Gjest Villfisker Skrevet 2. desember 2020 #21 Skrevet 2. desember 2020 (endret) WonderWomaan skrev (2 timer siden): Disse krypene skulle blitt skutt, torturert OG drept...sammen med ABB Nå har vi ikke dødsstraff i Norge, men hadde vi hatt det, hadde nok disse fått det. Helt ubegripelig at det kan finnes så mye ondskap i noen mennesker, om de i det hele tatt kan kalles mennesker. Endret 2. desember 2020 av Villfisker
Maleficenta Skrevet 2. desember 2020 #22 Skrevet 2. desember 2020 In absentia skrev (På 10.11.2020 den 21.42): To 23-åringer er siktet for å ha torturert, og brent Sigbjørn Sveli til døde. Sigbjørn var et helt tilfeldig offer som kun var på feil sted til feil tid. Han hadde tilbudt seg å kjøre de to gjerningspersonene til neste stasjon da de hadde gått av toget ett stopp for tidlig. Sveli ble dynket i bensin og brent mens han fortsatt var i live. Den ene av gjerningspersonene er dømt for en rekke alvorlige voldshendelser rettet mot tilfeldige personer fra før. Hvordan kunne disse personene i de hele tatt ferdes fritt ute når de var dømt for flere voldslovbrudd tidligere? Her må jeg virkelig si at jeg laster det norske rettsvesen og det latterlig lave straffenivået vårt for Sigbjørn Svelis død. Han ville vært i livet og minst et titalls mennesker ville sluppet å bli utsatt for vold hvis vi hadde sperret inne galningene lenger ved tidligere dommer. https://www.nrk.no/rogaland/skulle-banke-pedofil-_-endte-istedenfor-opp-med-a-drepe-sigbjorn-sveli-_44_-1.15238548 https://www.nrk.no/rogaland/sakkyndige-om-stranddrapet_-begge-siktede-er-tilregnelige-1.15010073 Huff grøss. Skremmende at disse har fått gå fri. Gud stakkars Mann. Bli brent til døde. Noe så grusomt. Er skremmende hva syke ting mennesker kan gjøre 4
Laraa Skrevet 2. desember 2020 #23 Skrevet 2. desember 2020 Slike beist burde ikke bli kalt mennesker engang. De drepte en mann som i lokalsamfunnet var kjent for å være snill, omtenksom og som jobbet hardt med å få forkortet og var veldig stolt da han klarte det og fikk egen bil. Det var inni og rett i nærheten av denne bilen han ble torturert til døde. Det finnes ikke tilgivelse for sånt. Jeg sier som min mor sa broren min såvidt overlevde på utøya; den største straffen for ABB er om det en gang går opp for han og han tar innover seg hva han egentlig har gjort og må følelsesmessig leve med det 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå