Mellon Skrevet 22. september 2002 #1 Skrevet 22. september 2002 Har gått seks uker på tirsdag fra første dag mensen sist månde. Aner ikke hva som foregår i kroppen min for tiden. Har tatt to graviditetstester med tre dagers mellomrom og begge negative. Lurer på å ringe legen på mandag. er det andre som har gått så lenge mellom mensrtuasjonene? Kan jeg være gravid? Eller har dere noen andre bra forslag? Det er så mye jeg ikke får gjort liksom på grunn av usikkerheten.
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2002 #2 Skrevet 22. september 2002 Det KAN være at eggløsningen har vært forsinket, og at dermed mensen også er forsinket. Pleier du å ha regelmessig mens? Har du noen symptomer på at du kan være gravid, kvalme, ømme pupper e.l.? Jeg har uregelmessig mens, har ligget mellom 28 til 35 siste halve året, men en syklus var plutselig på 42 dager! Da lurte jeg også, men jeg hadde liksom ingen følelse av at jeg var gravid, og mensen kom til slutt. Dersom du ikke får mensen eller positiv gravi.test bør du kanskje høre med lege. Men jeg har hørt mange som sier at det har tatt lang tid før gravi.testen har slått ut når de har vært gravide. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå