AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #1 Skrevet 11. november 2020 Noen flere som liker å høre på creepypasta-fortellinger før de legger seg? 😌 Hvilke Youtube-kanaler liker dere? Jeg liker "CreepsMcPasta", "Mr. Creeps" og "CreepyPastaJr". Eller kanskje dere foretrekker å lese dem selv? Har dere noen favoritt creepypasta-fortellinger? Anonymkode: 6b449...542
pappa messi Skrevet 11. november 2020 #2 Skrevet 11. november 2020 Har ikke hørt om det før, men jeg må so at det høres spennende ut. Skal sjekke det jeg!
Perelandra Skrevet 11. november 2020 #3 Skrevet 11. november 2020 (endret) Jeg pleier å høre på Creepypodden fra Sveriges Radio, men ikke rett før jeg legger meg. Foretrekker å høre mens jeg gjør kjedelig husarbeid eller går tur. Hører også på Skrekkpodden som forøvrig har hatt flere av de samme historiene som Creepypodden. Endret 11. november 2020 av Perelandra
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #4 Skrevet 15. november 2020 Penpal og Ted the caver er favorittene mine. Anonymkode: 7342e...458
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå