AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #1 Skrevet 10. november 2020 Noen som vet gangen i dette? Koronaen har svidd av sparekontoen min dette året, og alt har blitt så forbanna dyrt. Trenger bare et lite avbrekk for å få en bedre start på neste år. Har autogiro hos lindorf, som trekker banken min månedlig. Kommunedama sa jeg kunne gjøre dette om nødvendig. ville helst unngå det. Likevel, tenker jeg å benytte meg av dette pga koronaen. Men bare et par avdrag. Vil ikke havne langt bakpå. Anonymkode: 66fef...1e6
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #2 Skrevet 11. november 2020 Har ikke lån i Husbanken, men i en vanlig bank og der var det bare en telefon til banken og bare et tastetrykk for hun i banken så hadde vi tre avdragsfrie måneder. Anonymkode: 07e3e...196
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #3 Skrevet 11. november 2020 Jeg har fått det to ganger har ikke særlig betydning for lånet, jeg merker ihvertfall ikke noe. Tenkte høre igjen nå i jul for å ha litt mer penger til julegaver og mat. Anonymkode: 47eaf...c9e
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #4 Skrevet 11. november 2020 Du sender mld gjennom lindorff, og spør om 1-2 mnd avdragsfrihet. Tar noe tid før de svarer pga stor pågang. Men er fort gjort. Anonymkode: 21821...e9e
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #5 Skrevet 11. november 2020 Takk for svar. Snakket med ei i kommunen i dag, som ville gi beskjed til lindorf om avdragsfri mnd i desember. Merket at hun var streng på det, og stilte spørsmål ved det. Sa som sant var, at jeg egntlig hadde penger, men pga korona, hadde svidd av sparepengene mine. Penger som var tenkt til helt andre ting. Samtidig ville jeg ikke havne veldig bakpå, og var klar på at jeg ikke ville la dette bli en vane. Fikk beskjed om st det var noe jeg uansett ikke fikk lov til uten videre, så fikk en mnd. Lønner seg å snakke sant Anonymkode: 66fef...1e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå