Anonymiteten Skrevet 10. november 2020 #1 Skrevet 10. november 2020 Hei! klarte å kjøre min Bodum stavmikser litt for lenge.... nå vil den ikke fungere. Er det noen måte å reparere den på?
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #2 Skrevet 10. november 2020 Er det akkurat nå du har overopphetet den? I så fall: vent til den har kjølt seg ned igjen og prøv igjen. Jeg overopphetet min Kenwood Major en gang, og den har fungert helt utmerket i årevis etterpå, så lenge jeg ikke overoppheter den. Selv om det er et helt annet apparat ser jeg ikke bort fra at det er en sikkerhets-sak som funker på samme måte i begge to. Anonymkode: b2ce5...01c
Anonymiteten Skrevet 10. november 2020 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2020 Krysser fingrene for at den funker når den blir kald 🙌
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #4 Skrevet 10. november 2020 Vår har blitt overopphetet et par ganger. De trenger en god pause så funker de igjen. Anonymkode: df05d...253
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #5 Skrevet 10. november 2020 Det er Bodum vi snakker om, synonymet til ræva kvalitet. Ikke sats på at den fungerer igjen, jobbet med kjøkkenvarer før og fy flate så mye reklamasjoner det var på Bodum. Hvis den er kjøpt de siste 2 årene kan du ta med den og kvitteringen til der du kjøpte den. Sannsynligheten for at den butikken har samme erfaring som meg og gir deg ny er stor. Anonymkode: 4e454...ce0
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #6 Skrevet 11. november 2020 16 hours ago, AnonymBruker said: Er det akkurat nå du har overopphetet den? I så fall: vent til den har kjølt seg ned igjen og prøv igjen. Jeg overopphetet min Kenwood Major en gang, og den har fungert helt utmerket i årevis etterpå, så lenge jeg ikke overoppheter den. Selv om det er et helt annet apparat ser jeg ikke bort fra at det er en sikkerhets-sak som funker på samme måte i begge to. Anonymkode: b2ce5...01c det er litt forskjell i kvalitet på en bodum og en kenwood major, men la oss håpe at du har rett i at bodumen også har en sikkerhetssak. billigstavmikserne er ikke laget for å kjøre mer enn noen få minutter sammenhengende. Anonymkode: 1cb8e...d56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå