Gå til innhold

Sportamore nye nettside

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ingenting, hvor er menyen hvor det står : topper, bukser, sko osv? De har forandret på nettbutikken og alt er bare rotete.

Flere som sliter?

Anonymkode: cd184...8c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er helt ubrukelig! Det går jo ikke an å filtrere varene. Søkemotoren er som google, veldig tungvindt å måtte skrive inn "sko,adidas,trening str 40, blå,hvite........."  Få tilbake gamle butikken!!!!

Anonymkode: 54014...38b

Skrevet

Ikke rart den er blitt ubrukelig når Footway har tatt over driften....siden deres er jo helt krise og har vel ikke blitt oppgradert fra de startet engang rundt 2010, samme elendige layouten der. Lurer på hvor mye salget kommer til å falle. Å ikke ha en oppegående meny er ikke «innovativt og nyskapende», det er tungvindt og lite brukervennlig. Lykke til videre til sportamore....!

Anonymkode: aa66e...8d4

Skrevet

Wtf! Dette er jo helt krise! 

Skrevet

Kaos. Vanskelig å navigere seg i sportsjungelen.

Skrevet

Det er ikke noe meny der, hvor du kan trykke og det står feks: bukser, tskjorter, sportsbh osv... Og søker jeg på feks topper, så kommer det alt mulig rart. 😣😤 De har mistet meg som kunde, helt klart.

TS

Anonymkode: cd184...8c4

• 8 måneder senere...
Skrevet

Jeg pleide å handle på vår, sommer, høst og vinter gjennom flere år inntil de lagde ny nettside?

Hva har skjedd? Noen som fortsatt handler der?

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, bundaberg said:

Jeg pleide å handle på vår, sommer, høst og vinter gjennom flere år inntil de lagde ny nettside?

Hva har skjedd? Noen som fortsatt handler der?

De ble kjøpt opp av de samme som eier Footway og de laget da en ny nettside som så og si er identisk med Footway sin (dessverre)

Anonymkode: ca6bd...977

AnonymBruker
Skrevet

Footway er grei nok fordi jeg søker veldig begrenset der på barnesko og ett spesifikt merke.

Sportsmore har jeg sluttet å handle på grunnet helt kaotisk og kjip nettside. 

Anonymkode: f1ddd...ff3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...