Gå til innhold

Svar på NIPT, kunne de sett hvis det ikke var liv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 12 uker på vei og tok nipt i uke 10, kunne de sett det i blodprøvene hvis fosteret var dødt? 

Fikk vite at vi skal ha en frisk gutt nå og ble så glad og delte nyheten med mange venner. Plutselig ble jeg helt paranoid og tenkte at hva om babyen ikke lever og vi deler det med alle nå. 

Anonymkode: 43455...516

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det kunne de ikke sett. Men tok du ikke ultralyd?

Anonymkode: 085ef...7c1

Skrevet

nei har sendt kit 

Skrevet

Anbefaler å ta en ultralyd i tillegg, evt kjøpe dopler selv. Tror ikke blodprøven ville vist det dessverre. 

Anonymkode: 04193...fd0

Skrevet

Jeg har en del symptomer, murring i livmor, veldig kvalm, hodepine.. er det sannsynlig at baby ikke lever da? 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en del symptomer, murring i livmor, veldig kvalm, hodepine.. er det sannsynlig at baby ikke lever da? 

Man kan dessverre aldri vite. Eneste som kan gi deg svar er en ultralyd. 

Sannsynligheten er jo større for at alt er bra, enn ikke, men sikker kan du ikke være før du kjenner liv (noe som er mange uker til). 

Anonymkode: 085ef...7c1

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sannsynligvis er alt bra. Du må bare slappe av og nyte svangerskapet. Man får heller ikke svar på om babyen er frisk før den er født. Sånn er det bare å få barn. 

Anonymkode: 4c8e4...63d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...