AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #1 Skrevet 10. november 2020 Jeg har såååå lyst å ELSKE å trene. Nå er det et halvt år siden jeg trente sist, hadde en styrkeøkt på 30 min i dag. Så beg bestemte meg for å lage en liste over fordelene med å trene jevnlig, så kan jeg se på den når jeg ikke orker å trene en dag. - Bedre humør (og mer stabilt humør) - Bedre søvn - Blir sterkere og klarer å løfte barna mine uten å bli utslitt - Forebygger korsryggsmertene mine - Bedre sexliv - Lettere å spise sunt - Forebygger bl.a. hjertesykdommer Hva er dine fordeler? Ønsker masse inspirasjon❤️ Anonymkode: 1c446...b80 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #3 Skrevet 10. november 2020 Jeg føler meg tipp-topp etter å ha kun trent i 20-30 minutter. Både fysisk og psykisk. Mer overskudd, bedre søvn, bedre humør, bedre selvtillit, bedre driting. Lett til moderat trening gir meg kun fordeler. Anonymkode: 7c2ab...381 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #4 Skrevet 10. november 2020 For å utdype: Når jeg ikke trente på lenge, så slet jeg med å drite. Siste biten av bæsjen kommer ikke ut, og da må jeg på dass igjen om noen timer, føler meg nedstemt på en måte. Men med trening så kommer all bæsjen ut når jeg setter meg ned på dassen om morran. Føles befriende og lettere i magen da. Anonymkode: 7c2ab...381 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #5 Skrevet 10. november 2020 Har leddgikt så når jeg trener glemmer jeg smertene ett øyeblikk. Treningsmerte er god smerte ifh 😊 Har også en veldig statisk jobb (butikk), så er deilig å få brukt litt andre muskler enn kun å stå og gå på et hardt gulv. Anonymkode: 81b1d...08c 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #6 Skrevet 10. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: For å utdype: Når jeg ikke trente på lenge, så slet jeg med å drite. Siste biten av bæsjen kommer ikke ut, og da må jeg på dass igjen om noen timer, føler meg nedstemt på en måte. Men med trening så kommer all bæsjen ut når jeg setter meg ned på dassen om morran. Føles befriende og lettere i magen da. Anonymkode: 7c2ab...381 😂😂 så bra du får bedre bæsj av å trene🙌🏼 Anonymkode: 1c446...b80 3
Danseskjørt Skrevet 10. november 2020 #7 Skrevet 10. november 2020 Bedre selvtillit og føler meg mer sexy😊
Mæn40 Skrevet 10. november 2020 #8 Skrevet 10. november 2020 Selv m jeg føler meg sliten og lei, så føler jeg meg alltid bedre etter en treningsøkt.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #9 Skrevet 10. november 2020 Går en rask tur ca 8 km ihvertfall 5 dager i uka. Er trening for meg og går ned i vekt sakte men sikkert. Anonymkode: 67de2...472 1
Collan Skrevet 10. november 2020 #10 Skrevet 10. november 2020 Det er gøy å trene. 😉 Og trening er bra mot depresjoner. Rent fornuftsmessig er det aller best å trene både styrke og utholdenhet, men den beste treningsformen er den du klarer å opprettholde år etter år. Nå blir det mest individuell trening for øyeblikket pga coronatiltakene, så det er ikke like mye å velge i. Det er bare å hoppe i det. Ikke spør deg selv "skal jeg orke å trene nå?", bare gjør det. 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #11 Skrevet 10. november 2020 1 time siden, Collan skrev: Det er gøy å trene. 😉 Og trening er bra mot depresjoner. Rent fornuftsmessig er det aller best å trene både styrke og utholdenhet, men den beste treningsformen er den du klarer å opprettholde år etter år. Nå blir det mest individuell trening for øyeblikket pga coronatiltakene, så det er ikke like mye å velge i. Det er bare å hoppe i det. Ikke spør deg selv "skal jeg orke å trene nå?", bare gjør det. Ja, er dette jeg prøver på😊 Anonymkode: 1c446...b80
Gjest Giftmann30 Skrevet 10. november 2020 #12 Skrevet 10. november 2020 Det er 1000 fordeler men den jeg liker mest er at det neste kurere angsten min totalt. Jeg får sikkelig ro i sinnet, å flyter igjennom dagen på jobb med en følelse at jeg kan fikse alt😀. Jeg gir f i alt som ikke går min veie for livet er så fantastisk etter en god økt😅
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #13 Skrevet 11. november 2020 7 timer siden, Giftmann30 skrev: Det er 1000 fordeler men den jeg liker mest er at det neste kurere angsten min totalt. Jeg får sikkelig ro i sinnet, å flyter igjennom dagen på jobb med en følelse at jeg kan fikse alt😀. Jeg gir f i alt som ikke går min veie for livet er så fantastisk etter en god økt😅 Så fantastisk!!🤩 Anonymkode: 1c446...b80
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #14 Skrevet 11. november 2020 Finere kropp, mer energi, bedre humør og bedre form Anonymkode: 4dee8...1be
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #15 Skrevet 11. november 2020 Bedre psykisk helse og mestringsfølelse. Anonymkode: 113dd...2b2 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #16 Skrevet 11. november 2020 Mestring. Anonymkode: c7986...a48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå