Gå til innhold

Blir så lei meg da gutten ikke får ståtiss...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette vanlig? Er i begynnelsen av tyveårene og ligger med gutter rundt min egen alder. Hatt noen opplegg, FF og ONS (begrenset siste året grunnet covid-19), men felles for de mange er at de sliter med å få ståtiss. Særlig da alkohol er inne i bildet, noen trenger ikke drikke mye engang. Vet det er ufint å reagere og sier selvsagt ingenting, men jeg føler meg likevel som crap. At det er noe feil med meg, ikke fin nok eller noe. Hvordan reagerer dere andre?

K23

Anonymkode: f071a...2d1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

du er ikke attraktiv nok 

Anonymkode: 54c4b...5ac

• Liker 7
Skrevet

Kanskje de vil bli harde om du slutter å kalle det for ståtiss. 

Anonymkode: ed329...c47

• Liker 34
Skrevet

Du er 23 og ligger med gutter? Kvalmt

Anonymkode: a2686...f87

• Liker 14
Skrevet

Gutten...? 

Anonymkode: dd4ef...207

• Liker 10
Skrevet

Ikke rart de mister ereksjonen når du kaller de gutter, og ståtiss. 

Mistenker at dette er tulletråd og jeg gikk rett i fella. 

Anonymkode: 70390...f3b

• Liker 28
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Slutt å kall voksne menn for gutter. 

Skrevet

Er du pedo ts?

Anonymkode: a2686...f87

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette vanlig? Er i begynnelsen av tyveårene og ligger med gutter rundt min egen alder. Hatt noen opplegg, FF og ONS (begrenset siste året grunnet covid-19), men felles for de mange er at de sliter med å få ståtiss. Særlig da alkohol er inne i bildet, noen trenger ikke drikke mye engang. Vet det er ufint å reagere og sier selvsagt ingenting, men jeg føler meg likevel som crap. At det er noe feil med meg, ikke fin nok eller noe. Hvordan reagerer dere andre?

K23

Gjør noe kinki med han :) gjør noe han liker, menn er ganske enkle. Vis pupper eller forfør ham :)

Skrevet
1 minutt siden, Janus82 skrev:

Gjør noe kinki med han :) gjør noe han liker, menn er ganske enkle. Vis pupper eller forfør ham :)

Det har hun sannsynligvis prøvd allerede.

TS, her må du gå hardere til verks. Adrenalinet må flomme i årene hans, og for å oppnå det, har jeg etter mye prøving og feiling oppdaget en idiotsikker metode.

Du trenger bilbatteri og startkabler. Ha utstyret liggende i veska, så har du det klart når det trengs.
Koble startkablene til bilbatteriet,  og klem den ene kabelklemmen på penis, den andre rundt baller, brystvorte eller andre erogene soner. 
Det er mulig både ditt og hans utstyr lukter litt svidd etter prosedyren, men gjøres det riktig vil nå fyren være klar som en duracellkanin.

Lykke til!

Anonymkode: 71a04...8dd

• Liker 7
Skrevet

Den gang da, hver gang når. 

Anonymkode: 8c2d4...0cc

• Liker 16
Skrevet

'ligger med gutter rundt min egen alder' - ts er selv k23- jeg synes ikke dere skal henge dere opp i at hun kaller kjæresten for gutt. De er i begynnelsen av 20-årene.  Å ikke få ereksjon er ikke helt unormalt.  Det kan være han kjenner et forventningspress.  Alkohol spiller nok også inn av og til, eller stress, mye å tenke på...det kan være mange gunner.

Anonymkode: b2dc3...246

• Liker 14
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har hun sannsynligvis prøvd allerede.

TS, her må du gå hardere til verks. Adrenalinet må flomme i årene hans, og for å oppnå det, har jeg etter mye prøving og feiling oppdaget en idiotsikker metode.

Du trenger bilbatteri og startkabler. Ha utstyret liggende i veska, så har du det klart når det trengs.
Koble startkablene til bilbatteriet,  og klem den ene kabelklemmen på penis, den andre rundt baller, brystvorte eller andre erogene soner. 
Det er mulig både ditt og hans utstyr lukter litt svidd etter prosedyren, men gjøres det riktig vil nå fyren være klar som en duracellkanin.

Lykke til!

Himmel og hav, om han ikke har lyst så er det noe feil med personen :P

Skrevet
17 minutter siden, Janus82 skrev:

Himmel og hav, om han ikke har lyst så er det noe feil med personen :P

Nettopp! Og alle problemer har sin løsning ! 👍

TS, en annen metode er å dyppe penis i flytende nitrogen. Da blir den hard og klar til bruk umiddelbart, samt vil gi en deilig kjølende og pirrende effekt. Det er en ganske kjapp og enkel reservemetode dersom det viser seg at bilbatteriet du har ligget i veska dessverre har blitt utladet etter heftig bruk. 

• Liker 8
Skrevet

Aldri opplevd. :vetikke:

Anonymkode: 5751c...3f2

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp! Og alle problemer har sin løsning ! 👍

TS, en annen metode er å dyppe penis i flytende nitrogen. Da blir den hard og klar til bruk umiddelbart, samt vil gi en deilig kjølende og pirrende effekt. Det er en ganske kjapp og enkel reservemetode dersom det viser seg at bilbatteriet du har ligget i veska dessverre har blitt utladet etter heftig bruk. 

Problemet er vel mer at jeg tror damer hater kåte menn. Tror kanskje de tenker de er onde eller noe :P men er slikt man vil ha det for å få ting i gang. Vet ikke hvorfor men, folk er folk. Så det blir sånn limp puling pga det XD. NEI JEG SKAL FÅ ORGASME >: ( DU KAN IKKE FINNE NOE Å OBJEKTIFISERE MEG FOR. Blir litt vanskelig bare sier XD

Skrevet

Kjære TS! 

Her var det mange ufine og useriøse svar.. Jeg skjønner ikke hvorfor folk skal være så stygge mot deg. 

Det er garantert ikke at du ikke er fin nok som er problemet. Jeg har mer tro på prestasjonsangst, evt kombinert med alkohol. Hvis de ikke har noe særlig erfaring kan det hende at de er redd for at de ikke er gode nok. 

Prøv å kose med hverandre, maser hverandre, utforsk hverandre. Bruk god tid. Evt gå ned på han og la han gå ned på deg. Fortell hverandre hva som er godt. Prøve ikke å stresse, så går det forhåpentligvis bedre etter hvert. 

• Liker 17
Skrevet

Dette er et helt vanlig problem blant menn. Jeg har også opplevd at fyren ikke fikk den opp ordentlig pga alkohol. Eller pga prestasjonsangst.
Liker fyren deg veldig godt er det stor sannsynlighet for at han sliter mer med prestasjonsangst.

Typen min slet litt med å holde seg ordentlig stiv da vi holdt på... etter vi ble offisielt sammen så er det som om han fikk et ekstra gir i spaken. Nå er han steinhard hver gang og har ikke mistet ereksjon under samleie en eneste gang (fordi han ikke kjenner på prestasjonsangsten lenger). 

Anonymkode: 1bae8...c64

• Liker 8
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

K23

Altså for det første så er du 23...men måten du skriver på så skulle en tro du var 16...På tide å modnes litt mer? Det heter ikke ståtiss lenger, det heter kuk/penis/pikk, og det er ikke gutter lenger om de er i samme alder som deg, da er de menn/mannfolk.

Voks opp først før du har sex, så ser du at pikken til mannen kommer til å bli hard.

Anonymkode: ab31b...868

• Liker 4
Skrevet

trist at folk ikke klarer å ressonere seg til hva det er snakk om, høres jo evneveike ut helegjengen

Anonymkode: 90d1c...820

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...