Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trump har ikke tapt. Det bare ser sånn ut på overflaten. Kampen er ennå ikke slutt. 

Anonymkode: ba54c...f5d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Trump har ikke tapt. Det bare ser sånn ut på overflaten. Kampen er ennå ikke slutt. 

Han har tapt, han har tydeligvis innsett det selv også da Biden når får tilgang til informasjon og har startet overgangen. Taperen-Trump er ferdig!

Anonymkode: 7cda0...50c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.11.2020 den 16.23):

Vi vet alle at Gud bestemte at Donald Trump skulle vinne presidentvalget i 2016. Men hvorfor bestemte Gud at Trump skulle tape i 2020?:klo:

Anonymkode: 3b774...174

Gud bestemmer ikke valgresultateter, det er det mennesker som gjør med vår frie vilje som Gud har gitt oss.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.11.2020 den 16.24):

Hvorfor mener du Gud bestemte dette? 🤔

Anonymkode: f0d3f...7c1

Trolling😊

Anonymkode: c09f5...aab

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.11.2020 den 18.09):

Jeg var på utveksling i 2007/2008 på en kristen skole og bodde hos en kristen familie. De mente Gud valgte presidentene og at det var Guds vilje at de som ble valgt ble valgt, ikke stemmerne eller demokratiet.

Men da det var Obama som ble valgt var det plutselig Djevelen som bestemte akkurat det året, for Gud hadde aldri valgt en svart mann. Så da hadde Djevelen infiltrert stemmeprosessen.

Aner ikke hva de synes om Trump da (mistet kontakten, få felles holdepunkter), men mistenker at de mener det var Gud som valgte ham og.

Anonymkode: a07a3...36f

Huff🙄

Anonymkode: c09f5...aab

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Han har tapt, han har tydeligvis innsett det selv også da Biden når får tilgang til informasjon og har startet overgangen. Taperen-Trump er ferdig!

Nei, han har aldeles ikke tapt; det er bare stille før stormen. Jeg tror folkene på innsiden vet mer om dette enn hva du gjør. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Nei, han har aldeles ikke tapt; det er bare stille før stormen. Jeg tror folkene på innsiden vet mer om dette enn hva du gjør. 

Og det vet kanskje du også? ;) Hvem er folkene på innsiden og hvordan kommuniserer du med dem?

Anonymkode: be97e...8eb

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Folkene på innsiden som teller har kommet frem til dette, det mangler bare den formelle bekreftelsen fra valgmennene så er orange-man ferdig!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.12.2020 den 17.23):

Folkene på innsiden som teller har kommet frem til dette, det mangler bare den formelle bekreftelsen fra valgmennene så er orange-man ferdig!

Nei, han er ikke ferdig. Det er få her til lands som tror at Gud har valgt Trump, men jeg er en av de som tror det. Det Gud lover, det holder han, og du får heller finne deg i at Trump får en periode til, orange eller ei. 😘 Hvordan det skal gå til aner jeg ikke, men da får jeg bare vente og se.  

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.11.2020 den 16.23):

Vi vet alle at Gud bestemte at Donald Trump skulle vinne presidentvalget i 2016. Men hvorfor bestemte Gud at Trump skulle tape i 2020?:klo:

Anonymkode: 3b774...174

Trump tapte ikke! 

Anonymkode: 92dfb...f72

• Liker 1
Gjest theTitanic
Skrevet

Det var ikke gud, men velgerne som bestemte det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Nei, han er ikke ferdig. Det er få her til lands som tror at Gud har valgt Trump, men jeg er en av de som tror det. Det Gud lover, det holder han, og du får heller finne deg i at Trump får en periode til, orange eller ei. 😘 Hvordan det skal gå til aner jeg ikke, men da får jeg bare vente og se.  

Ok, da er du ikke skikkelig kristen da, for vi tror ikke Gud velger politikerne. Det er det velgerne som gjør. Gud har nok uansett ikke mye til overs for mennesker som Trump som skaper hat og splid mot mennesker med annen etnisitet eller religion.

Valgresultatet er klart: Taperen-Trump fikk skamjuling i valget med største tapet i nyere historie.

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Trump tapte ikke! 

Anonymkode: 92dfb...f72

Jo, største tapet i nyere historie, Biden fikk 52-53% av stemmene.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...