AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #1 Skrevet 10. november 2020 Sønnen vår er 4 år, og vi har foreløpig ikke hatt besøk av andre barn fra bhg. Han har hatt lekevenner som er barn av mine venninner, men de går i andre barnehager. Kjenner ingen av foreldrene i bhg, og er litt usikker på hvordan jeg skal gå fram. Nå under koronaen har jeg ikke sett de andre foreldrene noe særlig heller, siden vi antagelig henter og leverer på andre tidspunkt enn tidligere. Han er i kohort med 7 andre barn, men tror halvparten er yngre, så det er vel 3 stk han leker mer med. Jeg vet ikke navnet til foreldrene, så jeg er litt usikker på hvordan vi skulle bedt hjem. Har dere råd til hvordan vi kan ivareta barnet vårt i disse tider, på en smittevernfaglig forsvarlig måte? Og pleier deres 4-åringer å være på besøk hos andre? Hadde dette vært for et år siden hadde jeg sikkert bedt barn og forelder hjem, men nå er jo ikke dette så aktuelt. Anonymkode: e52bf...783 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #2 Skrevet 10. november 2020 Skriv en lapp til foreldrene? Anonymkode: 470e9...1cf
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #3 Skrevet 10. november 2020 Vi møtes utendørs. Vi får kontaktliste fra bhg med navn og nummer. Anonymkode: 4aa3d...bf7 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #4 Skrevet 10. november 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skriv en lapp til foreldrene? Anonymkode: 470e9...1cf Enig. Skriv lapp og legg i hylla til barnet/barna dere vil treffe (hvis dere får gå inn i barnehagen så klart, ellers kanskje spørre om de ansatte kan legge lappen(e) i hylla?). Oppfordre til å ta kontakt for å treffes. I første omgang kan dere jo treffes ute, og så ev. be hjem til dere senere. Anonymkode: a543d...199
Gjest Albbas Skrevet 10. november 2020 #5 Skrevet 10. november 2020 Spør de ansatte om å få telefonnummer? Da kan de spørre foreldrene om det er ok at du får nummeret. Hvis de ikke deler nummerliste fritt. Vår sønn hadde første lekebesøk for en uke siden. Jeg hadde nr til aktuell forelder fra før da. Gutten var her alene, men min sønn hadde IKKE følt seg trygg på å besøke andre uten oss med, så hadde noen spurt oss hadde jeg foreslått å møtes ute.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #6 Skrevet 11. november 2020 Utendørs er jo fint. Jeg sendte bare en sms til de andre foreldrene på gruppen om noen andre ville være med å leke i ... barnehage i helgen. Fikk napp hos to😊 Anonymkode: 0a84d...f05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå