AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #1 Skrevet 11. november 2020 Ja jeg er klar over hvor sinnsykt dette høres ut! Er 25 uker på vei, nå de siste dagene kjennes det ut som baby er på tur ut!! Vet ikke om den bare ligger og sparker rett ned, men føler jeg må knipe igjenn musa så den ikke skal komme ut! Litt vondt er det også Anonymkode: e446f...426
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #2 Skrevet 11. november 2020 Google og les om nedpress. Er det det du kjenner? Anonymkode: 868aa...a66 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #3 Skrevet 11. november 2020 Ja det skjer jo av og til at fødselen kan starte mye tidligere enn forventet. Men det er sjeldent. Og du får håpe den holder seg inne ihvertfall 12 uker til. Anonymkode: 5ff59...f98 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #4 Skrevet 11. november 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Google og les om nedpress. Er det det du kjenner? Anonymkode: 868aa...a66 Mye mulig det er dette. Skal til jordmor i morgen, får høre med hun også Anonymkode: e446f...426 1
boblevann Skrevet 11. november 2020 #5 Skrevet 11. november 2020 Veldig vanlig både med nedpress, stikninger og spark nedover. Kan være skikkelig vondt! Husker igjen følelsen. Den kom tidlig, men fødte likevel ikke før 42+0 🤪 Men UANSETT hvor langt du er på vei, kommer det ikke til å skje at babyen bare faller ut altså. Fødselen kan jo starte så tidlig hvis du er riktig uheldig, men okke som så faller den ikke bare ut plutselig på butikken liksom 🙈 Selv om jeg vet veldig godt at det kjennes sånn ut. 3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #6 Skrevet 11. november 2020 10 minutter siden, boblevann skrev: Veldig vanlig både med nedpress, stikninger og spark nedover. Kan være skikkelig vondt! Husker igjen følelsen. Den kom tidlig, men fødte likevel ikke før 42+0 🤪 Men UANSETT hvor langt du er på vei, kommer det ikke til å skje at babyen bare faller ut altså. Fødselen kan jo starte så tidlig hvis du er riktig uheldig, men okke som så faller den ikke bare ut plutselig på butikken liksom 🙈 Selv om jeg vet veldig godt at det kjennes sånn ut. Tror nokk ikke fødsel er her, er bare for å poengtere følelsen, noen ganger kjennes et ut som baby bare stikker hånda ut og vifter med den i dåsa! 😂 Blir litt engstelig haha Anonymkode: e446f...426
boblevann Skrevet 11. november 2020 #7 Skrevet 11. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror nokk ikke fødsel er her, er bare for å poengtere følelsen, noen ganger kjennes et ut som baby bare stikker hånda ut og vifter med den i dåsa! 😂 Blir litt engstelig haha Anonymkode: e446f...426 Ja jeg husker den veldig godt 🙈 Veldig normalt, altså - og som sagt ingen fare for at hen plutselig ligger på stuegulvet uten at du fikk det med deg 🤣
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå