AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #1 Del Skrevet 10. november 2020 Vasker håret på kvelden, på dagen blir det fett. Får da fettet hår og hud, men nå er jeg lei. Kan noen komme med noen gode tips for dette? Anonymkode: 5177a...2f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 10. november 2020 #2 Del Skrevet 10. november 2020 Det finnes sjampo som skal regulere sebumproduksjonen. Ville spurt en frisør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #3 Del Skrevet 10. november 2020 1 time siden, Apocalypte skrev: Det finnes sjampo som skal regulere sebumproduksjonen. Ville spurt en frisør. Jeg har også veldig sensitiv hud og hodebunn, så tåler ikke alle typer sjampo. Anonymkode: 5177a...2f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østkantgutt1913 Skrevet 10. november 2020 #4 Del Skrevet 10. november 2020 Barbere bort alt håret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #5 Del Skrevet 10. november 2020 Sopp Anonymkode: bc7e8...b91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palma Skrevet 10. november 2020 #6 Del Skrevet 10. november 2020 Tror du må bare komme deg over en kneik og ikke vaske håret så ofte. Hver tredje dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #7 Del Skrevet 10. november 2020 Vask om morgenen Anonymkode: 2afdc...7c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 11. november 2020 #8 Del Skrevet 11. november 2020 Bruker du veldig varmt vann og/eller uttørkende sjampo, TS? Dette kan forverre problemet og gjøre at hodebunnen din produserer mer fett for å beskytte seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #9 Del Skrevet 11. november 2020 Snakk med en frisør. Og som andre skriver, ikke vaske det for ofte. Hvis du vasker torsdag kveld, så ikke vask igjen før mandag før jobb. Se om du kan komme inn i en bedre rutine. Anonymkode: 4cf17...b0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pappa messi Skrevet 11. november 2020 #10 Del Skrevet 11. november 2020 Ta mindre balsam og mer sjampo. Prøv å ta litt sjampo først og skyll det ut, så tar du litt sjampo igjen. Dette kommer ikke fra en ekspert, men det har funka på meg i hvert fall, så man kan jo alltids prøve! 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 11. november 2020 #11 Del Skrevet 11. november 2020 Først vask puten og bytt type putetrekk, deretter vask håret om morgene og la vær å ta i håret gjennom dagen, bruk gjerne en god tørrshampoo i hårbunnen, spør en frisør om råd. Og ikke minst, vask håret sjeldnere! Det er pyton å komme gjennom den perioden men det er så verdt det. Evt kan du legge i striper i håret for å tørke ut, et moderat slitt hår har mye bedre hold enn et som ikke er slitt, tro det eller ikke.. Og ikke minst, shampoo i bunnen, balsam i lengdene om du har langt hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #12 Del Skrevet 11. november 2020 Jeg hadde det sånn. Begynte å bruke en proteinkur (Paul Mitchell), og problemet forsvant. Anonymkode: be1ab...d88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 11. november 2020 #13 Del Skrevet 11. november 2020 Gå til hudlegen evnt. Bruk hodebunnspeeling og renseshampoo og evnt fungoral shampo om du har sopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #14 Del Skrevet 11. november 2020 Jeg har så fet hodebunn at jeg overhodet ikke trenger balsam. Det er godt og oljet inn etter en dag uansett. Mykt og glatt og blir tilnærmet aldri slitt i tuppene. Bare synd jeg ser ut som en huleboer etter 12 timer. Anonymkode: 35115...fce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjaselina Skrevet 11. november 2020 #15 Del Skrevet 11. november 2020 Behandle håret, som bleike/stripe eller farge, det tørkar ut håret... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #16 Del Skrevet 11. november 2020 Jeg har hatt fett hår siden jeg var barn og det er ingenting å gjøre med det. Jeg har også fet hud i ansiktet og på kroppen generelt, så problemet sitter ikke bare i hodebunnen. Løsningen er bare å vaske håret hver dag, men til tider kan jeg bruke tørrsjampo. Dette irriterer dog hodebunnen mye mer enn en rask dusj. Det finnes mange sjampoer som er laget for å brukes daglig. Anonymkode: 786d1...011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå