OCDme Skrevet 10. november 2020 #1 Del Skrevet 10. november 2020 Hei. Min lege sa til meg i dag at jeg har mangel på Fytinsyre å vitamin D. Tilskudd anbefaltes. Men jeg blir ikke klok på dette med Fytinsyre.. Er det noen her som har vært borti det?? Hjelp tusen takk.🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #2 Del Skrevet 10. november 2020 Folin syre sikkert? Anonymkode: d6a7f...7e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #3 Del Skrevet 10. november 2020 Folinsyre? Anonymkode: 9b09a...2bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OCDme Skrevet 10. november 2020 Forfatter #4 Del Skrevet 10. november 2020 Legen skrev Fylinsyre.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #5 Del Skrevet 10. november 2020 Jeg og tar tilskudd av folin syre og d vitaminer om vinteren. Veldig vanlig å ha mangel på det. Du kan Google folin syre 😊 vil anta at det er det legen mener. Anonymkode: d6a7f...7e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #6 Del Skrevet 10. november 2020 Da har legen sikkert skrevet feil Anonymkode: 9b09a...2bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OCDme Skrevet 10. november 2020 Forfatter #7 Del Skrevet 10. november 2020 Skal ringe legen i morgen, men tror dere det er Folinsyre han mener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OCDme Skrevet 10. november 2020 Forfatter #8 Del Skrevet 10. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg og tar tilskudd av folin syre og d vitaminer om vinteren. Veldig vanlig å ha mangel på det. Du kan Google folin syre 😊 vil anta at det er det legen mener. Anonymkode: d6a7f...7e4 Hva gjør folin syre tilskuddet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå