Gå til innhold

Hvorfor brukte ikke "Foreldrefellen" filmen ifra 1998 Olsen Tvillingene?

Janus82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fra Wikipedia-linken din: «I 1993 kom deres første film, To grandmothers house we go, og i 1995 spilte de in filmen It Takes Two. I løpet av de neste årene spilte de inn rundt tretti filmer som ble gitt ut direkte på video.»

Høres ut som de ikke hadde tid! :biggrin:

Anonymkode: 0c712...21f

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi det står at de er toeggede tvillinger, er det mulig??😮😮😮 Har aldri sett "vanlige" søsken som er SÅ like!

Anonymkode: a6eb2...ded

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde vel nok å gjøre, ikke sikkert de var vurdert til rollen engang.

Anonymkode: bda81...588

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke noe på at de er toeggede. Jada, jeg vet at det står skrevet på Det Store Internett, men jeg vil ha noe mer bevis enn dette før jeg blir overbevist.

Sitat

According to them, they were told by a doctor that they were sororal a long time ago, and have never really given it much thought since.

Anonymkode: 7226f...46e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De har jo sin egen versjon av den filmen, It takes two

Anonymkode: 6119f...cae

Lurer på hvorfor Foreldrefellen er mer populær enn den? Kanskje den var mer underholdendes. Men det visste jeg ikke 😮

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Janus82 skrev:

Lurer på hvorfor Foreldrefellen er mer populær enn den? Kanskje den var mer underholdendes. Men det visste jeg ikke 😮

Sikkert fordi Lindsay Lohan er/var en mye bedre skuespiller en Olsen tvillingene 🤭 Altså, sorry altså, men la oss ikke lyve.. Hadde de vært med i stedet hadde det bare blitt enda en «Olsen twin movie» og jeg tenker kanskje filmskaperne ville oppnå noe mer enn det 😛 Filmene deres var jo ikke så populære pga skuespillerprestasjoner, det var dem som reklame som var interessant. 

Anonymkode: 90bba...616

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert fordi Lindsay Lohan er/var en mye bedre skuespiller en Olsen tvillingene 🤭 Altså, sorry altså, men la oss ikke lyve.. Hadde de vært med i stedet hadde det bare blitt enda en «Olsen twin movie» og jeg tenker kanskje filmskaperne ville oppnå noe mer enn det 😛 Filmene deres var jo ikke så populære pga skuespillerprestasjoner, det var dem som reklame som var interessant. 

Veldig sant, Olsen tvillingene har aldri vært gode skuespillere. 

Anonymkode: 6119f...cae

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, the parent trap var en stor hollywood-produksjon med et ganske større budsjett enn det Olsen-tvillingene opererte innenfor.

Mary-Kate og Ashley hadde sin fanskare som var ganske stor, men særlig til Hollywood-stjerner var de aldri. De spilte nesten utelukkende i «rett på vhs-filmer», ikke kinopremierer, og nesten alt de gjorde var produsert av deres eget produksjonsselskap. De gikk nok ikke ofte på audition til storfilmer og var heller ikke etablert i de miljøene. 

Og angående diskusjonen om de er enegget eller toegget: jeg tror de er toegget. De er søsken-like på mange måter, særlig som barn (den yngre søsteren ligner også veldig mye på de og hadde nok lignet mer om hun kledde/stylet seg likt), men det er blant annet en ganske tydelig høydeforskjell mellom MK og A, som såvidt jeg vet ikke er vanlig hos eneggede.

Anonymkode: 74446...b6b

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oi det står at de er toeggede tvillinger, er det mulig??😮😮😮 Har aldri sett "vanlige" søsken som er SÅ like!

Anonymkode: a6eb2...ded

Søsteren deres er også farlig lik dem, Elizabeth Olsen. Har sett to par søstre som er som to dråper vann, og de er ikke en gang tvillinger. Så uvanlig er det nok ikke. 

Anonymkode: 1a98f...4cb

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke noe på at de er toeggede. Jada, jeg vet at det står skrevet på Det Store Internett, men jeg vil ha noe mer bevis enn dette før jeg blir overbevist.

Anonymkode: 7226f...46e

De er jo ikke identiske i det hele tatt - når de var mindre kanskje men nå ser de ut som vanlige søsken, altså toeggede.

7C86A6C7-FAE2-4094-9951-E4FCF505C2FC.jpeg

Anonymkode: bdedb...694

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

De er jo ikke identiske i det hele tatt - når de var mindre kanskje men nå ser de ut som vanlige søsken, altså toeggede.

7C86A6C7-FAE2-4094-9951-E4FCF505C2FC.jpeg

Anonymkode: bdedb...694

Mary Kate har jo operert seg til det ugjenkjennelige. De var veldig like før operasjonene. Jeg ble overrasket da jeg leste at de var toeggede. 

Anonymkode: 05d2c...b4a

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mary Kate har jo operert seg til det ugjenkjennelige. De var veldig like før operasjonene. Jeg ble overrasket da jeg leste at de var toeggede. 

Anonymkode: 05d2c...b4a

Røyking, spiseforstyrrelser, bruk av rusmidler, sikkert noen operasjoner har definitivt satt sitt preg hos henne. 

De som var så pene før 😕 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ar nok blitt ødelagt av bransjen, det er trist. De ble alltid sammenligna så Mary Kate følte seg alltids som den stygge tvillingen selv om de var helt like. 

Anonymkode: a8397...938

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo en oppskrift for å få problemer som voksen da. 

Anonymkode: a8397...938

Uff ja. Stakkars unger 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...