AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #1 Del Skrevet 11. november 2020 Ser jo stadig flere har det nå?? er det pga cornona også selger de utstyr siden eller liker ikke folk helsestudio? må jo være ganske dyrt også? har sett flere i min omgangskrets som har skaffet seg det også. Anonymkode: 7eb65...a80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadda123 Skrevet 11. november 2020 #2 Del Skrevet 11. november 2020 Om man har plassen er det mye billigere enn studio, mer praktisk, mer behagelig, og bedre på nesten alle måter. Har hatt flere hjemmegym Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #3 Del Skrevet 11. november 2020 Jeg har hatt det siden 2012, og det er både for å spare penger, slippe kaste bort tid på reise til studio og vente på utstyr i studioet, slippe forhold meg til åpningstider, og ikke minst: slippe forholde meg til FOLK! Det er MYE billigere med hjemmestudio Her jeg bor, koster billigste studioet type 300 i mnd, og det er da ikke noen timer, bare utstyr du bruker selv. Det blir over 3 600 i året. Jeg har altså hatt mitt utstyr i over 8 år, og totalt har jeg vel brukt rundt 6 000 i styrketreningsutstyr, og kjøpt en mølle på finn til rundt 5 000. Altså har jeg spart enormt med penger i forhold til å gå på studio. Anonymkode: 69562...fb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Willasmo Skrevet 11. november 2020 #4 Del Skrevet 11. november 2020 Folk har forskjellige hobbyer, noen investerer i trening, andre i noe annet. Tror neppe helsestudioene har begynt å selge utstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadda123 Skrevet 11. november 2020 #5 Del Skrevet 11. november 2020 2 hours ago, Willasmo said: Folk har forskjellige hobbyer, noen investerer i trening, andre i noe annet. Tror neppe helsestudioene har begynt å selge utstyr. Noen har det. Kjøpte meg noe utstyr fra studio under første lockdown Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #6 Del Skrevet 11. november 2020 Har ikke hjemmestudio, men har kjøpt enkle ting som matte og treningsstrikk. Vurderer å kjøpe meg en romaskin (kan jo også få coaching av Olaf Tufte på Naardic nå). Uansett synes jeg det er mye lettere å få tatt en enkel økt hjemme, både nå og utenfor Corona-sesongen. Du trenger ikke nødvendigvis masse utstyr Anonymkode: 8b39e...cc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PunkCouture Skrevet 11. november 2020 #7 Del Skrevet 11. november 2020 Jeg trener hjemme. Akkurat nå foretrekker jeg å trene for meg selv, men jeg har gått på ulike sentre tidligere. Har studert idrett, og trener en del. Hjemme har jeg ikke et studio, men jeg har en gang der jeg trener, og så har jeg noen essentials. Jeg har en god matte, ulike strikker fra Casall, en foam roller og manualer. Bruker ellers egen kroppsvekt, en stol, gulvet, dørstokken (til leggene), og slike ting. Jogger også en del. Veldig fornøyd med dette😊💪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå