Gå til innhold

Grenseløs nabogutt ødelegger kosen vår mn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor en 4 - mannsbolig og vi bør i leiligheten nederst. Stuevinduet vårt er mot fellesarealet og terrassen vår. Hver gang vi spiser eller bare sitter og koser oss med chips og snacks foran tv-en dukker nabogutten opp i stuevinduet og banker på og stirrer inn. Han spør om å få mat og snacks og gir seg ikke før han har fått. Dette begynner å bli veldig irriterende, vi har nettopp flyttet hit, men dette går meg på nervene allerede. Innimellom har vi sagt nei, vi har ikke mer, men da står han og stirrer og banker på vindu frem til han får. Han har også en tendens til å henge på terrassen vår, han har innimellom vekket babyen vår som som sover i stuen på dagtid, fordi han herjer rundt utenfor. 

Jeg har tatt dette opp med moren hans svært forsiktig, fordi jeg er konfliktsky av meg. Hun unnskyldte gutten med ADHD og at han bare er «nysgjerrig» men ærlig talt han ødelegger hverdagen min. Hver bidige dag skjer dette! Og vi har bodd her i snart 4 måneder nå. 

Har dere noen råd? Fordi jeg er virkelig oppgitt. Det er nesten slik at jeg vil flytte igjen :( Men det er uaktuelt fordi vi nettopp har kjøpt og det er ett sted med gode skoler og barnehager. 

Anonymkode: b062b...a2f

• Liker 25
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan dere gjerde inn terrassen? Skjønner at det er irriterende. 

Anonymkode: dbb51...2e8

• Liker 39
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan dere gjerde inn terrassen? Skjønner at det er irriterende. 

Anonymkode: dbb51...2e8

Det er den allerede. 

• Liker 2
Gjest tranedatter
Skrevet

Jag han bort, hver gang han henger på deres terasse. Hjelper det ikke så snakk med moren igjen.

Skrevet

Hvor gammel er gutten? Har du snakket med han? 

Anonymkode: 4cfd0...905

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er gutten? Har du snakket med han? 

Anonymkode: 4cfd0...905

Han er 10 år. Ja, men det hjelper ikke. 

Skrevet

Jag han bort, bli strenge, gjør det uattraktivt å henge hos dere. 

Anonymkode: 468d0...dcf

• Liker 16
Skrevet

Spyl han med vann så lærer han fort. 

Si selfølgelig nei først. 

Anonymkode: 30b9a...e35

• Liker 22
Skrevet

Trekk for gardinen, og ignorer han. Da slutter han. 

men tenker egentlig jeg ville meldt til bv. 

Anonymkode: 4e654...17d

• Liker 44
Skrevet

Slik blir det når moren i dette tilfellet kan "gjemme seg bak på stått diagnose". Hvis dette skjer hver dag må dere "være hardere" mot moren og "true med barnevernet" ,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Anonymkode: b368f...9cb

• Liker 14
Skrevet

Trekk for gardinene eller ring moren hans og be henne om å hente ham når det skjer. Eventuelt følg ham hjem.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Trekk for gardinen, og ignorer han. Da slutter han. 

men tenker egentlig jeg ville meldt til bv. 

Anonymkode: 4e654...17d

Hahaha yes, klassisk kvinneguiden 😂 Meld fra til barnevernet, det er nok det beste. Forresten så glemte du å råde TS til å dumpe mannen/samboeren sin, han er nok garantert utro! 🤣

Anonymkode: 9f44d...7ae

• Liker 47
Skrevet

Du må slutte å gi han noe! Da vil han etter en stund skjønne at det ikke er så gøy å henge utenfor hos dere. Om han fortsetter så ringer du moren og sier høflig at han står utenfor vinduet deres og banker på. og spør om hun kan hente han.

IKKE gi han noe!

• Liker 18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...