Gå til innhold

Hvordan fremkalle bilder fra digitalkamera?

Effie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fremkaller bildene mine på Elite foto. Ta med den "minnedisketten" til butikken eller kopier det over på en cd, putt disken eller cden i en datamaskin som står i butikken, og trykk på de bildene du vil ha. Dette blir sendt til butikkens fremkallingsmaskin og slik får du bildene dine. Det går også an å sende bildene til dem via internett siden deres.

Vet også mange bruker vg nett sin fremkallingsservice, har ikke prøvd dette, da det har vært varierende resultat på kvaliteten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler deg ikke å skrive ut bildene selv.Kvaliteten blir ikke så bra og dessuten vil bildene forringes fortere enn "vanlige" bilder.Det spørs jo hva bildet skal brukes til.Husk isåfall i innstille skriveren på fotopapir, da dette er tykkere enn vanlig papir.

Hvis du sender bildene over nettet/ eller leverer minnebrikken til fremkalling hos en fotobutikk, vil du få akkurat like bra kvalitet som bilder som er tatt med negativ film/aps.

Aberet er at det koster litt mer,men ikke så mye.

Jeg har brukt Elite-foto, men etter å ha undersøkt priser,tror jeg at jeg skal prøve http://www.minebilder.no/ eller http://www.digitalbilder.no/ , husker ikke i farta hvem som var billigst.

Det lønner seg også å fremkalle flest mulig bilder på en gang, f.eks. minst 50-100 stk. fordi stykk-prisen går ned. Som regel tar man også flere bilder med digitalkamera,siden man får se med en gang om bildet ble bra eller ikke.

Så lykke til med fremkallingen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

www.digitalbilder.no er en av de mest seriøse aktørene på fotomarkedet. De gir flott service og primakvalitet på bildene.

Anbefales på det sterkeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...