Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør jeg? Babyen min hylskriker når jeg har på munnbind, og jeg er avhengig av å gå i butikker og bruke kollektiv transport. 

Anonymkode: 94a42...e1e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør jeg? Babyen min hylskriker når jeg har på munnbind, og jeg er avhengig av å gå i butikker og bruke kollektiv transport. 

Med mindre det er påbudt der du bor, hadde jeg droppa munnbind hvis babyen din blir redd av å se deg med. Enkelt og greit :) 

I kommunen min er det ikke påbudt, men anbefalt, så jeg bruker kun på bussen, men hadde 2-åringen min reagert på det, hadde jeg droppet det også. 

Anonymkode: d4b69...735

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Med mindre det er påbudt der du bor, hadde jeg droppa munnbind hvis babyen din blir redd av å se deg med. Enkelt og greit :) 

I kommunen min er det ikke påbudt, men anbefalt, så jeg bruker kun på bussen, men hadde 2-åringen min reagert på det, hadde jeg droppet det også. 

Det er påbudt, bor i Oslo.

ts

Skrevet

Dere må kanskje øve? Ta det på hodet som en hatt når dere leker osv 

Skrevet

Kan dere øve litt hjemme? Kanskje har barnet en bamse eller noe dere kan ta munnbind på også. Ufarliggjøre det litt? Skjønner at det kan være rart. Barn bruker mye ansiktsuttrykk og kroppsspråk. 

Anonymkode: 0b030...326

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er påbudt, bor i Oslo.

ts

Da må du nok bare fortsette, baby blir jo vant med det tilslutt. Snakk med babyen din hele tiden, så hører baby at det er deg. Gå evt med det litt hjemme også, så blir baby vant med munnbindet. Er nok heldigvis bare et midlertidig påbud :) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...