AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #1 Skrevet 11. november 2020 Jeg har en nokså stor serboreisk vorte (fått den diagnotisert hos hudlege) som jeg ønsker å få fjernet da den er på en sjenerende sted. Noen her som har fått dette fjernet? Hvordan foregikk det og gjorde det vondt? Må jeg til hudlege eller kan vanlig allmennlege gjøre det? Er det noe man kan fjerne hjemme ved hjelp av vortemiddel eller lignende? Anonymkode: be4e2...982
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #2 Skrevet 11. november 2020 Fikk fjernet en på sykehuset på øre nese hals, de kuttet den av og frøs området. Fikk bare en skorpe, måtte ikke sy. Helt fint i dag, det var i hårfestet Gjorde bare vondt fordi jeg ikke fikk nok lokalbedøvelse, men så fort jeg fikk mer var alt greit. Hvis den sitter en plass på overkroppen så burde fastlege henvise deg videre til noen som driver med dette daglig, spesielt om den er et sted det er synlig. Vet ikke helt om det er det du mener med "sjenerende" sted? Anonymkode: b0d8c...37b
Minitroll Skrevet 11. november 2020 #3 Skrevet 11. november 2020 Noen ganger bare høvles den bort med skarpskje. Veldig enkelt å fjerne, men gå til hudlege som har god greie på dette.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #4 Skrevet 11. november 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk fjernet en på sykehuset på øre nese hals, de kuttet den av og frøs området. Fikk bare en skorpe, måtte ikke sy. Helt fint i dag, det var i hårfestet Gjorde bare vondt fordi jeg ikke fikk nok lokalbedøvelse, men så fort jeg fikk mer var alt greit. Hvis den sitter en plass på overkroppen så burde fastlege henvise deg videre til noen som driver med dette daglig, spesielt om den er et sted det er synlig. Vet ikke helt om det er det du mener med "sjenerende" sted? Anonymkode: b0d8c...37b Ja, den er på brystet, rett på kanten på BHen. Takk for info, da bestiller jeg time hos hudlege tror jeg Anonymkode: be4e2...982
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå