AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #1 Skrevet 10. november 2020 Hei, Det er så vondt å gå rundt å mistro mannen min. Han har en venninne som tidligere snakket helt normalt og hyggelig til meg. Plutselig har hun sluttet å prate med meg- og hun unngår meg veldig tydelig. Med mannen min snakker hun med (når ikke jeg er med), men stemningen er rar når vi tilfeldigvis er på samme plass. Både mannen min og denne «venninnen» virker stresset og endrer oppførsel. Jeg har snakket med mannen min om dette- og det har til og med blitt en krangel om dette. Han mener jeg overtolker og at jeg tar feil. Men noe har iallefall endret seg- og jeg er veldig usikker....😢 Uff.... har tidligere også vært usikker på mannen min... Jeg kan vel ikke spørre hun «venninnen» om det har skjedd noe mellom dem, kan jeg vel? Nærmer meg 40 så vi er ikke småjenter mer 🙈Men det er så vondt å gå å føle på dette hele tiden.... Hva tenker dere? Anonymkode: 8b190...d4d
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #2 Skrevet 10. november 2020 Sånn er det når jeg møter på min elsker. Nå har jeg aldri hatt noe vennskap med fruen i forholdet der, men da vi bor på samme plass vet man jo hvem hverandre er og møtes ofte på butikken og slikt. Blir alltid litt smårare blikk 😅 Anonymkode: ea7c8...7cf
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #3 Skrevet 10. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sånn er det når jeg møter på min elsker. Nå har jeg aldri hatt noe vennskap med fruen i forholdet der, men da vi bor på samme plass vet man jo hvem hverandre er og møtes ofte på butikken og slikt. Blir alltid litt smårare blikk 😅 Anonymkode: ea7c8...7cf Uff da... nå fikk jeg vondt i magen. For jeg vet jo ikke hva jeg vil få ut av det. Hun vil jo mest sannsynlig benekte alt hun også- og da er jeg jo like langt. Men jeg er jo ikke helt sikker heller.... Uff....skikkelig dritt 😢 Anonymkode: 8b190...d4d
911 Skrevet 10. november 2020 #4 Skrevet 10. november 2020 Dessverre rødt flagg som vaier. Om han er utro med denne venninnen er usikkert, men de har helt klart noe på gang. Håper du finner ut av dette. Ikke greit å gå rundt å ha det vondt og mistro mannen. 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #5 Skrevet 10. november 2020 Tror jeg ville ligget litt lavt i terrenget og observert hvordan mannen oppfører seg. Er de ofte sammen uten deg? Hvis så hadde jeg virkelig satt foten ned og sagt at du skal være med du også. Hvis det går så langt at du føler du får flere tegn på at det er noe mellom dem ville jeg pratet med mannen igjen. En virkelig alvorsprat der du ikke hever stemmen eller oppfører deg angripende på noen måte. Du må bare ha svar. Går ikke det, ville jeg oppsøkt henne personlig og tatt en prat med henne. Uten dramatikk, bare gjennomtenkte ord som får det til å knytte seg i magen hennes så hun er nødt til å reagere og må fortelle. Anonymkode: 96d6b...c62
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #6 Skrevet 10. november 2020 4 minutter siden, 911 skrev: Dessverre rødt flagg som vaier. Om han er utro med denne venninnen er usikkert, men de har helt klart noe på gang. Håper du finner ut av dette. Ikke greit å gå rundt å ha det vondt og mistro mannen. Nei, det er jo ikke det. Men jeg vet ikke hvordan jeg kan finne ut av det. Han benekter at det er noe som helst. Forhåpentligvis er det som han sier at jeg overtolker. Jeg skulle så gjerne visst med sikkerhet at ingenting har skjedd... Mannen min er veldig omtenksom mot meg nå etter den krangelen. Tror heller ikke st de har mye kontakt nå. Og da spinner jo tankene mine... Jeg har vel ingen annen mulighet enn å stole på han.... Anonymkode: 8b190...d4d
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #7 Skrevet 10. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror jeg ville ligget litt lavt i terrenget og observert hvordan mannen oppfører seg. Er de ofte sammen uten deg? Hvis så hadde jeg virkelig satt foten ned og sagt at du skal være med du også. Hvis det går så langt at du føler du får flere tegn på at det er noe mellom dem ville jeg pratet med mannen igjen. En virkelig alvorsprat der du ikke hever stemmen eller oppfører deg angripende på noen måte. Du må bare ha svar. Går ikke det, ville jeg oppsøkt henne personlig og tatt en prat med henne. Uten dramatikk, bare gjennomtenkte ord som får det til å knytte seg i magen hennes så hun er nødt til å reagere og må fortelle. Anonymkode: 96d6b...c62 Nei, de er ikke ofte sammen nå. De var en del samnen tidligere, inntil jeg hadde praten med nannen min. Vet ikke hva jeg burde si til henne? Om noe har skjedd, så er vel hun like redd for å røpe seg da hun også er gift... Anonymkode: 8b190...d4d
Nymerïa Skrevet 10. november 2020 #8 Skrevet 10. november 2020 Det er vanskelig å si hva som er lurt. Hvis mannen din nekter så kan jeg ikke se at det er så mye mer å gjøre, annet enn å leie privatdetektiv. Jeg tror at neste gang jeg hadde møtt henne så hadde jeg sagt rolig til henne "Hvorfor vil du ikke snakke til meg lenger, Grete? Har jeg gjort deg noe?" Pass på å ikke være anklagende. Det at hun ikke snakker til deg kan tyde på dårlig samvittighet, da er det best å ikke gå ut hardt slik at hun kommer i forsvarsposisjon. 4
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #9 Skrevet 10. november 2020 6 minutter siden, NymeriaRhoynar skrev: Det er vanskelig å si hva som er lurt. Hvis mannen din nekter så kan jeg ikke se at det er så mye mer å gjøre, annet enn å leie privatdetektiv. Jeg tror at neste gang jeg hadde møtt henne så hadde jeg sagt rolig til henne "Hvorfor vil du ikke snakke til meg lenger, Grete? Har jeg gjort deg noe?" Pass på å ikke være anklagende. Det at hun ikke snakker til deg kan tyde på dårlig samvittighet, da er det best å ikke gå ut hardt slik at hun kommer i forsvarsposisjon. Om jeg skal prate med henne, vil jeg ikke være sint og anklagende, nei. Men kan jeg si noe om at jeg oppfatter stemningen som rar mellom henne og min mann? For å høre hva hun har å si? Eller vil det bli merkelig- for tenk om det er jeg som overtolker?? Uff, dette her er vanskelig 😢 Jeg tror ikke det er noe poeng i å snakke med nannen min mer om dette. Han vil bare stå på sitt- og så vil det bli dårlig stemning nok engang... Anonymkode: 8b190...d4d
911 Skrevet 10. november 2020 #10 Skrevet 10. november 2020 3 minutter siden, NymeriaRhoynar skrev: ... Jeg tror at neste gang jeg hadde møtt henne så hadde jeg sagt rolig til henne "Hvorfor vil du ikke snakke til meg lenger, Grete? Har jeg gjort deg noe?" Pass på å ikke være anklagende. Det at hun ikke snakker til deg kan tyde på dårlig samvittighet, da er det best å ikke gå ut hardt slik at hun kommer i forsvarsposisjon. Lurt, siden dere tidligere har hatt et normalt godt forhold og at hun nå ikke vil snakke med deg. Prøv og få en prat med henne uten å anklage henne for noe. Kanskje i etterkant informere mannen om at du har snakket med henne (hun vil nok fortelle han dette og da er det lurt å være litt i "forkant"). Forhåpentligvis vil du merke på henne om det er noe grunnlag for magefølelsen din. Litt betryggende at mannen din er blitt mer oppmerksom på deg og tar mer hensyn. 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #11 Skrevet 10. november 2020 Kanskje hun er forelska i mannen din. Anonymkode: dae82...3e5
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #12 Skrevet 10. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kanskje hun er forelska i mannen din. Anonymkode: dae82...3e5 Ja, om det bare er det, så er det jo greit. Men rart mannen min også blir så rar når vi tilfeldigvis en sjelden gang er under samme tak... Anonymkode: 8b190...d4d
Jessic_a Skrevet 10. november 2020 #13 Skrevet 10. november 2020 Huff, så ubehagelig. Sender deg stor klem.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #14 Skrevet 10. november 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, om det bare er det, så er det jo greit. Men rart mannen min også blir så rar når vi tilfeldigvis en sjelden gang er under samme tak... Anonymkode: 8b190...d4d Kanskje mannen din vet det. Anonymkode: dae82...3e5 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #15 Skrevet 10. november 2020 Jeg hadde observert det hele en stund. Gjerne spurt henne rett ut om det var noe galt siden du oppfatter hun ignorerer deg. Jeg hadde ikke spurt henne om det har skjedd noe mellom henne og din mann. Isåfall bør du være mer sikker. Uansett, hun hadde nok aldri innrømmet om det hadde skjedd noe, så da ender du som den "halvgale" sjalue dama. Anonymkode: 57f24...8ba 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #16 Skrevet 10. november 2020 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sånn er det når jeg møter på min elsker. Nå har jeg aldri hatt noe vennskap med fruen i forholdet der, men da vi bor på samme plass vet man jo hvem hverandre er og møtes ofte på butikken og slikt. Blir alltid litt smårare blikk 😅 Anonymkode: ea7c8...7cf Ja, haha. Kjempeartig, ikke sant! Anonymkode: 3e960...286
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #17 Skrevet 10. november 2020 En annen mulighet er at han har betrodd seg om deg til henne, og at hun nå vet noe du ikke vet om deg selv eller ikke ønsker at folk skal få vite. Anonymkode: dae82...3e5
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #18 Skrevet 10. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Uff da... nå fikk jeg vondt i magen. For jeg vet jo ikke hva jeg vil få ut av det. Hun vil jo mest sannsynlig benekte alt hun også- og da er jeg jo like langt. Men jeg er jo ikke helt sikker heller.... Uff....skikkelig dritt 😢 Anonymkode: 8b190...d4d Ja, jeg skjønner hva du mener. Jeg personlig hadde nektet på alt om jeg hadde blitt spurt av kona hans. Uansett hvor hyggelig hun hadde vært. Ikke for å være slem mot hun på noen måte, hun fortjener jo egentlig å vite. Men det er ikke min plass å fortelle det til henne. Og helt ærlig talt så er man seg selv nærmest og jeg ønsker ikke å ha et slikt rykte på meg. (Det skal sies at jeg fikk beskjed om at de hadde tatt ut separasjon når jeg og han startet å date og at jeg nå driver å avslutter forholdet med han etter at sannheten kom frem, at de ikke var separert. Var dessverre forelsket innen den tid og sliter med å avslutte det hele) Jeg vet at mannen hennes også vil nekte om det kommer på bordet, det har han sagt. Utifra hva slags situasjon jeg selv er i ser jeg jo at det vaier noen røde flagg i saken din her, dessverre. Men det kan også være at man bare overtenker også, det er vrient å si. Uansett, lykke til! 💕 Anonymkode: ea7c8...7cf
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #19 Skrevet 10. november 2020 Inviter henne og mannen på middag. Anonymkode: cf0af...f10
RoH Skrevet 10. november 2020 #20 Skrevet 10. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Sånn er det når jeg møter på min elsker. Nå har jeg aldri hatt noe vennskap med fruen i forholdet der, men da vi bor på samme plass vet man jo hvem hverandre er og møtes ofte på butikken og slikt. Blir alltid litt smårare blikk 😅 Anonymkode: ea7c8...7cf Troll
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå