AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #1 Skrevet 10. november 2020 Jeg bare lurer fordi. Hva har menn å tilby egentlig? dildo og Feeldoe er en ting. Så ser ikke hvorfor noen kvinnfolk har en grunn å ha en fyr utenom å bli brukt. Men jeg bare lurer? Menn trenger kvinner fordi levelige pupper og slikt... og vel de er litt pysete på omfavn og det der. Spørs litt på personen. Men er vel det i et nøtteskal Anonymkode: acd8a...f0b
Trolltunge Skrevet 10. november 2020 #3 Skrevet 10. november 2020 Ingen god idé å lage innlegg av merkelige tanker som svirrer løst gjennom hodet. Bedre å samle dem til noe folk kan forstå først. 18
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #4 Skrevet 11. november 2020 Folk blir sammen fordi de blir forelsket og glad i hverandre. På grunn av kjærlighet. Hvis du aldri har opplevd å være glad i noen eller ha sterke følelser for noen så tror jeg ikke du vil forstå.... Men det handler om å finne en man blir glad av å tilbringe tiden med. Og som deler de samme verdiene og mål i livet. Er man sammen med noen pga materielle årsaker så tror jeg man får et trist liv. Anonymkode: c9251...698 3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #5 Skrevet 11. november 2020 Altså, denne tråden tar kaka ...du er vel kronisk singel du TS? Anonymkode: d4446...878 6
Milky Skrevet 11. november 2020 #6 Skrevet 11. november 2020 Skjønner ikke at jeg engang gidder å svare men... alle skjønner vel at en dildo ikke er det samme som å ha sex med en annen person? Hva slags menn er det egt du er med? Har ingen behov for en mann, klarer meg helt fint uten. Men er jo hyggelig å ha en partner, er hyggelig når man er forelsket, er mye bedre å være intim med et annet menneske enn en plastikkleke. Er ikke sammen med min mann for finans, klarer å finansiere meg selv helt alene. Du har veldig rare tanker...🤯 3
SlemUlv Skrevet 11. november 2020 #7 Skrevet 11. november 2020 Kjøp deg silikonpupper og fleshlight, så trenger du ikke kvinne lengre. Samme konsept. 4
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #8 Skrevet 11. november 2020 Er det Ola Halvorsen som spør? Det var noe wallah over spørsmålene. Anonymkode: 2e2f3...5e9 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #9 Skrevet 11. november 2020 3 timer siden, SlemUlv skrev: Kjøp deg silikonpupper og fleshlight, så trenger du ikke kvinne lengre. Samme konsept. Men det er litt patetisk da haha XD Jeg tror ikke du helt skjønner hvor ydmykendes for en fyr å få seg slik. Dildo har iallfall en hensikt Men bra at det finnes romantikere her. Trodde det bare var en ting som folk fant opp bare for politiske grunner Anonymkode: acd8a...f0b
SlemUlv Skrevet 11. november 2020 #10 Skrevet 11. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Men det er litt patetisk da haha XD Jeg tror ikke du helt skjønner hvor ydmykendes for en fyr å få seg slik. Dildo har iallfall en hensikt Men bra at det finnes romantikere her. Trodde det bare var en ting som folk fant opp bare for politiske grunner Anonymkode: acd8a...f0b Dildo har omtrent samme funksjon som fleshlight. Jeg ser ikke problemet. Jeg og kjære har MASSE leker, men ingen av dem slår ham! Fordi man får ikke nærhet og kjærlighet fra ting. 2
Milky Skrevet 11. november 2020 #11 Skrevet 11. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Men det er litt patetisk da haha XD Jeg tror ikke du helt skjønner hvor ydmykendes for en fyr å få seg slik. Dildo har iallfall en hensikt Men bra at det finnes romantikere her. Trodde det bare var en ting som folk fant opp bare for politiske grunner Anonymkode: acd8a...f0b Har dildo i vagina en annen hensikt en fleshlight rundt kuken? er akkurat samme greie 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå