Gjest Sprettballen Skrevet 11. november 2020 #22 Skrevet 11. november 2020 19 timer siden, Gjest Masekjerringa12345 skrev: Hei, lurer på hvordan korona påvirker deres julefeiring? Det eneste usikre for oss, er om gamle bestemor får feiret sammen med oss som vanlig, eller om hun må være hjemme hos seg selv. Hvis hun må være hjemme hos seg selv vil hun ikke bli alene, og hun vil ha det fint, men det vil være noe som mangler hvis hun ikke får være med famlien.
Gjest Linny111 Skrevet 11. november 2020 #23 Skrevet 11. november 2020 Jeg bor i utlandet, så får ikke reist til Norge for å feire med familien. Jeg har samboer med samme problem, så vi feirer jul sammen vi to. Det er egentlig helt greit å gjøre det et år.
ekkoet Skrevet 11. november 2020 #24 Skrevet 11. november 2020 Familie på 4 Går ting som planlagt blir det besøk hos svigers - der er man 8 voksne og 6 barn. Dersom det skulle bli regler som tilsier at det ikke går (eller dersom noen blir syke) er det egentlig helt greit for meg (jeg ønsker selvsagt ingen syke). Da blir det oss 4 hjemme. Jeg synes mest synd på de som ikke får vært med familien slik de ønsker og de som er ensomme. Jeg skal ikke klage på egne veier uansett.
Alvario Skrevet 11. november 2020 #25 Skrevet 11. november 2020 Vår jul blir som vanlig på julaften da vi alltid er oss 6 sammen med ett sett besteforeldre. De andre juledagene blir derimot annerledes da vi bruker å samle storfamilien mer. For oss vil det nok bety at vi blir alene de andre dagene, men for oss er det ingen problem. Vi har 4 unger og er absolutt ikke alene. Jeg vil heller at familemedlemmer som er alene eller «bare» to kan dele juledagene sammen med andre i familien. Tar oss nok en liten hyttetur i romjulen og feirer muligens også nyttår der.
Mezinchaleft Skrevet 11. november 2020 #26 Skrevet 11. november 2020 20 timer siden, Gjest Masekjerringa12345 skrev: Hei, lurer på hvordan korona påvirker deres julefeiring? Min julefeiring påvirkes ikke. Jeg feirer jul som jeg alltid har gjort, uansett hva regjeringen bestemmer seg for. De har ingen myndighet til å bestemme med hvem eller hvor jeg skal tilbringe ferien min.
Daraya Skrevet 11. november 2020 #27 Skrevet 11. november 2020 Svogeren min jobber på andre siden av kloden og hvis han kommer hjem til jul (ennå usikkert) må han i karantene og da vil han, kona og barna deres feire for seg selv. Jeg, mannen og barna vil i så fall feire med svigers. Litt stusselig syns jeg fordi jeg liker å ha mange rundt bordet.
Honey Dew Skrevet 11. november 2020 #28 Skrevet 11. november 2020 Påvirkes ikke. Vi gjør det beste utav det og er fornøyde med det.
Stinali Skrevet 11. november 2020 #29 Skrevet 11. november 2020 Jeg regner med at jeg blir alene. Vi pleier å samles hos et familiemedlem, men i år blir vi for mange Jeg synes det er viktigere at andre familiemedlemmer har noen å være i sammen i jula så da blir det alenejul for meg.
Tuppeluri Skrevet 11. november 2020 #30 Skrevet 11. november 2020 Jeg samboer og baby skal egentlig feire jul på vestlandet med faren min og stemora mi, men om det blir noe kommer jo veldig an på dagens restriksjoner. Skulle også egentlig feiret med søsteren + mann og tantebarna mine, men det trur jeg vi bare kan glemme. Innen jul så kan vi vel bare feire 5stk i lag, ihvertfall i bergensområdet..
Fortauet Skrevet 11. november 2020 #31 Skrevet 11. november 2020 4 timer siden, J.E skrev: Om restriksjonene lettes uten at smitten vesentlig har gått ned, går vi i hvert fall en dyster januar og februar i møte. Klart smitten går ned på 3 uker.
J.E Skrevet 11. november 2020 #32 Skrevet 11. november 2020 23 minutter siden, Fortauet skrev: Klart smitten går ned på 3 uker. Bare hvis folk respekterer tiltakene.
Fremhevede innlegg