AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #1 Skrevet 10. november 2020 Er det noe som er tilgjengelig på nrk, viafree eller Dplay som er fint, morsomt eller spennende å se på date? Trenger tips til noe bra!😊 Anonymkode: 1831d...979
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #2 Skrevet 10. november 2020 Helt perfekt😅 Anonymkode: ec7be...ba6 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #3 Skrevet 10. november 2020 Uxa på nrk, Førstegangstjenesten på nrk, Side om Side eller Atlantic Crossing? Kan også nevne Lykkeland eller Heimebane. Alt er på nrk 😊 Kanskje Maskorama? Anonymkode: 63562...c14 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #5 Skrevet 10. november 2020 2 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Spennende date. Sitte å se tv. 😂 Ok da, mer "Netflix and chill"😅😂 Anonymkode: 1831d...979 2
Hr. Aktiv Skrevet 10. november 2020 #6 Skrevet 10. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ok da, mer "Netflix and chill"😅😂 Anonymkode: 1831d...979 Er akkurat det samme. Hadde nok ikke datet der mere. Hvis man er i et forhold så skjønner jeg mere greia.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #7 Skrevet 10. november 2020 Akkurat nå, Hr. Aktiv skrev: Er akkurat det samme. Hadde nok ikke datet der mere. Hvis man er i et forhold så skjønner jeg mere greia. Flaks at det ikke er du som skal på daten da 🤷🏼♀️ Folk er forskjellig. Anonymkode: 63562...c14 6
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #8 Skrevet 10. november 2020 6 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Er akkurat det samme. Hadde nok ikke datet der mere. Hvis man er i et forhold så skjønner jeg mere greia. Noen er bare på kg for å dømme og spre negativitet skjønner jeg. Flott utstråling. Anonymkode: 1831d...979 2
Hr. Aktiv Skrevet 10. november 2020 #9 Skrevet 10. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen er bare på kg for å dømme og spre negativitet skjønner jeg. Flott utstråling. Anonymkode: 1831d...979 Du kan vel fint starte med deg selv her. Jeg kan fylle flere busser med menn OG damer som definitivt ikke ønsker noen tv-titting på en date der hovedoppgaven er å bli kjent og for å vise seg fra sin beste side. Så dette er hverken dømmende eller negativt, men mere en ren opplysning. Men folk er forskjellige og gjør hva de vil.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #10 Skrevet 10. november 2020 24 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Spennende date. Sitte å se tv. 😂 Så slem du er, hva vet du om ts og daten hennes? En av mine første dater med kjæresten så laga han en god middag og utover kvelden så vi epsioder av en serie vi begge liker, jeg lå i armene hans og vi lo oss fillete, den kvelden er en av mine beste minner. Anonymkode: 566e6...8bb 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #11 Skrevet 10. november 2020 5 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Du kan vel fint starte med deg selv her. Jeg kan fylle flere busser med menn OG damer som definitivt ikke ønsker noen tv-titting på en date der hovedoppgaven er å bli kjent og for å vise seg fra sin beste side. Så dette er hverken dømmende eller negativt, men mere en ren opplysning. Men folk er forskjellige og gjør hva de vil. Og hvilken relevans har det for tråden? At du kjenner kvinner og menn som ikke vil se en tv-serie på date? Trådstarter spør om tips til serier. Det er ganske trolig allerede avklart at daten deres er «Netflix and chill». Anonymkode: 63562...c14 2
Hr. Aktiv Skrevet 10. november 2020 #12 Skrevet 10. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så slem du er, hva vet du om ts og daten hennes? En av mine første dater med kjæresten så laga han en god middag og utover kvelden så vi epsioder av en serie vi begge liker, jeg lå i armene hans og vi lo oss fillete, den kvelden er en av mine beste minner. Anonymkode: 566e6...8bb Ja det er slemt å ikke prioritere tv på date. 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og hvilken relevans har det for tråden? At du kjenner kvinner og menn som ikke vil se en tv-serie på date? Trådstarter spør om tips til serier. Det er ganske trolig allerede avklart at daten deres er «Netflix and chill». Anonymkode: 63562...c14 Vet du om hennes date virkelig ønsker å se tv and chill? Når hun vil det kan de ikke heller pule da istedet for å pakke det inn sånn?
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #13 Skrevet 10. november 2020 Akkurat nå, Hr. Aktiv skrev: Ja det er slemt å ikke prioritere tv på date. Vet du om hennes date virkelig ønsker å se tv and chill? Når hun vil det kan de ikke heller pule da istedet for å pakke det inn sånn? Nei, det er slemt å komme inn i tråden her og gjøre narr av planene til ts. Det er faktisk dårlig gjort. Hvorfor er du så dømmende og frekk? Merker det på svar fra deg i flere tråder, du virker som en Nice guy, liksom så grei og snill helt til du ikke er det mer. Skjerp deg. Anonymkode: 566e6...8bb 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #14 Skrevet 10. november 2020 1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev: Vet du om hennes date virkelig ønsker å se tv and chill? Når hun vil det kan de ikke heller pule da istedet for å pakke det inn sånn? Vel, jeg antar jo det siden hun spør etter tips til serier å se på. Så da er det rimelig å anta at dette allerede er avklart. Hvis ikke ville TS gjerne kalt tråden: «hva kan vi gjøre på daten?». Men du virker jo ikke riktig rett skrudd sammen. Så kanskje du skal gå videre. Anonymkode: 63562...c14 1
Hr. Aktiv Skrevet 10. november 2020 #15 Skrevet 10. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er slemt å komme inn i tråden her og gjøre narr av planene til ts. Det er faktisk dårlig gjort. Hvorfor er du så dømmende og frekk? Merker det på svar fra deg i flere tråder, du virker som en Nice guy, liksom så grei og snill helt til du ikke er det mer. Skjerp deg. Anonymkode: 566e6...8bb Hvor dømmer jeg? Jeg dømmer ingen. Jeg kjenner ingen her så derfor dømmer jeg heller ingen. Det jeg prøver å si ganske så direkte er at mange ikke liker chill på date. Det er noe som kommer senere i et evt. forhold. Men jeg skrev også at hun gjør hva hun vil for det er hun som bestemmer her. Har fyren sagt det var greit så kjør på. I manges verden er dette ikke det smarteste man gjør på en date om ikke intensjonen her da er sex. Da kunne man likefullt ha tatt en liten spasertur med påskudd om dusj etterpå.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #16 Skrevet 10. november 2020 1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev: Hvor dømmer jeg? Jeg dømmer ingen. Jeg kjenner ingen her så derfor dømmer jeg heller ingen. Det jeg prøver å si ganske så direkte er at mange ikke liker chill på date. Det er noe som kommer senere i et evt. forhold. Men jeg skrev også at hun gjør hva hun vil for det er hun som bestemmer her. Har fyren sagt det var greit så kjør på. I manges verden er dette ikke det smarteste man gjør på en date om ikke intensjonen her da er sex. Da kunne man likefullt ha tatt en liten spasertur med påskudd om dusj etterpå. Men det var ikke det du sa, du sa "spennende date. Sitte og se på tv" med en smiley som ler, synes du det er konstruktiv eller saklig? For så å skrive at du ikke dømmer, men opplyser, for du kjenner såååå mange som ikke ville sett tv på date. Joda, en kjernekar til å diskutere du. Anonymkode: 566e6...8bb 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå