AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #21 Del Skrevet 11. november 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Mulig det er hormonene som spiller meg et puss, men så en film i går og ble betatt av navnet til hovedkarakteren. Thomasin 😍 Handlingen var fra 1600-tallet, så er nok et gammelt engelsk jentenavn. Men uttales jo ca likt på norsk. Helt på trynet å kalle kommende snuppemor dette navnet?😅 Anonymkode: 4b67d...f79 Ville nok hatt en e på slutten. Thomasin høres merkelig ut. Anonymkode: ca316...8b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #22 Del Skrevet 11. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville nok hatt en e på slutten. Thomasin høres merkelig ut. Anonymkode: ca316...8b3 Men da blir det jo uttalt "tomasiiiine". Vil heller uttale det "tommasin". Anonymkode: 4b67d...f79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #23 Del Skrevet 11. november 2020 Jeg tenker på Thomasin McKenzie, skuespiller. Det er et unikt navn, det er sant, men jeg synes du skal kjøre på. Jeg synes helt ærlig at Thomasin er bedre enn Thomasine eller Thomasina... Thomasin får en helt annen klang og høres ikke ut som måten man uttaler Thomas på. De to andre variantene blir også litt vel tunge for min del. Synes ikke du skal la deg stoppe av alle andre som mener det er for «lite feminint,» jeg tenkte med en gang at det var et jentenavn. Jeg ville ærlig talt reagert om noen valgte navnet for en gutt. Anonymkode: ef370...ff9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #24 Del Skrevet 11. november 2020 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker umiddelbart Lille Rosin. Men akkurat det er jeg nok alene om. Anonymkode: 8e20d...605 Nei, det tenkte jeg også! Anonymkode: 9b81f...157 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #25 Del Skrevet 11. november 2020 55 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tenker umiddelbart Lille Rosin. Men akkurat det er jeg nok alene om. Anonymkode: 8e20d...605 Alle barna kjøpte sjokalade i friminuttet unntatt Thomasin; hun gumlet på en gammel rosin. Anonymkode: 52d8b...d52 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #26 Del Skrevet 11. november 2020 Synes Thomasine er finere på norsk. Det er spesielt, men kult. Anonymkode: 8b160...6d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #27 Del Skrevet 11. november 2020 Jeg tenker bare Tomsine.. Anonymkode: fc6eb...c9d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 11. november 2020 #28 Del Skrevet 11. november 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Mulig det er hormonene som spiller meg et puss, men så en film i går og ble betatt av navnet til hovedkarakteren. Thomasin 😍 Handlingen var fra 1600-tallet, så er nok et gammelt engelsk jentenavn. Men uttales jo ca likt på norsk. Helt på trynet å kalle kommende snuppemor dette navnet?😅 Anonymkode: 4b67d...f79 Tror ikke det er lov engang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #29 Del Skrevet 5. desember 2020 Jeg ville i alle fall aldri brukt dette navnet! 1̴̡̡̨̢̧̨̡̢̨̡̢̨̡̢̡̡̨̡̢̢̨̧̡̢̡̛̛̛̼̝͓̰̲̦̞͍̳͇̹̺͇͚̩̝̩͚̝̱͖͎̗̲͉̰̼͈̻̣̻͕̠͍͔͇̻̪̦͇̗̺̱̤͎͚̫̘͉͍̰̘͔̤̤͕̪̦̪̝̭̯͙͓̭̟̪͉͚̭̘̗̥̹̹̭͙͉̻̯̹̝͎̞̫̤̠̲͕̤̖̭̲̳̱̣͖̯͙̩̠̤͚͖͙̝͇͕̟̯̣͙̭̠̭̙̯͚̟̞̲̖̞͖͈̝͓̖̥͖̮̻̼̜̹̝̖͚̠̪̘̣̫̹̗̺̫̪̣̭͍̘͓̪̝͕͍̺͙͖̞͍̠̮͔͕̥̮̞̻̲̬̙̘͉͎͔̟͈̭̦̲̞̦̰̻̫͙͎͙̩͇̩͍̣̭̹͚͖̲͓̜͈̠̰̤͙̼̻̙̺͖̲̹̹̦̳̞̯͈̫͈͙͎͖͓̱̟͎̹̟̣̝̲̦̭̺͖̻̩̞͍̲̜̤̂̐͌̇̅̋̂̇͊̇̽͒͐͊͒̀̃̇͂̽̐͊́̅͐̉͆̏̌͒̿̈́̊̈́̉̉̀̽̀̐́͛̓̌̔̈́͒̇͌̅͆̓̈́̏̒͑͆̒͑̄̽́̄̀̄͗̉̉͛̀̉͑̆͐̋̈́̿̽̈́͆̑̓̌̈́̄̔̾͑̈́̐̾͋̊̀̒̋̕͘͘̕̚͘͘̕̕͜͜͜͜͜͜͜͜͜͠͠͝͝͝͝͠͝͝͝͝͝ͅͅͅͅͅͅͅ1̷̢̢̨̛̛̛̛̛̛̛̭̗͖͉̳͍̦̥̬̮̤̺̙̗̜̘̹̹̯̘͓̜̼̯͓͚͕̊̓̀̀̉̌̑̄̿̒̑̒͗́̿̎̈̏̈́̓̽̆̑̊͌̑̊̍̋̈́͊̏͒̓͐́̐̌̀͂͆͗̍̅̉̆̀̉͂̈́̈́̈́͑̓̓̎̊͋̅̑̀̈͑̓̔̈̏̉̑́̽͛̎͐̃͑͂̉̿͌̈̓̈̈́͋̌̄̃̈́̋̓͗͒͗̍͐̓̍̂̂̃̒̅̓̓̋̋̏̍̍̒͋͐̏̾̈́̔͌̉̃̑̉̃͊͌̃̂̒͐́̀̐̉͆̽͊́̄̾̍̓̾͌͗̕͘̕̚̚͘̚̚͜͠͝͝͝͝͝͠͠͝͠͝1̷̢̢̧̨̨̨̡̢̢̢̧̨̨̢̢̨̢̨̢̨̨̧̢̢̢̢̧̨̧̨̧̩̘͎͕̳͈͚̪͍̰̣̖̪̣̹͇̤̠̲̟̪̟̻̼̦̙̫̺̫̳͙̞͍̺̭͍͙̜̞̼̭͖̟̫͔̼̙̭͉̺̞̞̫̺̯̠̺̟͎̯̹̯̪͈̤̻̟͔̩̰̹̲̗̜̹̦̝̹͇̤̬̙̘͇͚̤͕̣̙̘̭̘̰̳̦͎͉̪̤̲̹͇̗͖͔͖̯̘̳̹͔̰͙̱̮̭̻͔͕̝̯̻͎̫̝͈̬̼̫̲̖͈͇̹͎̻̘̞̜̘̟̲̜̹̝̙͕̙̥̝̣͔̟͚̜̩͚̟̗̣͕͍̰̜͓̙͎͚̼̭̹̟͕̺͔̞̱͚͍̘̪̥̟̪̯̱̰̟̥͉̪̪͉̗̰̹͉̭̞͍͙̣̌̆̀̀̈͒͒̽̓̀̐͐̃̽̈́̉̃́̽̏̓̾̉͛̉̀̀͋͜͜͜͝͝͝ͅͅͅͅͅͅͅͅ0̷̢̢̨̡̧̨̡̰̘̜̤̬̫̰͍͈͕̰͔̜̗͕͇̮̭̜̦̘̲̱̤̬̳͔̹̩̹͙̯͎̤͍̪̣̫͖̹͍̣̣̣̜̝͔̺͍̗̘̘̭͎̟̣͚̩̯̬͓͎̖̱̳̬͑̉͒̑̂̈́̈́̀͑͐̇̈́̇͒̎̚̚͜ͅͅͅͅͅ1̴̡̡̨̢̧̨̡̢̨̡̢̨̡̢̡̡̨̡̢̢̨̧̡̢̡̛̛̛̼̝͓̰̲̦̞͍̳͇̹̺͇͚̩̝̩͚̝̱͖͎̗̲͉̰̼͈̻̣̻͕̠͍͔͇̻̪̦͇̗̺̱̤͎͚̫̘͉͍̰̘͔̤̤͕̪̦̪̝̭̯͙͓̭̟̪͉͚̭̘̗̥̹̹̭͙͉̻̯̹̝͎̞̫̤̠̲͕̤̖̭̲̳̱̣͖̯͙̩̠̤͚͖͙̝͇͕̟̯̣͙̭̠̭̙̯͚̟̞̲̖̞͖͈̝͓̖̥͖̮̻̼̜̹̝̖͚̠̪̘̣̫̹̗̺̫̪̣̭͍̘͓̪̝͕͍̺͙͖̞͍̠̮͔͕̥̮̞̻̲̬̙̘͉͎͔̟͈̭̦̲̞̦̰̻̫͙͎͙̩͇̩͍̣̭̹͚͖̲͓̜͈̠̰̤͙̼̻̙̺͖̲̹̹̦̳̞̯͈̫͈͙͎͖͓̱̟͎̹̟̣̝̲̦̭̺͖̻̩̞͍̲̜̤̂̐͌̇̅̋̂̇͊̇̽͒͐͊͒̀̃̇͂̽̐͊́̅͐̉͆̏̌͒̿̈́̊̈́̉̉̀̽̀̐́͛̓̌̔̈́͒̇͌̅͆̓̈́̏̒͑͆̒͑̄̽́̄̀̄͗̉̉͛̀̉͑̆͐̋̈́̿̽̈́͆̑̓̌̈́̄̔̾͑̈́̐̾͋̊̀̒̋̕͘͘̕̚͘͘̕̕͜͜͜͜͜͜͜͜͜͠͠͝͝͝͝͠͝͝͝͝͝ͅͅͅͅͅͅͅ1̷̢̢̨̛̛̛̛̛̛̛̭̗͖͉̳͍̦̥̬̮̤̺̙̗̜̘̹̹̯̘͓̜̼̯͓͚͕̊̓̀̀̉̌̑̄̿̒̑̒͗́̿̎̈̏̈́̓̽̆̑̊͌̑̊̍̋̈́͊̏͒̓͐́̐̌̀͂͆͗̍̅̉̆̀̉͂̈́̈́̈́͑̓̓̎̊͋̅̑̀̈͑̓̔̈̏̉̑́̽͛̎͐̃͑͂̉̿͌̈̓̈̈́͋̌̄̃̈́̋̓͗͒͗̍͐̓̍̂̂̃̒̅̓̓̋̋̏̍̍̒͋͐̏̾̈́̔͌̉̃̑̉̃͊͌̃̂̒͐́̀̐̉͆̽͊́̄̾̍̓̾͌͗̕͘̕̚̚͘̚̚͜͠͝͝͝͝͝͠͠͝͠͝1̷̢̢̧̨̨̨̡̢̢̢̧̨̨̢̢̨̢̨̢̨̨̧̢̢̢̢̧̨̧̨̧̩̘͎͕̳͈͚̪͍̰̣̖̪̣̹͇̤̠̲̟̪̟̻̼̦̙̫̺̫̳͙̞͍̺̭͍͙̜̞̼̭͖̟̫͔̼̙̭͉̺̞̞̫̺̯̠̺̟͎̯̹̯̪͈̤̻̟͔̩̰̹̲̗̜̹̦̝̹͇̤̬̙̘͇͚̤͕̣̙̘̭̘̰̳̦͎͉̪̤̲̹͇̗͖͔͖̯̘̳̹͔̰͙̱̮̭̻͔͕̝̯̻͎̫̝͈̬̼̫̲̖͈͇̹͎̻̘̞̜̘̟̲̜̹̝̙͕̙̥̝̣͔̟͚̜̩͚̟̗̣͕͍̰̜͓̙͎͚̼̭̹̟͕̺͔̞̱͚͍̘̪̥̟̪̯̱̰̟̥͉̪̪͉̗̰̹͉̭̞͍͙̣̌̆̀̀̈͒͒̽̓̀̐͐̃̽̈́̉̃́̽̏̓̾̉͛̉̀̀͋͜͜͜͝͝͝ͅͅͅͅͅͅͅͅ0̷̢̢̨̡̧̨̡̰̘̜̤̬̫̰͍͈͕̰͔̜̗͕͇̮̭̜̦̘̲̱̤̬̳͔̹̩̹͙̯͎̤͍̪̣̫͖̹͍̣̣̣̜̝͔̺͍̗̘̘̭͎̟̣͚̩̯̬͓͎̖̱̳̬͑̉͒̑̂̈́̈́̀͑͐̇̈́̇͒̎̚̚͜ͅͅͅͅͅ0̵̍̇̔̾͌̊̊̏̓̄̀͒̀̀̎͌͋͐́̎̽̽͗̔̃̒̐̓̾͛̓̃͂͘͝͠0̵̍̇̔̾͌̊̊̏̓̄̀͒̀̀̎͌͋͐́̎̽̽͗̔̃̒̐̓̾͛̓̃͂͘͝͠1̴̡̡̨̢̧̨̡̢̨̡̢̨̡̢̡̡̨̡̢̢̨̧̡̢̡̛̛̛̼̝͓̰̲̦̞͍̳͇̹̺͇͚̩̝̩͚̝̱͖͎̗̲͉̰̼͈̻̣̻͕̠͍͔͇̻̪̦͇̗̺̱̤͎͚̫̘͉͍̰̘͔̤