Gå til innhold

Ferdig adventskalender til mann (eller par)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Min samboer og jeg er på boligjakt, uten veldig mye egenkapital. Derfor trenger vi å superspare litt de neste månedene, siden vi mest sannsynligvis må kjøpe et oppussingsobjekt.

Dette betyr at vi ikke kan lage like bra adventskalendere til hverandre som vi har gjort tidligere. Vi har pleid å lage egne pakkekalendere.

Tenker at det billigste vil være noe som er ferdiglaget. Har dere noen tips (ikke ølkalender)?

Gjerne noe som er relevant til vår situasjon, men vet ikke helt hva det skal være? Finnes det kanskje noe handymankalender (han er ikke handyman, men vi skal jo bli det)? :ac:

Har sett på Chili Klaus-adventskalender og sokkekalender. Det er litt kjedelig - men til vurdering.

Har også vurdert å lage en pakkekalender med innhold som passer veldig til denne situasjonen, som "1000 kr er satt inn på sparekontoen vår", en boks med spiker eller ei flaske vin til en kveld etter mye oppussing. Men jeg er usikker på om jeg klarer å finne 24 gaver på budsjett, selv om at det er superfornuftig :P

Jeg er også med på å vurdere en bra parkalender. Noen gode tips her? Ikke sexkalender! :) 

Tenker å ikke bruke mer enn 1000 kroner på hans kalender. Budsjettet er høyere hvis det blir en parkalender, siden vi kan spleise.

Anonymkode: 6623e...995

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...