AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #1 Skrevet 10. november 2020 Ja, hva gjør dere sammen med kjæresten? Har vært sammen med en mann som i det siste året har prioritert jobb og oppussing av eget hus! Hverdagene og helgene har gått til først vanlig jobb, så jobb i huser til lagt ut på kvelden (snakker etter kl 22). Når vi da har vært "sammen" kan vi se litt serie og spise noe kvelds før vi legger oss. Og thats it! Før denne perioden var vi en del og trente ilag. Vi dro på helgeturer og hytteturer, og va sammen med venner. Nå som han er nesten ferdig med oppussingen sitter jeg her med spørsmål om hva vi kan gjøre sammen nå? Pga oppussingen ble han litt skadet i ryggen, så felles trening er foreløbig ikke aktuelt. Tror heller ikke han har tid til så mye reise, og det lar seg jo heller ikke gjennomføre pga korona. Selv har jeg både hjulpet ham med oppussingen, men eller vært flink til å trene eller være sammen med venninner. Rett og slett for jeg ikke orket å sitte kveld etter kveld å "vente på han". Nå som det har begynt å roe seg, så føler jeg meg rett og slett litt rådvill for hva veien videre bringer. Kjæresten virker også litt rådvill. Akkurat som han nå er kommet i "mål" og lufta er gått ut av han..? Jeg elsker han, og han sier han elsker meg, men nå er jeg bare bekymret for at vi skal "kjede" oss, og bli et par som bare ser serie e.l.. Anonymkode: 7ec04...b35
Troyamin Skrevet 10. november 2020 #2 Skrevet 10. november 2020 Gi han litt tid. Så foreslår du turer i skogen. Skyld humoristisk på at han må "rehabiliteres" etter å ha skadet seg under oppussing. Bruk masse humor sammen. Å le hjelper godt i et forhold!😊 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #3 Skrevet 10. november 2020 Brettspill, ser filmer/serier, lager mat, går turer, trener, går ut og spiser, kino, preiker skit. Anonymkode: d9214...a68 1
Hr. Aktiv Skrevet 10. november 2020 #4 Skrevet 10. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, hva gjør dere sammen med kjæresten? Har vært sammen med en mann som i det siste året har prioritert jobb og oppussing av eget hus! Hverdagene og helgene har gått til først vanlig jobb, så jobb i huser til lagt ut på kvelden (snakker etter kl 22). Når vi da har vært "sammen" kan vi se litt serie og spise noe kvelds før vi legger oss. Og thats it! Før denne perioden var vi en del og trente ilag. Vi dro på helgeturer og hytteturer, og va sammen med venner. Nå som han er nesten ferdig med oppussingen sitter jeg her med spørsmål om hva vi kan gjøre sammen nå? Pga oppussingen ble han litt skadet i ryggen, så felles trening er foreløbig ikke aktuelt. Tror heller ikke han har tid til så mye reise, og det lar seg jo heller ikke gjennomføre pga korona. Selv har jeg både hjulpet ham med oppussingen, men eller vært flink til å trene eller være sammen med venninner. Rett og slett for jeg ikke orket å sitte kveld etter kveld å "vente på han". Nå som det har begynt å roe seg, så føler jeg meg rett og slett litt rådvill for hva veien videre bringer. Kjæresten virker også litt rådvill. Akkurat som han nå er kommet i "mål" og lufta er gått ut av han..? Jeg elsker han, og han sier han elsker meg, men nå er jeg bare bekymret for at vi skal "kjede" oss, og bli et par som bare ser serie e.l.. Anonymkode: 7ec04...b35 Jeg gjør mye sammen med henne. Henter henne på jobb når jeg får tid. Går sammen med henne på jobb på morgenen. Går masse turer i skog og mark. Lager mat sammen. Skrur bil sammen. Går på shopping sammen med henne. Tar mye av husarbeidet inkl. det å lage mat. Ligger i fanget hennes på sofaen og prater i timesvis. Tar meg tid til å vise henne omsorg ved å stryke på henne eller kysse henne i en travel hverdag. Tilbyr meg å gjøre ting for henne fordi jeg ønsker det. Kjøper vin og blomster og lager mat som står klart når hun kommer hjem fra jobb etter en lang uke. Dusjer sammen med henne og såper henne inn. Masserer henne. Trener litt sammen med henne. Forteller henne hvor mye jeg setter pris på henne og hvor glad jeg er i henne. Prøver å samarbeide på best mulig måte slik at samlivet blir best mulig. 8
Nåleputa Skrevet 10. november 2020 #5 Skrevet 10. november 2020 46 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Jeg gjør mye sammen med henne. Henter henne på jobb når jeg får tid. Går sammen med henne på jobb på morgenen. Går masse turer i skog og mark. Lager mat sammen. Skrur bil sammen. Går på shopping sammen med henne. Tar mye av husarbeidet inkl. det å lage mat. Ligger i fanget hennes på sofaen og prater i timesvis. Tar meg tid til å vise henne omsorg ved å stryke på henne eller kysse henne i en travel hverdag. Tilbyr meg å gjøre ting for henne fordi jeg ønsker det. Kjøper vin og blomster og lager mat som står klart når hun kommer hjem fra jobb etter en lang uke. Dusjer sammen med henne og såper henne inn. Masserer henne. Trener litt sammen med henne. Forteller henne hvor mye jeg setter pris på henne og hvor glad jeg er i henne. Prøver å samarbeide på best mulig måte slik at samlivet blir best mulig. Hun er heldig!!!😍 4
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #6 Skrevet 10. november 2020 48 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Jeg gjør mye sammen med henne. Henter henne på jobb når jeg får tid. Går sammen med henne på jobb på morgenen. Går masse turer i skog og mark. Lager mat sammen. Skrur bil sammen. Går på shopping sammen med henne. Tar mye av husarbeidet inkl. det å lage mat. Ligger i fanget hennes på sofaen og prater i timesvis. Tar meg tid til å vise henne omsorg ved å stryke på henne eller kysse henne i en travel hverdag. Tilbyr meg å gjøre ting for henne fordi jeg ønsker det. Kjøper vin og blomster og lager mat som står klart når hun kommer hjem fra jobb etter en lang uke. Dusjer sammen med henne og såper henne inn. Masserer henne. Trener litt sammen med henne. Forteller henne hvor mye jeg setter pris på henne og hvor glad jeg er i henne. Prøver å samarbeide på best mulig måte slik at samlivet blir best mulig. Nice, kan du bli venn med typen min og smitte noe av dette av på ham? Anonymkode: 98e2f...0fe 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #7 Skrevet 10. november 2020 Fotograferer naturen (og jeg henne) Spiller noe sammen (PC, kortspill, brettspill) Tarot Mediterer Går turer Trener Ser filmer og serier Lekeslåss Puler ganske mye (2-3 ganger daglig) Hun kan finne på å suge meg leeenge mens jeg ser på noe som ikke interesserer henne (hun elsker det) Lager mat sammen Rydder og vasker sammen Dusjer sammen Masserer hverandre Har lange samtaler Planlegger for fremtiden Anonymkode: 7512f...589
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #8 Skrevet 10. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fotograferer naturen (og jeg henne) Spiller noe sammen (PC, kortspill, brettspill) Tarot Mediterer Går turer Trener Ser filmer og serier Lekeslåss Puler ganske mye (2-3 ganger daglig) Hun kan finne på å suge meg leeenge mens jeg ser på noe som ikke interesserer henne (hun elsker det) Lager mat sammen Rydder og vasker sammen Dusjer sammen Masserer hverandre Har lange samtaler Planlegger for fremtiden Anonymkode: 7512f...589 Du og, typen min trenger venner med din innflytelse. Anonymkode: 98e2f...0fe 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå