kvinner under orgasme?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)

Den kroppslige reaksjoner hos dama når hun får orgasme her heilt ulik min egen orgasme.    Før  dama nærmer seg climax / orgasme kan ein merke noen svake rykkninger igjennom kroppen.    Idet  hun oppnår climax / orgasme skjelver så  rister hele kroppen, og  bekkenet  løftes opp, og frem.    Orgasmen / skjelvingene kan vare i fra 1-2 min, og umiddelbart etter at orgasmen er over så føles clitorisen øm.   Etter omlag 5-10 min kan ein på nytt igjennomta stimulering av clitorisen, og etterfulgt av nye kraftige skjelvinger / rykkninger som går igjennom hele kroppen. 

Undres på om dette er vanleg kroppslige reaksjon hos de fleste kvinner under orgasme ?  Hvor lenge varer igjennomsnittleg en orgasme hos kvinner, og om styrken på oragsmen kan variere i forhold til om de har noe i skjæden under orgasmen ?     

Endret av Anonym Bruker
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger ikke ha på kamera for å finne ut av sånt. Man merker det på kroppen. Skjelvinger, andpustenhet og det andre du skriver er helt vanlig. Selv kan jeg begynne å stimulere meg selv etter 30 sek til 1 min.. Tredje gang trenger jeg bare å presse på punktet i 5-10 sek så kommer jeg.. 

Anonymkode: 47a96...90e

Gjest Anonym Bruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trenger ikke ha på kamera for å finne ut av sånt. Man merker det på kroppen. Skjelvinger, andpustenhet og det andre du skriver er helt vanlig. Selv kan jeg begynne å stimulere meg selv etter 30 sek til 1 min.. Tredje gang trenger jeg bare å presse på punktet i 5-10 sek så kommer jeg.. 

Anonymkode: 47a96...90e

Du hevder å kan  begynne å stimulering igjenn av  deg selv  etter 30 sek -  1 min, og får umiddelbart orgasme igjenn etter 5-10 sek.   Noen kvinner hevder at de blir døsige /utslitt umiddelbart etter orgasmen, clitorisen blir øm.    En kroppslig reaksjon  som samsvarer med menns kroppslige reaksjon under orgasme.         

Skrevet

Vet ikke hvordan andre damer har det men jeg opplever det samme som du beskriver. Får rykninger og hele kroppen begynner å skjelve. Kjennes liksom ut som at det dunker og at noe pumpes ut under orgasmen. Jeg har forskjellig lengde og styrke på orgasmene, noen er kraftigere enn andre. Når jeg først kommer, så skal det ikke mye til for at det kommer flere på rad. Underlivet blit litt sånn hovent etter orgasme

• Liker 4
Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)
18 minutter siden, Badbunny skrev:

Vet ikke hvordan andre damer har det men jeg opplever det samme som du beskriver. Får rykninger og hele kroppen begynner å skjelve. Kjennes liksom ut som at det dunker og at noe pumpes ut under orgasmen. Jeg har forskjellig lengde og styrke på orgasmene, noen er kraftigere enn andre. Når jeg først kommer, så skal det ikke mye til for at det kommer flere på rad. Underlivet blit litt sånn hovent etter orgasme

Kan ofte virke som dama har fått dilerium under orgasmen.   Kraftige skjelvinger som varer ukontrollert i i flere minutter, og stimulering til ny orgasme umiddelbart etter den første er ofte ikkje noe problem.   Umiddelbart etter en utløsning/ orgasme blir menn slitne / døsige, men kvinner virker å vera mer utholdende selv etter flere orgasmer.  

Endret av Anonym Bruker
Skrevet
1 minutt siden, Anonym Bruker skrev:

Kan ofte virke som dama har fått dilerium under orgasmen.   Kraftige skjelvinger som varer ukontrollert i i flere minutter, og stimulering til ny orgasme umiddelbart etter den første.   Umiddelbart etter en utløsning/ orgasme blir menn slitne / døsige, men kvinner virker å vera mer utholdende selv etter flere orgasmer.  

Ja ser sånn ut. Mannen klarer ikke å komme flere ganger på rad. Han er ferdig etter å ha kommet en gang. Jeg kan komme flere ganger under økten. Vet ikke helt hvorfor det er slik

Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)
31 minutter siden, Badbunny skrev:

Ja ser sånn ut. Mannen klarer ikke å komme flere ganger på rad. Han er ferdig etter å ha kommet en gang. Jeg kan komme flere ganger under økten. Vet ikke helt hvorfor det er slik

Styrken / lengden på menns orgasme er ofte avhengi hvor lang tid det har gått sidan siste sæduttømming.  Selv føler eg meg utslitt / tappet for krefter  etter en orgasme, og sexlysten forsvinner.   Etter omlag 1/2 time kan eg på nytt onaniere til ny orgasme, men  merkes knapt.  Menn bruker troleg mer energi under orgasmen en  kvinner, og derfor har  kvinner flest troleg  større utholdenhet en menn. 

Mange kvinner har troleg vel så stort utbytte av å stimulere / kontrollere sin egen  orgasme v/ hjelp av sexhjelpemidler som  mann.    Noen ganger føler eg som mann at orgasmen er både  mye bedre /sterkere v/ selvhjelp en under samleie.  Det  har samanheng med at eg føler  ofte eg bruker mye fysisk / psykisk   energi til hennes orgasme.    Hun er lite fysisk aktiv under senansen, og ligger der liksom bare påvente av å få sin orgasme. 

Endret av Anonym Bruker
Skrevet
52 minutter siden, Anonym Bruker skrev:

Styrken / lengden på menns orgasme er ofte avhengi hvor lang tid det har gått sidan siste sæduttømming.  Selv føler eg meg utslitt / tappet for krefter  etter en orgasme, og sexlysten forsvinner.   Etter omlag 1/2 time kan eg på nytt onaniere til ny orgasme, men  merkes knapt.  Menn bruker troleg mer energi under orgasmen en  kvinner, og derfor har  kvinner flest troleg  større utholdenhet en menn. 

Mange kvinner har troleg vel så stort utbytte av å stimulere / kontrollere sin egen  orgasme v/ hjelp av sexhjelpemidler som  mann.    Noen ganger føler eg som mann at orgasmen er både  mye bedre /sterkere v/ selvhjelp en under samleie.  Det  har samanheng med at eg føler  ofte eg bruker mye fysisk / psykisk   energi til hennes orgasme.    Hun er lite fysisk aktiv under senansen, og ligger der liksom bare påvente av å få sin orgasme. 

Hmm... det høres jo merkelig ut. Jeg synes hvertfall det er bedre når begge er like aktive under økten. Blir litt rart å bare ligge der. Er jo viktig at man nyter det selv og ikke bare tenker på at den andre skal nyte det. Noen ganger stimulerer jeg selv til orgasme under sex, andre ganger gjør han det

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, Badbunny said:

Menns ereksjon og orgasme er i hovedsak hormonstyrt. Noen menn har mindre eller mer av dette. Før kunne jeg kommer flere ganger etter hverandre, men nå bygger jeg heller opp til en stor orgasme som slår meg helt ut.

Du har også en relativt stor andel av kvinner som blir oversensitiv etter en orgasme og trenger ganske lang tid før de kan nyte seksuell stimuli igjen.

Gjest Kirsebæra
Skrevet

Jeg blir oversensitiv etter en orgasme og bruker lang tid på å nyte seksuell stimuli igjen, spesielt rettet mot klitoris. Penetrering i vagina kan gå greit. Men jeg blir utslitt. En orgasme gir meg skjelvinger, og litt som beskrevet over; nesten som delirium. Virker som en ut-av-kroppen opplevelse. Tar enormt med energi. 

Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)
4 timer siden, Kirsebæra skrev:

Jeg blir oversensitiv etter en orgasme og bruker lang tid på å nyte seksuell stimuli igjen, spesielt rettet mot klitoris. Penetrering i vagina kan gå greit. Men jeg blir utslitt. En orgasme gir meg skjelvinger, og litt som beskrevet over; nesten som delirium. Virker som en ut-av-kroppen opplevelse. Tar enormt med energi. 

.

Dama har aldri tatt initiativet til sex, og hun  virker lite delaktig /passi  under sexen, og har  bestanding  tatt ansvar også for  hennes orgasme.     Hennes kroppslige reaksjoner etter stimulering av clitorisen hennes  vitner om at hun ikkje faker. 

Peyronies sykdom (bøyd penis) har ført til vanskeligheter med gjennomføring  av samleie , men vet at endring av sexstilling kunne løst problemet.     Hun er imidlertid nokså avvisende til  forslaget om endring av misjonæren som har vert vår tradisjonelle sexstilling i mange år. 

Det at dama aldri har tatt initiativet føles enormt skuffende, men er sjelden blitt avvist når eg prøver meg på henne.   Når eg leser om kvinner som tar initiativet til sexen så oppfatter eg det som eit slags luksusproblem.   Dama er  56 modell, og lever på gamle holdninger omkring sex.   Nå  ikkje  hverken eg eller hun noen ærfaring m/ andre sexpartnere, og sexen har liksom blitt nokså rutinepreget de få gangene vi har sex.   Kanskje er det  noen damer som kjenner seg igjenn her, og kan komme m/ impulser. ?   Følelsene overfor dama er blitt betydeleg svekka på grunn av hennes manglende delaktighet / initiativ til  sex, og intimitet.     

Endret av Anonym Bruker
Skrevet

Orgasmen min varer iallfall over 10 sekunder. Jeg kan få flere orgasmer etter hverandre uten problem, den første er som oftest mest intens og sånn "ut-av-kroppen" opplevelse. Det er ganske heftig. Jeg er ikke supersensitiv nedentil så kan lett stimuleres mer, men etter 4-5 orgasmer så blir jeg sliten ja. Jeg syns det er ganske fint med flere orgasmer og ikke bare èn, når jeg onanerer selv er det sjeldent jeg gir meg etter bare en orgasme. 

Anonymkode: eee05...a1c

Gjest Anonym Bruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Orgasmen min varer iallfall over 10 sekunder. Jeg kan få flere orgasmer etter hverandre uten problem, den første er som oftest mest intens og sånn "ut-av-kroppen" opplevelse. Det er ganske heftig. Jeg er ikke supersensitiv nedentil så kan lett stimuleres mer, men etter 4-5 orgasmer så blir jeg sliten ja. Jeg syns det er ganske fint med flere orgasmer og ikke bare èn, når jeg onanerer selv er det sjeldent jeg gir meg etter bare en orgasme. 

Anonymkode: eee05...a1c

Første orgasmen varer over 10 sekunder, og kan få flere orgasmer etter hverandre uten problem.   Da er det vel snakk om serieorgasmer, og ene orgasmen avløser den andre. 

Skrevet

Ååå, det var engang...

Hadde en fast kar over et par år som kunne gi meg 20 orgasmer etter hverandre, kunne føle meg helt ør i hodet etterpå, klarte ikke å reise meg opp - muskelverk i hele kroppen dagen etterpå. Drømmer om å oppleve det samme igjen, men det blir nok bare med fantasien.

Anonymkode: b0d2f...e40

Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ååå, det var engang...

Hadde en fast kar over et par år som kunne gi meg 20 orgasmer etter hverandre, kunne føle meg helt ør i hodet etterpå, klarte ikke å reise meg opp - muskelverk i hele kroppen dagen etterpå. Drømmer om å oppleve det samme igjen, men det blir nok bare med fantasien.

Hemmligheten her tru ?     Fantaserer ofte om en kvinne som tar initiativet til sex, og tar selv mer ansvar for sin egen sex, og orgasme.

Endret av Anonym Bruker
Skrevet

Hele kroppen min slår bue, bein og armer kramper seg før beina rykker, hode kastes bak, jeg hakker tenner og ser vel igrunn ut som en demon har tatt bolig i meg.

Kan komme om igjen og om igjen umiddelbart etterpå. Men får bare orgasme av klitten.

Anonymkode: 0d455...d9f

• Liker 1
Gjest Anonym Bruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hele kroppen min slår bue, bein og armer kramper seg før beina rykker, hode kastes bak, jeg hakker tenner og ser vel igrunn ut som en demon har tatt bolig i meg.

Kan komme om igjen og om igjen umiddelbart etterpå. Men får bare orgasme av klitten.

En orgasme opplevelse du deler saman  m/ din partner eller alene ?

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du hakker tenner? 😂 

Den var ny! 

Anonymkode: e5dfa...049

Skrevet
4 minutter siden, Anonym Bruker skrev:

En orgasme opplevelse du deler saman  m/ din partner eller alene ?

alene

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du hakker tenner? 😂 

Den var ny! 

Anonymkode: e5dfa...049

haha ja 🤷🏼‍♀️ 

Skrevet
1 time siden, Anonym Bruker skrev:

Hemmligheten her tru ?     Fantaserer ofte om en kvinne som tar initiativet til sex, og tar selv mer ansvar for sin egen sex, og orgasme.

Hemmeligheten her var ulovligheten, helt klart. Mannen ventet hjemme, og det gjorde det mye mer pirrende og eksplosivt. Sexen hjemme kan aldri måle seg med dette, middelmådig og følelsesløst. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...