Gå til innhold

Synge og snakke med barnet i magen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo❤️ 

Er det flere her som synes det er litt rart å snakke med babyen i magen? Synge for ham osv..? Føler det er mye lettere når barnet har kommet ut.. 

Jeg sang ikke for eldste da hun lå i magen, men jeg synger jo masse for henne nå og da hun ble født. 

Anonymkode: df2be...43d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt unødvendig. Det er noen uhyre svake små studier som sier at dette kan være bra for babyen. 

Jeg gjorde det ikke med førstemann, men synger og prater mye når han faktisk er her. Samme med andremann. 

Anonymkode: 7d2a6...da6

Skrevet

Jeg snakker ikke til den i magen, ikke synger jeg heller. 

Anonymkode: 6e40f...e16

Skrevet

Jeg synger mye vas hjemme til radioen og snakker ikke med fokus på den i magen. Den hører jo stemmen min hele dagen når jeg prater med andre 

Anonymkode: f749c...e35

Skrevet

Tenker at babyen i magen ikke skjønner om du snakker til han eller andre. Og når du synger til eldste hører jo babyen det også. Jeg har aldri sunget eller snakket med mine før de er ute av magen, føles helt unaturlig. 

Anonymkode: 430c0...8d9

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns det var veldig rart og det føltes helt unaturlig og gjøre det. Det hendte at samboer snakket til magen og da ble det full fest. Så noe hører de jo. Men jeg gjorde ikke det fordi det var så unaturlig og rart for meg. 

Anonymkode: a227a...6da

Skrevet

Jeg gjorde det mye under mine graviditeter. Jeg spilte også veldig mye klassisk musikk og oprea. Det som var litt morsomt, var at da to av mine fire av sånn 4 - 5 år ville de lære seg å spille piano. Det var litt vanskelig med to stykker på ett flygel, så den ene fant ut at han heller ville lære å spille fiolin og slik ble det.

Jeg vet jo ikke om dette har noe med at jeg sang og spilte mens jeg var gravid, men det er jo litt artige med slike tilfeldigheter.

Skrevet

Hehe godt det er flere enn meg som ikke gjør det. Jeg snakker og har snakket masse med datteren min etter hun ble født og hun skravler som en foss 😊

Anonymkode: df2be...43d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...