Gå til innhold

«Amming»

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst å «amme» en mann. At han sutter og slikker brystvortene mine lenge mens jeg fks ser på tv. Liksom ligger med hodet i fanget på pute og holder på med brystene mine lenge. Evnt en mann på hvert bryst. Blir våt bare jeg tenker på det

Noen som har hørt om dette? Gjort det? 

Anonymkode: 31e13...736

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt om det ja, men har ikke møtt noen som har gjort dette i en ikke-seksuell setting.  Men er jo en fetish for å være "baby" med bleier, mating og hele pakka. Vet ikke om du er interessert i hele pakka eller bare ammingen.

Anonymkode: 42984...673

Gjest Alterego666
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hørt om det, aldri forsøkt.

Hadde partner foreslått det, ville jeg selvsagt gjort det. Fullstendig harmløs kink.

Skrevet

Tråden er ryddet for kontaktannonser. Elaine Marley, mod.

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lyst å «amme» en mann. At han sutter og slikker brystvortene mine lenge mens jeg fks ser på tv. Liksom ligger med hodet i fanget på pute og holder på med brystene mine lenge. Evnt en mann på hvert bryst. Blir våt bare jeg tenker på det

Ja gjort dette en del før, hva lurer du på? :)

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har hørt om det ja, men har ikke møtt noen som har gjort dette i en ikke-seksuell setting.  Men er jo en fetish for å være "baby" med bleier, mating og hele pakka. Vet ikke om du er interessert i hele pakka eller bare ammingen.

Anonymkode: 42984...673

Nei, nei. Ikke noe av det andre. Bare dette som en kink

Skrevet
42 minutter siden, Johnny Bravo skrev:

Ja gjort dette en del før, hva lurer du på? :)

Hvordan i all verden går man frem? Han er intr i føtter og det gjør vi. Virker så tabu dette, men tenner meg sykt mye med tanken 

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan i all verden går man frem? Han er intr i føtter og det gjør vi. Virker så tabu dette, men tenner meg sykt mye med tanken 

Man har de fetishene man har, utover det kan man bare "være med på' eventuelt fake'. Føttene f.eks flyr rett over hodet på meg..men mugger kan jeg svelge som en fortapt turist i sahara, som finner en flaske vann X-D   finnes faktisk egne sider for kvinner og menn med den fetishen

• Liker 1
Skrevet
På 11.11.2020 den 18.56, Johnny Bravo skrev:

Man har de fetishene man har, utover det kan man bare "være med på' eventuelt fake'. Føttene f.eks flyr rett over hodet på meg..men mugger kan jeg svelge som en fortapt turist i sahara, som finner en flaske vann X-D   finnes faktisk egne sider for kvinner og menn med den fetishen

Hvilke sider da? Hva googler du evnt? 

Skrevet
På 11.11.2020 den 18.19, AnonymBruker skrev:

Er det ikke bare å sitte med puppen ute og be han legge seg til rette?

Skrevet

Han suger på dem (og får ut melk) under sex, men ikke. Pr som helst i hverdagen..  Jeg må være ganske kåt for å tenne på det. 

Anonymkode: 0b16c...fc0

• 3 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.11.2020 den 5.42):

Gå på PH å søk Wolfradish.... Vil være midt i din gate tipper jeg 😉

Anonymkode: ebae0...079

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...