AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #1 Skrevet 11. november 2020 I hele mitt liv har jeg aldri hatt problemer med ereksjonen - heller motsatt - og det har jeg heller ikke nå. Men en eneste gang har det skjedd, og situasjonen var såpass spesiell at jeg skjønner godt hvorfor, jeg var rett og slett ikke komfortabel i settingen. Jeg var ute på reise, og fant et par på nett som tente på at hun ble tatt med på hotell, blindfolded, og knulla av fremmende menn, sammen med mannen sin - trekant altså. Problemet var at det var bestemt at man ikke skulle avsløre stemmen sin underveis, slik at det forble helt anonymt for henne. Og det syntes jeg var virkelig rart - jeg og mannen måtte drive med tegnspråk og blikk, mens hun lå blindfolded på sengen, og akkurat det syntes jeg ble helt merkelig - og da stoppet motoren, og ville ikke starte igjen. Dette er sikkert 5-6 år siden, men det plager meg fremdeles mentalt. Så jeg lurer på - har noen et godt tips for å komme forbi det? Det er eneste gangen i livet mitt det har skjedd, men når jeg nå har sex, så blir det litt av fokuset, jeg blir veldig bevisst på om det er i ferd med å skje på nytt (kjenner liksom etter på en måte) og nyter dermed sexen mindre enn jeg burde. Jeg vet jo med meg selv at dette kom som følge av settingen, og at det egentlig ikke er noe å være bekymret for, men hjernen hører ikke etter. Jeg vet jo også at sjansen for at det skjer på nytt, bare øker med at jeg stresser med det. Men jeg syntes det var så flaut og så lite maskulint å miste ereksjonen - selv om jeg vet det egentlig ikke er noe problem - så ble det såret stolthet, og jeg ble usikker på meg selv på akkurat det ene punktet. Tips mottas med takk! Anonymkode: 2cd7d...1cc
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #2 Skrevet 11. november 2020 Det første som forsvinner hvis du er stresset/ nervøs er ereksjonen. Du var i en ukomfortabel situasjon, ville ikke lagt noe mer i det. Anonymkode: 8d741...ee4
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #3 Skrevet 11. november 2020 Det skjer med alle, og kommer mest sannsynlig til å skje en eller annengang igjen, med deg. Anonymkode: f3b4c...c82
Kokeshi Skrevet 11. november 2020 #4 Skrevet 11. november 2020 Dette er slikt som kan skje hvem som helst, og når som helst. Du har ingen garanti for at det ikke skjer igjen, det har ingen. Du er bare et menneske. Dette var jo en setting som ikke er dagligdags, og dine egne krav og forventninger til deg selv var skyhøye her. Dette er på ingen måte lite maskulint, og en del av livet, som ikke bør være verdens undergang. Det er bare på film at staken står høyt til værs som et spett uansett setting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå