lillemy02 Skrevet 11. november 2020 #1 Skrevet 11. november 2020 Min mann er blitt dårlig han har time for testing i morgen. Hva skjer med barna da? Ingen av de er syke og jeg har skjønt at om han er positiv må de også i karantene samme med meg. Men må de også testes? Må det bli en stor sporings sak på skolen blant annet eller gjelder det kun om barna også er syke?
KvinneguidenBruker Skrevet 11. november 2020 #2 Skrevet 11. november 2020 3 timer siden, lillemy02 skrev: Min mann er blitt dårlig han har time for testing i morgen. Hva skjer med barna da? Ingen av de er syke og jeg har skjønt at om han er positiv må de også i karantene samme med meg. Men må de også testes? Må det bli en stor sporings sak på skolen blant annet eller gjelder det kun om barna også er syke? Dersom han tester positivt må barna testes. Tester de positivt må dere oppgi alle nærkontakter. Kohorter (ofte klasse, fotballlag osv) må da i karantene. Om dere ikke har oversikt over alle mannen og barna har berørt eller vært nærmere enn 2 meter i 15 minutter de siste 10 dager så begynn å lage den listen nå.
Anbefalte innlegg