Gå til innhold

Sliter med å bli våt, tips?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Litt forhistorie:
Jeg har alltid blitt ekstremt våt, skulle så sykt lite til! Men etter vi fikk barn begynte jeg på  p-piller under ammeperioden. Slutta etter hvert på de fordi de ødela hele sexlysten min i tillegg til at jeg ble knusktørr. Ble et helt annet menneske da jeg slutta, men så var jeg så dum at jeg begynte på de igjen etter et års tid eller noe og da ble alt pyton igjen..

Når jeg slutta siste gangen var alt på topp i ca 1 uke, så forsvant det. Er nå redd jeg har ødelagt meg for livet her  😅
Trenger sårt råd! Jeg VIL, men kroppen vil ikke. Kjøpte meg rosenrot som jeg har nettopp startet på og prøver å drikke masse vann i løpet av dagen. Skal begynne å trene igjen (gjorde det før corona) og prøve å slappe av.. Andre tips? Hva hjalp for deg?

Anonymkode: 4c366...323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynn med annen prevensjon. Det er virkelig ikke bra å slutte, starte, slutte og starte på p-piller igjen, det er nemlig de gangene hvor det er størst sannsynlighet for blodpropp. Å du må gi kroppen tid, du sier ikke noe om hvor lenge det er siden du sluttet på pillen nå sist, 

Anonymkode: 27d6e...687

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff nei, hadde liksom bare et ørlite håp om at jeg skulle tåle de siste gangen jeg prøvde.. Nå ønsker jeg ikke å gå på hormonell prevensjon i det hele tatt. Mener det var rundt november/desember i fjor jeg slutta, glemte helt å nevne det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med at mannen steriliserer seg? Om dere ikke planlegger flere barn, er det den suverent beste løsningen. Null bivirkninger, null styr.

Jeg gjorde det før jeg fylte 30, og har ikke angret et sekund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere ikke skal ha flere barn burde jo mannen sterilisere seg - ingen vits å risikere helse, livskvalitet og liv/blodpropp på kuntige hormonpreparater, når mannen bare kan snippe litt i 30 min, også gå hjem igjen. Så slipper dere styret

Men jeg ble også knusktørr etter hormonprevensjon (alt, både piller, spiral og pstav etc) og isotretinionbehandling - ble aldri normal igjen. Blir ikke våt nok selv etter 3 orgasmer på rad, bruker glidemiddel hver dag, og det er supert det altså - deilig uansett, men om du faktisk blir normal igjen av å slutte på ppiller hadde jeg gjort det.

Anonymkode: fa321...512

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
On 11/10/2020 at 5:03 PM, AnonymBruker said:

Litt forhistorie:
Jeg har alltid blitt ekstremt våt, skulle så sykt lite til! Men etter vi fikk barn begynte jeg på  p-piller under ammeperioden. Slutta etter hvert på de fordi de ødela hele sexlysten min i tillegg til at jeg ble knusktørr. Ble et helt annet menneske da jeg slutta, men så var jeg så dum at jeg begynte på de igjen etter et års tid eller noe og da ble alt pyton igjen..

Når jeg slutta siste gangen var alt på topp i ca 1 uke, så forsvant det. Er nå redd jeg har ødelagt meg for livet her  😅
Trenger sårt råd! Jeg VIL, men kroppen vil ikke. Kjøpte meg rosenrot som jeg har nettopp startet på og prøver å drikke masse vann i løpet av dagen. Skal begynne å trene igjen (gjorde det før corona) og prøve å slappe av.. Andre tips? Hva hjalp for deg?

Be mannen ta ansvar og kutte strengen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slet med det samme i flere år. Jeg gikk på både p-piller, plaster og p-sprøyte i tenårene og frem til jeg var 22. Glidemiddel fungerer utmerket og det finnes masse forskjellig på markedet. Både med og uten smak og lukt ☺️ tilogmed med orgasmestimuli og friksjonsvarme, som blir varm når man blåser på det og kald faktisk. Skjønner godt du ønsker å "smøre sjøl" da det desidert er best, men sjelden man får den effekten igjen før det har gått noen år. Jeg fikk tilbake evnen til det først for 1.5 år siden, så det tok meg altså nesten 8 år etter at jeg sluttet på prevensjon 😳 masse lykke til, og ja sterilisering er faktisk et alternativ å vurdere (for dere begge..)  Det er hærlig etterpå 😅

Endret av Nuka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...