AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #1 Skrevet 10. november 2020 Jeg har en litt merkelig opplevelse nå, og lurer på om noen kjenner seg igjen. Jeg hadde bestemt meg for å flytte til en annen del av Norge, litt lenger sør der det er varmere og sjø osv. Savner sjøen da jeg er fra vestlandet. Men så begynte jeg uventet å lete etter hus her jeg bor også, og har funnet noe et stykke unna, men fortsatt i samme området kan man si, eller samme klima da (innlandsklima). Og så jeg som har klagd i flere år over at det er så kaldt her! Fant også noe sørover som var fint, men det føles ikke riktig selv om det ligger rett i fjæra. Vet ikke hva jeg ender opp med, men rart at jeg vurderer dette området igjen. Noen andre som har endt opp et helt annet sted enn de tenkte? Fortell! Anonymkode: ddb22...64f
Lillemumsen Skrevet 14. november 2020 #2 Skrevet 14. november 2020 Jeg endte opp en stund på et veldig lite, men fint sted ved sjøen, en gang da jeg var ung og arbeidsledig. Fikk jobbtilbud der, og jeg ble en erfaring rikere. Flyttet videre seinere. Jeg må også bo ved sjø, men synes det er surt og kaldt nok som det er her, så jeg ville aldri flyttet nordover. Hvis du er ung, barnløs og fri og frank, kan du jo flytte hvor du vil. Det går jo alltid an å flytte på seg igjen. Har du partner og barn, blir det jo flere hensyn å ta. 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #3 Skrevet 14. november 2020 Ja, jeg havnet i Michigan en gang ganske uventet. Bodde på et sted som mer eller mindre var den amerikanske versjonen av min hjemby i Norge i noen år. Var spesielt. Anonymkode: 77d10...d26 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå