Gå til innhold

Hvis aldring ble kurert og alle kunne velge en bestemt alder for resten av livet. Hvilken alder hadde du valgt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Haakman skrev:

Men så les HI igjen da. Spørsmålet var ikke ved hvilken alder du trives best, men ved hvilken alder du ville stoppet aldringen. Du blir jo eldre, men kroppen forblir den samme. Så hvorfor velge en kropp over 40 når man kan få en kropp i 20-årene?

Fordi det var da jeg trivdes best både med kropp og hode . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest theTitanic

Kunne tenke meg fysikk som en 25 årkng, men livskunnskapen og selvinnsikt til en 40 åring. Det var ikke bare lett å være 25. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke hengt meg opp i et tall, men når i livet mitt det meste fungerte best for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 år senere...
AnonymBruker skrev (På 10.11.2020 den 13.50):

Artig, det har jeg tenkt på mange ganger :) Jeg er nå 51 år og har dårlig helse. Tenker tilbake på den tiden jeg var i slutten av 20 - årene. En fin tid. Ville ønsket meg 32 år, da har jeg noen år på baken og er fremdeles ung (og myyye friskere )

Anonymkode: 9c58c...cbe

Men det er mulig å reversere aldring 😊👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det bare gjelder utseende og kropp så 25, jeg har modnet og vokst mye de siste 8 årene så jeg hadde ikke ønsket å reversere all fremgangen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde jeg kunnet få lov å beholde det jeg har lært til nå, og samtidig fått være yngre så er jeg ikke i tvil hvis det kun er basert på alder. Hadde nok gjort mye annerledes sånn sett. Etterpåklokskapen er den beste 😂

Så nei jeg er selvfølgelig ikke en dag eldre enn 25 🤣🤣🤣🤣

Ellers er jeg veldig fornøyd og takknemlig for de erfaringene jeg har gjort til dags dato, og håper og krysser fingrene for at det bare blir bedre 😉

Endret av Irak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...