̤͕̪̦̪̝̭̯͙͓̭̟̪͉͚̭̘̗̥̹̹̭͙͉̻̯̹̝͎̞̫̤̠̲͕̤̖̭̲̳̱̣͖̯͙̩̠̤͚͖͙̝͇͕̟̯̣͙̭̠̭̙̯͚̟̞̲̖̞͖͈̝͓̖̥͖̮̻̼̜̹̝̖͚̠̪̘̣̫̹̗̺̫̪̣̭͍̘͓̪̝͕͍̺͙͖̞͍̠̮͔͕̥̮̞̻̲̬̙̘͉͎͔̟͈̭̦̲̞̦̰̻̫͙͎͙̩͇̩͍̣̭̹͚͖̲͓̜͈̠̰̤͙̼̻̙̺͖̲̹̹̦̳̞̯͈̫͈͙͎͖͓̱̟͎̹̟̣̝̲̦̭̺͖̻̩̞͍̲̜̤̂̐͌̇̅̋̂̇͊̇̽͒͐͊͒̀̃̇͂̽̐͊́̅͐̉͆̏̌͒̿̈́̊̈́̉̉̀̽̀̐́͛̓̌̔̈́͒̇͌̅͆̓̈́̏̒͑͆̒͑̄̽́̄̀̄͗̉̉͛̀̉͑̆͐̋̈́̿̽̈́͆̑̓̌̈́̄̔̾͑̈́̐̾͋̊̀̒̋̕͘͘̕̚͘͘̕̕͜͜͜͜͜͜͜͜͜͠͠͝͝͝͝͠͝͝͝͝͝ͅͅͅͅͅͅͅ1̷̢̢̨̛̛̛̛̛̛̛̭̗͖͉̳͍̦̥̬̮̤̺̙̗̜̘̹̹̯̘͓̜̼̯͓͚͕̊̓̀̀̉̌̑̄̿̒̑̒͗́̿̎̈̏̈́̓̽̆̑̊͌̑̊̍̋̈́͊̏͒̓͐́̐̌̀͂͆͗̍̅̉̆̀̉͂̈́̈́̈́͑̓̓̎̊͋̅̑̀̈͑̓̔̈̏̉̑́̽͛̎͐̃͑͂̉̿͌̈̓̈̈́͋̌̄̃̈́̋̓͗͒͗̍͐̓̍̂̂̃̒̅̓̓̋̋̏̍̍̒͋͐̏̾̈́̔͌̉̃̑̉̃͊͌̃̂̒͐́̀̐̉͆̽͊́̄̾̍̓̾͌͗̕͘̕̚̚͘̚̚͜͠͝͝͝͝͝͠͠͝͠͝1̷̢̢̧̨̨̨̡̢̢̢̧̨̨̢̢̨̢̨̢̨̨̧̢̢̢̢̧̨̧̨̧̩̘͎͕̳͈͚̪͍̰̣̖̪̣̹͇̤̠̲̟̪̟̻̼̦̙̫̺̫̳͙̞͍̺̭͍͙̜̞̼̭͖̟̫͔̼̙̭͉̺̞̞̫̺̯̠̺̟͎̯̹̯̪͈̤̻̟͔̩̰̹̲̗̜̹̦̝̹͇̤̬̙̘͇͚̤͕̣̙̘̭̘̰̳̦͎͉̪̤̲̹͇̗͖͔͖̯̘̳̹͔̰͙̱̮̭̻͔͕̝̯̻͎̫̝͈̬̼̫̲̖͈͇̹͎̻̘̞̜̘̟̲̜̹̝̙͕̙̥̝̣͔̟͚̜̩͚̟̗̣͕͍̰̜͓̙͎͚̼̭̹̟͕̺͔̞̱͚͍̘̪̥̟̪̯̱̰̟̥͉̪̪͉̗̰̹͉̭̞͍͙̣̌̆̀̀̈͒͒̽̓̀̐͐̃̽̈́̉̃́̽̏̓̾̉͛̉̀̀͋͜͜͜͝͝͝ͅͅͅͅͅͅͅͅ0̷̢̢̨̡̧̨̡̰̘̜̤̬̫̰͍͈͕̰͔̜̗͕͇̮̭̜̦̘̲̱̤̬̳͔̹̩̹͙̯͎̤͍̪̣̫͖̹͍̣̣̣̜̝͔̺͍̗̘̘̭͎̟̣͚̩̯̬͓͎̖̱̳̬͑̉͒̑̂̈́̈́̀͑͐̇̈́̇͒̎̚̚͜ͅͅͅͅͅ1̴̡̡̨̢̧̨̡̢̨̡̢̨̡̢̡̡̨̡̢̢̨̧̡̢̡̛̛̛̼̝͓̰̲̦̞͍̳͇̹̺͇͚̩̝̩͚̝̱͖͎̗̲͉̰̼͈̻̣̻͕̠͍͔͇̻̪̦͇̗̺̱̤͎͚̫̘͉͍̰̘͔̤̤͕̪̦̪̝̭̯͙͓̭̟̪͉͚̭̘̗̥̹̹̭͙͉̻̯̹̝͎̞̫̤̠̲͕̤̖̭̲̳̱̣͖̯͙̩̠̤͚͖͙̝͇͕̟̯̣͙̭̠̭̙̯͚̟̞̲̖̞͖͈̝͓̖̥͖̮̻̼̜̹̝̖͚̠̪̘̣̫̹̗̺̫̪̣̭͍̘͓̪̝͕͍̺͙͖̞͍̠̮͔͕̥̮̞̻̲̬̙̘͉͎͔̟͈̭̦̲̞̦̰̻̫͙͎͙̩͇̩͍̣̭̹͚͖̲͓̜͈̠̰̤͙̼̻̙̺͖̲̹̹̦̳̞̯͈̫͈͙͎͖͓̱̟͎̹̟̣̝̲̦̭̺͖̻̩̞͍̲̜̤̂̐͌̇̅̋̂̇͊̇̽͒͐͊͒̀̃̇͂̽̐͊́̅͐̉͆̏̌͒̿̈́̊̈́̉̉̀̽̀̐́͛̓̌̔̈́͒̇͌̅͆̓̈́̏̒͑͆̒͑̄̽́̄̀̄͗̉̉͛̀̉͑̆͐̋̈́̿̽̈́͆̑̓̌̈́̄̔̾͑̈́̐̾͋̊̀̒̋̕͘͘̕̚͘͘̕̕͜͜͜͜͜͜͜͜͜͠͠͝͝͝͝͠͝͝͝͝͝ͅͅͅͅͅͅͅ1̷̢̢̨̛̛̛̛̛̛̛̭̗͖͉̳͍̦̥̬̮̤̺̙̗̜̘̹̹̯̘͓̜̼̯͓͚͕̊̓̀̀̉̌̑̄̿̒̑̒͗́̿̎̈̏̈́̓̽̆̑̊͌̑̊̍̋̈́͊̏͒̓͐́̐̌̀͂͆͗̍̅̉̆̀̉͂̈́̈́̈́͑̓̓̎̊͋̅̑̀̈͑̓̔̈̏̉̑́̽͛̎͐̃͑͂̉̿͌̈̓̈̈́͋̌̄̃̈́̋̓͗͒͗̍͐̓̍̂̂̃̒̅̓̓̋̋̏̍̍̒͋͐̏̾̈́̔͌̉̃̑̉̃͊͌̃̂̒͐́̀̐̉͆̽͊́̄̾̍̓̾͌͗̕͘̕̚̚͘̚̚͜͠͝͝͝͝͝͠͠͝͠͝1̷̢̢̧̨̨̨̡̢̢̢̧̨̨̢̢̨̢̨̢̨̨̧̢̢̢̢̧̨̧̨̧̩̘͎͕̳͈͚̪͍̰̣̖̪̣̹͇̤̠̲̟̪̟̻̼̦̙̫̺̫̳͙̞͍̺̭͍͙̜̞̼̭͖̟̫͔̼̙̭͉̺̞̞̫̺̯̠̺̟͎̯̹̯̪͈̤̻̟͔̩̰̹̲̗̜̹̦̝̹͇̤̬̙̘͇͚̤͕̣̙̘̭̘̰̳̦͎͉̪̤̲̹͇̗͖͔͖̯̘̳̹͔̰͙̱̮̭̻͔͕̝̯̻͎̫̝͈̬̼̫̲̖͈͇̹͎̻̘̞̜̘̟̲̜̹̝̙͕̙̥̝̣͔̟͚̜̩͚̟̗̣͕͍̰̜͓̙͎͚̼̭̹̟͕̺͔̞̱͚͍̘̪̥̟̪̯̱̰̟̥͉̪̪͉̗̰̹͉̭̞͍͙̣̌̆̀̀̈͒͒̽̓̀̐͐̃̽̈́̉̃́̽̏̓̾̉͛̉̀̀͋͜͜͜͝͝͝ͅͅͅͅͅͅͅͅ0̷̢̢̨̡̧̨̡̰̘̜̤̬̫̰͍͈͕̰͔̜̗͕͇̮̭̜̦̘̲̱̤̬̳͔̹̩̹͙̯͎̤͍̪̣̫͖̹͍̣̣̣̜̝͔̺͍̗̘̘̭͎̟̣͚̩̯̬͓͎̖̱̳̬͑̉͒̑̂̈́̈́̀͑͐̇̈́̇͒̎̚̚͜ͅͅͅͅͅ0̵̍̇̔̾͌̊̊̏̓̄̀͒̀̀̎͌͋͐́̎̽̽͗̔̃̒̐̓̾͛̓̃͂͘͝͠0̵̍̇̔̾͌̊̊̏̓̄̀͒̀̀̎͌͋͐́̎̽̽͗̔̃̒̐̓̾͛̓̃͂͘͝͠1̴̡̡̨̢̧̨̡̢̨̡̢̨̡̢̡̡̨̡̢̢̨̧̡̢̡̛̛̛̼̝͓̰̲̦̞͍̳͇̹̺͇͚̩̝̩͚̝̱͖͎̗̲͉̰̼͈̻̣̻͕̠͍͔͇̻̪̦͇̗̺̱̤͎͚̫̘͉͍̰̘͔̤̤͕̪̦̪̝̭̯͙͓̭̟̪͉͚̭̘̗̥̹̹̭͙͉̻̯̹̝͎̞̫̤̠̲͕̤̖̭̲̳̱̣͖̯͙̩̠̤͚͖͙̝͇͕̟̯̣͙̭̠̭̙̯͚̟̞̲̖̞͖͈̝͓̖̥͖̮̻̼̜̹̝̖͚̠̪̘̣̫̹̗̺̫̪̣̭͍̘͓̪̝͕͍̺͙͖̞͍̠̮͔͕̥̮̞̻̲̬̙̘͉͎͔̟͈̭̦̲̞̦̰̻̫͙͎͙̩͇̩͍̣̭̹͚͖̲͓̜͈̠̰̤͙̼̻̙̺͖̲̹̹̦̳̞̯͈̫͈͙͎͖͓̱̟͎̹̟̣̝̲̦̭̺͖̻̩̞͍̲̜̤̂̐͌̇̅̋̂̇͊̇̽͒͐͊͒̀̃̇͂̽̐͊́̅͐̉͆̏̌͒̿̈́̊̈́̉̉̀̽̀̐́͛̓̌̔̈́͒̇͌̅͆̓̈́̏̒͑͆̒͑̄̽́̄̀̄͗̉̉͛̀̉͑̆͐̋̈́̿̽̈́͆̑̓̌̈́̄̔̾͑̈́̐̾͋̊̀̒̋̕͘͘̕̚͘͘̕̕͜͜͜͜͜͜͜͜͜͠͠͝͝͝͝͠͝͝͝͝͝ͅͅͅͅͅͅͅ1̷̢̢̨̛̛̛̛̛̛̛̭̗͖͉̳͍̦̥̬̮̤̺̙̗̜̘̹̹̯̘͓̜̼̯͓͚͕̊̓̀̀̉̌̑̄̿̒̑̒͗́̿̎̈̏̈́̓̽̆̑̊͌̑̊̍̋̈́͊̏͒̓͐́̐̌̀͂͆͗̍̅̉̆̀̉͂̈́̈́̈́͑̓̓̎̊͋̅̑̀̈͑̓̔̈̏̉̑́̽͛̎͐̃͑͂̉̿͌̈̓̈̈́͋̌̄̃̈́̋̓͗͒͗̍͐̓̍̂̂̃̒̅̓̓̋̋̏̍̍̒͋͐̏̾̈́̔͌̉̃̑̉̃͊͌̃̂̒͐́̀̐̉͆̽͊́̄̾̍̓̾͌͗̕͘̕̚̚͘̚̚͜͠͝͝͝͝͝͠͠͝͠͝1̷̢̢̧̨̨̨̡̢̢̢̧̨̨̢̢̨̢̨̢̨̨̧̢̢̢̢̧̨̧̨̧̩̘͎͕̳͈͚̪͍̰̣̖̪̣̹͇̤̠̲̟̪̟̻̼̦̙̫̺̫̳͙̞͍̺̭͍͙̜̞̼̭͖̟̫͔̼̙̭͉̺̞̞̫̺̯̠̺̟͎̯̹̯̪͈̤̻̟͔̩̰̹̲̗̜̹̦̝̹͇̤̬̙̘͇͚̤͕̣̙̘̭̘̰̳̦͎͉̪̤̲̹͇̗͖͔͖̯̘̳̹͔̰͙̱̮̭̻͔͕̝̯̻͎̫̝͈̬̼̫̲̖͈͇̹͎̻̘̞̜̘̟̲̜̹̝̙͕̙̥̝̣͔̟͚̜̩͚̟̗̣͕͍̰̜͓̙͎͚̼̭̹̟͕̺͔̞̱͚͍̘̪̥̟̪̯̱̰̟̥͉̪̪͉̗̰̹͉̭̞͍͙̣̌̆̀̀̈͒͒̽̓̀̐͐̃̽̈́̉̃́̽̏̓̾̉͛̉̀̀͋͜͜͜͝͝͝ͅͅͅͅͅͅͅͅ0̷̢̢̨̡̧̨̡̰̘̜̤̬̫̰͍͈͕̰͔̜̗͕͇̮̭̜̦̘̲̱̤̬̳͔̹̩̹͙̯͎̤͍̪̣̫͖̹͍̣̣̣̜̝͔̺͍̗̘̘̭͎̟̣͚̩̯̬͓͎̖̱̳̬͑̉͒̑̂̈́̈́̀͑͐̇̈́̇͒̎̚̚͜ͅͅͅͅͅ1̴̡̡̨̢̧̨̡̢̨̡̢̨̡̢̡̡̨̡̢̢̨̧̡̢̡̛̛̛̼̝͓̰̲̦̞͍̳͇̹̺͇͚̩̝̩͚̝̱͖͎̗̲͉̰̼͈̻̣̻͕̠͍͔͇̻̪̦͇̗̺̱̤͎͚̫̘͉͍̰̘͔̤̤͕̪̦̪̝̭̯͙͓̭̟̪͉͚̭̘̗̥̹̹̭͙͉̻̯̹̝͎̞̫̤̠̲͕̤̖̭̲̳̱̣͖̯͙̩̠̤͚͖͙̝͇͕̟̯̣͙̭̠̭̙̯͚̟̞̲̖̞͖͈̝͓̖̥͖̮̻̼̜̹̝̖͚̠̪̘̣̫̹̗̺̫̪̣̭͍̘͓̪̝͕͍̺͙͖̞͍̠̮͔͕̥̮̞̻̲̬̙̘͉͎͔̟͈̭̦̲̞̦̰̻̫͙͎͙̩͇̩͍̣̭̹͚͖̲͓̜͈̠̰̤͙̼̻̙̺͖̲̹̹̦̳̞̯͈̫͈͙͎͖͓̱̟͎̹̟̣̝̲̦̭̺͖̻̩̞͍̲̜̤̂̐͌̇̅̋̂̇͊̇̽͒͐͊͒̀̃̇͂̽̐͊́̅͐̉͆̏̌͒̿̈́̊̈́̉̉̀̽̀̐́͛̓̌̔̈́͒̇͌̅͆̓̈́̏̒͑͆̒͑̄̽́̄̀̄͗̉̉͛̀̉͑̆͐̋̈́̿̽̈́͆̑̓̌̈́̄̔̾͑̈́̐̾͋̊̀̒̋̕͘͘̕̚͘͘̕̕͜͜͜͜͜͜͜͜͜͠͠͝͝͝͝͠͝͝͝͝͝ͅͅͅͅͅͅͅ1̷̢̢̨̛̛̛̛̛̛̛̭̗͖͉̳͍̦̥̬̮̤̺̙̗̜̘̹̹̯̘͓̜̼̯͓͚͕̊̓̀̀̉̌̑̄̿̒̑̒͗́̿̎̈̏̈́̓̽̆̑̊͌̑̊̍̋̈́͊̏͒̓͐́̐̌̀͂͆͗̍̅̉̆̀̉͂̈́̈́̈́͑̓̓̎̊͋̅̑̀̈͑̓̔̈̏̉̑́̽͛̎͐̃͑͂̉̿͌̈̓̈̈́͋̌̄̃̈́̋̓͗͒͗̍͐̓̍̂̂̃̒̅̓̓̋̋̏̍̍̒͋͐̏̾̈́̔͌̉̃̑̉̃͊͌̃̂̒͐́̀̐̉͆̽͊́̄̾̍̓̾͌͗̕͘̕̚̚͘̚̚͜͠͝͝͝͝͝͠͠͝͠͝1̷̢̢̧̨̨̨̡̢̢̢̧̨̨̢̢̨̢̨̢̨̨̧̢̢̢̢̧̨̧̨̧̩̘͎͕̳͈͚̪͍̰̣̖̪̣̹͇̤̠̲̟̪̟̻̼̦̙̫̺̫̳͙̞͍̺̭͍͙̜̞̼̭͖̟̫͔̼̙̭͉̺̞̞̫̺̯̠̺̟͎̯̹̯̪͈̤̻̟͔̩̰̹̲̗̜̹̦̝̹͇̤̬̙̘͇͚̤͕̣̙̘̭̘̰̳̦͎͉̪̤̲̹͇̗͖͔͖̯̘̳̹͔̰͙̱̮̭̻͔͕̝̯̻͎̫̝͈̬̼̫̲̖͈͇̹͎̻̘̞̜̘̟̲̜̹̝̙͕̙̥̝̣͔̟͚̜̩͚̟̗̣͕͍̰̜͓̙͎͚̼̭̹̟͕̺͔̞̱͚͍̘̪̥̟̪̯̱̰̟̥͉̪̪͉̗̰̹͉̭̞͍͙̣̌̆̀̀̈͒͒̽̓̀̐͐̃̽̈́̉̃́̽̏̓̾̉͛̉̀̀͋͜͜͜͝͝͝ͅͅͅͅͅͅͅͅ0̷̢̢̨̡̧̨̡̰̘̜̤̬̫̰͍͈͕̰͔̜̗͕͇̮̭̜̦̘̲̱̤̬̳͔̹̩̹͙̯͎̤͍̪̣̫͖̹͍̣̣̣̜̝͔̺͍̗̘̘̭͎̟̣͚̩̯̬͓͎̖̱̳̬͑̉͒̑̂̈́̈́̀͑͐̇̈́̇͒̎̚̚͜ͅͅͅͅͅ0̵̍̇̔̾͌̊̊̏̓̄̀͒̀̀̎͌͋͐́̎̽̽͗̔̃̒̐̓̾͛̓̃͂͘͝͠0̵̍̇̔̾͌̊̊̏̓̄̀͒̀̀̎͌͋͐́̎̽̽͗̔̃̒̐̓̾͛̓̃͂͘͝͠1̴̡̡̨̢̧̨̡̢̨̡̢̨̡̢̡̡̨̡̢̢̨̧̡̢̡̛̛̛̼̝͓̰̲̦̞͍̳͇̹̺͇͚̩̝̩͚̝̱͖͎̗̲͉̰̼͈̻̣̻͕̠͍͔͇̻̪̦͇̗̺̱̤͎͚̫̘͉͍̰̘͔̤̤͕̪̦̪̝̭̯͙͓̭̟̪͉͚̭̘̗̥̹̹̭͙͉̻̯̹̝͎̞̫̤̠̲͕̤̖̭̲̳̱̣͖̯͙̩̠̤͚͖͙̝͇͕̟̯̣͙̭̠̭̙̯͚̟̞̲̖̞͖͈̝͓̖̥͖̮̻̼̜̹̝̖͚̠̪̘̣̫̹̗̺̫̪̣̭͍̘͓̪̝͕͍̺͙͖̞͍̠̮͔͕̥̮̞̻̲̬̙̘͉͎͔̟͈̭̦̲̞̦̰̻̫͙͎͙̩͇̩͍̣̭̹͚͖̲͓̜͈̠̰̤͙̼̻̙̺͖̲̹̹̦̳̞̯͈̫͈͙͎͖͓̱̟͎̹̟̣̝̲̦̭̺͖̻̩̞͍̲̜̤̂̐͌̇̅̋̂̇͊̇̽͒͐͊͒̀̃̇͂̽̐͊́̅͐̉͆̏̌͒̿̈́̊̈́̉̉̀̽̀̐́͛̓̌̔̈́͒̇͌̅͆̓̈́̏̒͑͆̒͑̄̽́̄̀̄͗̉̉͛̀̉͑̆͐̋̈́̿̽̈́͆̑̓̌̈́̄̔̾͑̈́̐̾͋̊̀̒̋̕͘͘̕̚͘͘̕̕͜͜͜͜͜͜͜͜͜͠͠͝͝͝͝͠͝͝͝͝͝ͅͅͅͅͅͅͅ1̷̢̢̨̛̛̛̛̛̛̛̭̗͖͉̳͍̦̥̬̮̤̺̙̗̜̘̹̹̯̘͓̜̼̯͓͚͕̊̓̀̀̉̌̑̄̿̒̑̒͗́̿̎̈̏̈́̓̽̆̑̊͌̑̊̍̋̈́͊̏͒̓͐́̐̌̀͂͆͗̍̅̉̆̀̉͂̈́̈́̈́͑̓̓̎̊͋̅̑̀̈͑̓̔̈̏̉̑́̽͛̎͐̃͑͂̉̿͌̈̓̈̈́͋̌̄̃̈́̋̓͗͒͗̍͐̓̍̂̂̃̒̅̓̓̋̋̏̍̍̒͋͐̏̾̈́̔͌̉̃̑̉̃͊͌̃̂̒͐́̀̐̉͆̽͊́̄̾̍̓̾͌͗̕͘̕̚̚͘̚̚͜͠͝͝͝͝͝͠͠͝͠͝1̷̢̢̧̨̨̨̡̢̢̢̧̨̨̢̢̨̢̨̢̨̨̧̢̢̢̢̧̨̧̨̧̩̘͎͕̳͈͚̪͍̰̣̖̪̣̹͇̤̠̲̟̪̟̻̼̦̙̫̺̫̳͙̞͍̺̭͍͙̜̞̼̭͖̟̫͔̼̙̭͉̺̞̞̫̺̯̠̺̟͎̯̹̯̪͈̤̻̟͔̩̰̹̲̗̜̹̦̝̹͇̤̬̙̘͇͚̤͕̣̙̘̭̘̰̳̦͎͉̪̤̲̹͇̗͖͔͖̯̘̳̹͔̰͙̱̮̭̻͔͕̝̯̻͎̫̝͈̬̼̫̲̖͈͇̹͎̻̘̞̜̘̟̲̜̹̝̙͕̙̥̝̣͔̟͚̜̩͚̟̗̣͕͍̰̜͓̙͎͚̼̭̹̟͕̺͔̞̱͚͍̘̪̥̟̪̯̱̰̟̥͉̪̪͉̗̰̹͉̭̞͍͙̣̌̆̀̀̈͒͒̽̓̀̐͐̃̽̈́̉̃́̽̏̓̾̉͛̉̀̀͋͜͜͜͝͝͝ͅͅͅͅͅͅͅͅ0̷̢̢̨̡̧̨̡̰̘̜̤̬̫̰͍͈͕̰͔̜̗͕͇̮̭̜̦̘̲̱̤̬̳͔̹̩̹͙̯͎̤͍̪̣̫͖̹͍̣̣̣̜̝͔̺͍̗̘̘̭͎̟̣͚̩̯̬͓͎̖̱̳̬͑̉͒̑̂̈́̈́̀͑͐̇̈́̇͒̎̚̚͜ͅͅͅͅͅ0̵̍̇̔̾͌̊̊̏̓̄̀͒̀̀̎͌͋͐́̎̽̽͗̔̃̒̐̓̾͛̓̃͂͘͝͠ Anonymkode: e367e...6cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå