Gå til innhold

Har du en grense på når du må legge deg i helgene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter noen ganger oppe til 3,4. Da får jeg dårlig samvittighet selv om det bare går ut over meg selv. Flere?

Anonymkode: 11c23...46a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er det her også. Har snudd døgnet helt. Legger meg ofte ikke før 4 tiden.

• Liker 2
Skrevet

Nei, ingen grenser.  Jeg legger meg når jeg er trøtt, om klokka er 21 eller kl 05, spiller ingen rolle.

Anonymkode: c9bc6...d4e

Skrevet

Nei, jeg er voksen. Jeg har ikke grenser i ukedagene heller. Likevel greier jeg å legge meg såpass riktig tid at jeg får (nesten) nok søvn. :P

• Liker 2
Skrevet

Nei, men kl 23 er jeg vanligvis stuptrøtt. 

Anonymkode: f1d6a...171

Skrevet

Legger meg som regel i 12-01 tiden når jeg har fri dagen etter. 

Skrevet

før jeg jobbet så var jeg oppe til halv sju på morgenen.

nå jobber jeg 100% og legger meg mellom 10-12, ikke senere. Står opp kl 6.

Skrevet

Nei, har ingen grense. Men blir sjeldent senere enn 2, våkner alltid 8-8.30. Er ikke flink til å legge meg til passende tid hverken i helger eller ukedager. 

Skrevet

Legger meg 23-00. Vil ikke ødelegge søvnrytmen.

Anonymkode: f52b7...d5c

Skrevet

Har ingen grense, men er veldig klar for senga rundt kl 23 uansett 😅 jeg er ikke av typen som sitter oppe lenge bare for å gjøre det og bare fordi jeg kan. 

Anonymkode: 43fc2...2b5

Skrevet

Jeg legger meg når jeg er trøtt🤪

Som er i 11-12 tia🤣

Skrevet

har aldri leggetid.. men sovner vanligvis ca 11/12 i hverdagene og senest 2 i helgene. Blir bare for trøtt😂

Skrevet

Nei. Benytter muligheten til å være oppe til jeg faktisk føler for å legge meg. Blir som regel en gang mellom 3 og 5. Så sover jeg til jeg føler for å stå opp. I ukedagene tvinger jeg meg i seng rundt midnatt, bruker lang tid på å sovne, og er zombie store deler av dagen. Trenger frihet i helgene for ikke å gå fra vettet. 

• Liker 2
Skrevet

Nei. Sist helg ble den 0530, kom over en spennende serie. Som regel blir den 03 00 på helg og 02:00 på hverdager. Altfor sent når jeg skal opp 0630. Men jeg er et skikkelig nattmenneske.

Har et barn, men klarer meg fint med lite søvn.

Anonymkode: 35a20...07c

Skrevet

Midnatt

Anonymkode: 77d11...21a

Skrevet

Rundt klokka 22, jeg er stuptrøtt klokka 20, men føler ikke jeg kan legge meg da. Stakkars mannen liksom.

Anonymkode: 676b6...3bb

Skrevet

Mellom 22 og 02. Har barn i bhg-alder, så aldri senere enn dette

Skrevet

Legger meg alltid rundt 22. Må ha en fast rutine skal jeg ha en sjanse på å sove uten hjelp. Dog er det 50/50, men uten fast rutine sov jeg aldri uten hjelp, så rutiner er bra for en.

Anonymkode: 5e7fe...449

Gjest TheCatLady
Skrevet

Prøver å legge meg før 2 om jeg har fri dagen etter og ikke skal noe. Eller så blir det til at jeg sover eller ligger så lenge og liker å stå opp i grei tid. Noen ganger kan jeg sitte oppe til 3-4, men stort sett ikke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...