Gå til innhold

Kjæresten holder med Biden, dumpe henne ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant ut at ny kjæresten er sosialist og holder med Biden og AP/SV. Dette er ille for meg og jeg vurderer å dumpe henne. Problemet er at hun er grei ellers så vet ikke helt om jeg kanskje kan omvende henne. Noen ideer ? 

Anonymkode: f7077...853

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nettopp funnet ut at en jeg skriver med holder med Trump. Vurderer å kutte ham ut. 

Anonymkode: 4e7a2...768

• Liker 8
Skrevet

Tipper at dette er trolling og en spin-off fra den andre tråden angående Trump, men selvsagt har du lov til å slå opp med kjæresten din om du ønsker det - enten det er på grunn av ulike politiske syn, ulik religion, krangling, utroskap eller annet. 

• Liker 12
Skrevet

Lol vet hva du driver med😂 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fant ut at ny kjæresten er sosialist og holder med Biden og AP/SV. Dette er ille for meg og jeg vurderer å dumpe henne. Problemet er at hun er grei ellers så vet ikke helt om jeg kanskje kan omvende henne. Noen ideer ? 

Ja dump henne. Hun er alt for god for deg. :ironi:

Anonymkode: eb77d...25e

• Liker 8
Skrevet

Du ser vel forskjellen på å stemme på de to. Å stemme på Donald er selvsagt dumpegrunn. Hva ellers. Ingen med normal iq gjør det, ergo kunne jeg ikke sett på partner som intelligent. 

Anonymkode: 09b15...8d3

• Liker 6
Skrevet

Han og ap er da langt fra sosialister, de er sosialdemokrater. Liker du ikke det burde du vartfall flytte fra Norge itilegg, og ikke klage mens du utnytter det sosialdemokratiske systemet.

Men skjønner at du ønsker å rpovosere, mulig pga at du er bitter pga den pedofile, kvinnehatende, rasistiske oh homobobe orangeklumpen tapte.

Det er stor forskjell på å ha forskjellige politiske meninger, og det å ha forskjellig moral og menneskesyn. Trump står for autoritær makt over individ og ikke kontroll over egen kropp + diskriminering - mens mildere sider handler jo kun om frihet og mest mulig rettferdighet for alle. Er forskjell på å dumpe noen fordi de støtter voldtekt, og pga de støtter bompenger liksom

Anonymkode: dc9b1...ef1

• Liker 5
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han og ap er da langt fra sosialister, de er sosialdemokrater. Liker du ikke det burde du vartfall flytte fra Norge itilegg, og ikke klage mens du utnytter det sosialdemokratiske systemet.

Men skjønner at du ønsker å rpovosere, mulig pga at du er bitter pga den pedofile, kvinnehatende, rasistiske oh homobobe orangeklumpen tapte.

Det er stor forskjell på å ha forskjellige politiske meninger, og det å ha forskjellig moral og menneskesyn. Trump står for autoritær makt over individ og ikke kontroll over egen kropp + diskriminering - mens mildere sider handler jo kun om frihet og mest mulig rettferdighet for alle. Er forskjell på å dumpe noen fordi de støtter voldtekt, og pga de støtter bompenger liksom

Anonymkode: dc9b1...ef1

Jeg er jo redd hun blir som deg, det er en god grunn til å dumpe.

Går det dårlig ? Du høres veldig bitter ut. Så forslår heller at du flytter fra Norge. 

• Liker 1
Skrevet

Skummelt å tenke på hvor mange idioter det finnes i Norge også, og at Trump faktisk hadde hatt en sjanse til å vinne noe valg her hvis man kunne stemt på han. Æsj! Så mange rasistiske homofober og kvinnehatere det er rundt oss daglig, jeg blir kvalm. Mister håpet for menneskeheten hver gang jeg hører at folk virkelig støtter Trump... Jævla nynazister, de hadde vel sikkert stemt på Hitler også, samma ulla begge to. Håper virkelig ikke disse menneskene er i min omgangskrets....

Anonymkode: 05d6c...d3f

• Liker 4
Skrevet

Nynazist kan du være selv. Makan til kjerringer her. Går jo ikke an å ha egen mening om politikk uten å bli kalt for nazist. Håper moderator blokkerer deg. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en venninne som har postet negativt om Trump siden han ble valgt. Hun har vært utsatt for overgrep som barn og påstod hun ble 'retraumatisert' når han ble valgt. Og nå er hun selvsagt så glad da, fordi Biden ble valgt. Vet ikke hva jeg skal tenke jeg, hun er tydeligvis ikke sensitiv for kladdingen hans på barn. Trump har i alle fall holdt seg til voksne kvinner om han har forulempet noen.

Men hva skal man velge liksom, det er pest eller kolera for Amerikanerne. Systemet er helt sykt.

Anonymkode: adb48...a9c

Skrevet

Nei ikkd hold med noen av de. Den ene er ikke bedre enn den andre.. og hvem holder du med? 

Anonymkode: 203a7...31b

Skrevet (endret)

Herregud, jeg klarer ikke disse svarene. Trump og Biden er ikke like ille eller to sider av samme mynt eller på noen som helst måte sammenlignbare. Just don't.

CCE05396-C55A-43A7-AA0A-063BE657C23F.jpeg

Endret av ella_b
  • Liker 1
Skrevet

Det velger du helt selv.. personlig hadde jeg ikke klart å være sammen med en som er ekstremt sosialist. Da er man uenig i for mange ting

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...