AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #1 Skrevet 10. november 2020 Vi skal kjøpe inn headset til de ansatte på jobben. Skal forhøre oss med IT-avdelingen, men tenkte å sjekke opp litt erfaringer. Vi trenger: -Støydemping -Trådløst -God mikrofon -Grei lyd Dette er det viktigste. Altså blir det litt andre kriterier enn for vanlige headset a la Sony og Bose. Disse har jo veldig god lyd, men vi skal ikke bruke dem til å lytte til musikk. I tillegg har jeg det best i test fra Sony, og det er for dårlig mikrofon på det. Kjøpte meg selv et fra Logitech, men dette var det ikke støydemping på, og det er greit å ha siden vi har delvis åpent landskap. Tips? Anonymkode: de9ca...8ce
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #2 Skrevet 10. november 2020 Jeg har generelt god erfaring med headset fra Plantronics i jobbsammenheng. Støydemping har jeg dog aldri hatt behov for. Men, et kjapt søk og jeg ble interessert i disse: https://www.komplettbedrift.no/product/857218/kontor-moeterom/kontor-headset/hodesett-traadloese/plantronics-voyager-focus-uc-b825-m# Virker som om andre er fornøyde også, ref. omtale på siden. Anonymkode: b3dbf...d56
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #3 Skrevet 11. november 2020 Jeg er godt fornøyd med mine fra Jabra Anonymkode: 5bed1...d96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå