AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #1 Skrevet 11. november 2020 Hvilken videreutdanning har dere? Trives dere? Ville dere valgt det samme om igjen? - Har dere turnus eller dagjobb? Anonymkode: 99cba...f3c
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #2 Skrevet 11. november 2020 Jeg har videreutdanning i akutt- og legevaktssykepleie (har begge to). Jobber på legekontor og elsker det! Dagtid, masse action, varierte oppgaver osv. Vet mange synes legekontor høres kjedelig ut, men jeg bor et lite sted hvor ambulanse har lang responstid og det er langt til nærmeste sykehus så legekontoret (legevakt+spl) må ikke sjelden rykke ut til akutte oppdrag i påvente av sykebil. Og for å kompensere har vi jo noen rolige dager som bare består av blodprøvetaking og telefonsvaring. Og selvsagt masse i mellom. Jeg stortrives. Nå trenger man jo strengt tatt ikke videreutdannelsene mine for å jobbe på legekontor da, men jeg opplevde at de var et stort pluss mtp akuttfunksjonene dette kontoret har. Anonymkode: 2a3cc...7b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå