AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #1 Del Skrevet 10. november 2020 Overskriften sier vel det meste, det er snakk om en tenåringsjente uten spesielle interesser, ikke så glad i å lese, heller ikke opptatt av sminke eller sånne juggelgreier som jenter i den alderen vanligvis liker. Så hva foreslår dere? Finnes det noe jeg ikke har tenkt på som passer veldig godt for ungdom ? Prisklasse 200-400. Kom gjerne med forslag til rimeligere gaver også, siden jeg kanskje kommer til å trenge en tilleggsgave. Anonymkode: 4af15...7f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #2 Del Skrevet 10. november 2020 Høres ut som du kommer til å bomme nesten uansett, ungdommer er like ulike som oss andre og liker ikke ting bare fordi de er for "ungdommer". Gavekort på en stor butikk som har mye forskjellig, f.eks. XXL, eller på en kafèkjede hvis hun drikker kaffe. Flaxlodd. Penger. Snop. Anonymkode: e4ec0...96e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #3 Del Skrevet 10. november 2020 Hva med en treningsbag? Utrolig greit å bruke enten til trening eller når man skal reise et sted (hytte, weekendtur, overnatting hos venninne, osv). I verste fall så kan den stå i et skap til hun trenger den, noe hun sikkert vil gjøre på sikt. Gjerne noen litt sprekere farger enn den klassiske svarte Nike baggen. Du kan eventuelt også putte en sjokoladeplate oppi baggen Anonymkode: 02ae8...fe8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #4 Del Skrevet 10. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som du kommer til å bomme nesten uansett, ungdommer er like ulike som oss andre og liker ikke ting bare fordi de er for "ungdommer". Gavekort på en stor butikk som har mye forskjellig, f.eks. XXL, eller på en kafèkjede hvis hun drikker kaffe. Flaxlodd. Penger. Snop. Anonymkode: e4ec0...96e Det var vel det svaret jeg var redd for , men jeg tenkte noen kanskje hadde noen idéer til noe ungdommer driver med/ noe som er trendy som vi "voksne" ikke vet om/følger med på/tenker over, så kunne jeg kanskje ha luftet det litt forsiktig hos moren, eller kanskje det går opp et lys for meg Anonymkode: 4af15...7f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #5 Del Skrevet 10. november 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med en treningsbag? Utrolig greit å bruke enten til trening eller når man skal reise et sted (hytte, weekendtur, overnatting hos venninne, osv). I verste fall så kan den stå i et skap til hun trenger den, noe hun sikkert vil gjøre på sikt. Gjerne noen litt sprekere farger enn den klassiske svarte Nike baggen. Du kan eventuelt også putte en sjokoladeplate oppi baggen Anonymkode: 02ae8...fe8 Å gud nei, treningsbag i "spreke farger" hadde vært skrekken da jeg var ungdom for 6-7 år siden 🙈 Anonymkode: e4ec0...96e 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #6 Del Skrevet 10. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Å gud nei, treningsbag i "spreke farger" hadde vært skrekken da jeg var ungdom for 6-7 år siden 🙈 Anonymkode: e4ec0...96e Jeg er 22 så vil ikke si at jeg er helt utdatert 😅Poenget mitt var uansett at den klassiske svarte nike bagen for 199 kanskje er litt kjedelig som gave og at man finner bager i flere farger om man går opp en hundrelapp i pris Anonymkode: 02ae8...fe8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #7 Del Skrevet 10. november 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var vel det svaret jeg var redd for , men jeg tenkte noen kanskje hadde noen idéer til noe ungdommer driver med/ noe som er trendy som vi "voksne" ikke vet om/følger med på/tenker over, så kunne jeg kanskje ha luftet det litt forsiktig hos moren, eller kanskje det går opp et lys for meg Anonymkode: 4af15...7f1 Har to søstre som er tenåringer. Den ene ønsker seg airpods, bøker og penger. Den andre gavekort på Starbucks, Espresso House og Body Shop, treningsklær i veldig bestemte merker og farger, og sminkebørster. De er veldig opptatte av de få tingene de liker, og alt annet er helt teit Men ser at de får stor glede av å kunne kjøpe seg akkurat det de ønsker seg selv. Anonymkode: e4ec0...96e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #8 Del Skrevet 10. november 2020 Lego i avansert form! Sånn typ 16år + i aldersgrense! Anonymkode: 1d5d2...d4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #9 Del Skrevet 10. november 2020 Spør om ønskeliste Anonymkode: 7f1f5...af7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #10 Del Skrevet 10. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Spør om ønskeliste Anonymkode: 7f1f5...af7 Det er det som er problemet. Hun vet ikke. Enten har ting forandret seg veldig siden jeg var på samme alder, eller så er hun en av de få ungdommene i hele verden som ikke har noen julegaveønsker 😂 Anonymkode: 4af15...7f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #11 Del Skrevet 10. november 2020 kinobilletter Gavepakning på dusjsåpe og deo fra Rituals Lue Anonymkode: 29836...ebc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #12 Del Skrevet 10. november 2020 Min niese - nettopp fylt 18 - ønsker seg pannebånd med refleks. Morild f.eks. Anonymkode: 57dbc...ee2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #13 Del Skrevet 10. november 2020 En skikkelig drikkeflaske, for eksempel i metall. Gavekort på iTunes om hun har iPhone/bruker andre Apple produkter. Godteri. Hudpleie. Nøytrale øredobber eller sokker. Treningstøy. Spill til switch el om hun spiller. Anonymkode: 2b408...e71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #14 Del Skrevet 10. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er det som er problemet. Hun vet ikke. Enten har ting forandret seg veldig siden jeg var på samme alder, eller så er hun en av de få ungdommene i hele verden som ikke har noen julegaveønsker 😂 Anonymkode: 4af15...7f1 Jeg har inntrykk av at flere barn/ungdom ikke har ønsker lengre! De har allerede alt de trenger, og mer til🙈 har to nieser på tolv og syv, ingen av dem har ønskelister verken til jul eller bursdag, eller, hun yngste ønsker seg gjerne litt dill da, men da er det gjerne snakk om små figurer som koster minst 50kr kroner stykket... Anonymkode: 1d5d2...d4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #15 Del Skrevet 10. november 2020 Bøker, ullsokker, sminke, snop, klær, kinobilletter. Men ønskene kommer jo litt an på om hun er 13 elller 19, en tenåring kan være alt fra nesten et barn til nesten voksen. Du vet vel litt hvilke interesser hun har, så kan du kjøpe noe du vet hun vil like. Anonymkode: f5e64...e9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 10. november 2020 #16 Del Skrevet 10. november 2020 Sip by swell-flaske. Veldig trendy god flaske! Har kjøpt det med suksess til tenåring. Vet hun bruker den både på skolen og bare ut på tur. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #17 Del Skrevet 10. november 2020 Alder? 13 eller 19? Anonymkode: 45e75...0c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #18 Del Skrevet 11. november 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Bøker, ullsokker, sminke, snop, klær, kinobilletter. Men ønskene kommer jo litt an på om hun er 13 elller 19, en tenåring kan være alt fra nesten et barn til nesten voksen. Du vet vel litt hvilke interesser hun har, så kan du kjøpe noe du vet hun vil like. Anonymkode: f5e64...e9e Hun har ikke noen spesielle hobbyer, det er jo det jeg sliter med. Mobil og venninner, det er det det går i. Det er så uvant, jeg er vant til at barn og ungdommer er de letteste å kjøpe til, og spesielt jenter, for de fleste jenter kan man kjøpe noe sminke, hårstash eller andre pyntegreier til, men hun er ikke interessert i sånt og leser heller ikke. Klart jeg kan gå for sokker og dusjsåpe, men jeg hadde jo håpet å komme på noe som hadde vært midt i blinken, noe som hun hadde blitt kjempeglad for. Anonymkode: 4af15...7f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #19 Del Skrevet 11. november 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Alder? 13 eller 19? Anonymkode: 45e75...0c9 Hun er 13, litt barnslig på noen måter, veslevoksen på andre måter. Anonymkode: 4af15...7f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #20 Del Skrevet 11. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hun er 13, litt barnslig på noen måter, veslevoksen på andre måter. Anonymkode: 4af15...7f1 13 er jo nesten mer barn enn ungdom, så da blir det litt annerledes! Så for meg 15-16. Lyslenke til rommet, en litt finere instant kakao + minimarshmallows eller gavekort på kino. Bøkene til John Greene likte søstrene mine veldig godt (de hater å lese, så tror hans bøker er de eneste de har lest fra perm til perm). Men penger er jo aldri feil uansett alder. Anonymkode: e4ec0...96e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå