Elefantenistua Skrevet 10. november 2020 #1 Skrevet 10. november 2020 Pistasjisen fra hennig Olsen, den sørlandsis.. Har de byttet ut sjokoladen med lys sjokolade og halvert mengden?? Finner ikke noe sjokolade i den, det er lysebrune smuler oppi der. Ikke noe gøy. Hvis de har gjort disse endringene.. Hvilke andre pistasjis er som vanlig? 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #2 Skrevet 10. november 2020 Ja den er fucka, kjøpte en fordi jeg hadde en dritdårlig dag og trengte litt kos som i barndommen, men den er jo helt teit blitt. Anonymkode: eeebb...9bd 4
Elefantenistua Skrevet 10. november 2020 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja den er fucka, kjøpte en fordi jeg hadde en dritdårlig dag og trengte litt kos som i barndommen, men den er jo helt teit blitt. Anonymkode: eeebb...9bd Æsj ja, det var skikkelig skuff. Jeg begynte nesten å grine. Må finne en annen..
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #4 Skrevet 10. november 2020 Akkurat nå, Elefantenistua skrev: Æsj ja, det var skikkelig skuff. Jeg begynte nesten å grine. Må finne en annen.. Ja enig! Hvorfor må de forandre på alt mulig, den var jo perfekt som den var! Anonymkode: eeebb...9bd 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #5 Skrevet 10. november 2020 Har merket det. Har tenkt å sende inn en klage. Anonymkode: f657c...fc8 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #6 Skrevet 10. november 2020 Nei, det har vært min store favoritt i alle år. Anonymkode: 8d2dd...70e
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #7 Skrevet 10. november 2020 Jeg kjøpte den isen i dag, for første gang på flere år. Og så dukker denne tråden opp 😂 Faen 😂 Anonymkode: 9b930...4ba 1
Elefantenistua Skrevet 10. november 2020 Forfatter #8 Skrevet 10. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, det har vært min store favoritt i alle år. Anonymkode: 8d2dd...70e Min og, til de fjernet den deilige sjokoladen. 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har merket det. Har tenkt å sende inn en klage. Anonymkode: f657c...fc8 Gjør det, så skal jeg gjøre det selv. Dette tolereres ikke. 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja enig! Hvorfor må de forandre på alt mulig, den var jo perfekt som den var! Anonymkode: eeebb...9bd Norge går snart under med alle de forandringene de gjør. Hva er poenget med å fjerne sjokoladen fra isen?! Blir vel likefør de velger å kødde til sjokoladen i ballerinakjeksen og. DA blir det en svart dag hos meg veit jeg. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå