AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #1 Skrevet 10. november 2020 Er det en spesiell stil som er viktig for å ha en viss standard hjemme? Er barnefamilier generelt opptatt av fint interiør/ møbler og god standard på dette? Selv er jeg dame på 30 år og er ikke spesielt flink til å innrede. Anonymkode: 8c773...8e7
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #2 Skrevet 10. november 2020 Barnefamilier er like ulike som alle andre typer husholdninger. Vi liker å ha det fint, men driter i trender og hva som er "in". Vi møblerer med det VI synes er fint. Og når vi har småbarn, tenker vi også praktisk. Stuebordet vårt er for eksempel ikke så fint. Det er et stort furu-bord vi arvet av mine foreldre, som de kjøpte på åtti-tallet Så overhodet ikke in og trendy, ikke kjempefint, men veldig praktisk siden det er god høyde på, og er stort, og vi ikke er så redde for riper og sånt i det. Anonymkode: de422...2cb 2
Navani Skrevet 10. november 2020 #3 Skrevet 10. november 2020 Interiøret som er viktig å ha, er det du trives med, som fungerer i din hverdag. Verken mer eller mindre syns nå jeg Liker du farger, bruk det. Foretrekker du nøytralt, så gjør du det. Ingen andre enn deg selv bryr seg, og det er bare du og familien din som bor der. 1
Pappi Skrevet 10. november 2020 #4 Skrevet 10. november 2020 For en del år siden var det bad som var det store, i dag er mitt inntrykk at et flott kjøkken settes høyest. Skandinavisk easy living er fremdeles ganske fremtredende selv om trenden beveger seg litt bort fra det minimalistiske. 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #5 Skrevet 10. november 2020 Her har vi et bord som ungene kan tegne på uten at jeg må vokte dem som en hauk. Så har vi ett fint bord vi kun bruker ved besøk I stuen har vi leker og barnemøbler. Men også fine møbler som vi liker. Vi følger ikke mote, men kjøper det som passer oss. Er vi som skal trives i dette huset. Leker og barnemøbler blir flyttet til andre etasjer og andre rom når barna blir eldre. Anonymkode: a8765...2fa
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #6 Skrevet 10. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her har vi et bord som ungene kan tegne på uten at jeg må vokte dem som en hauk. Så har vi ett fint bord vi kun bruker ved besøk I stuen har vi leker og barnemøbler. Men også fine møbler som vi liker. Vi følger ikke mote, men kjøper det som passer oss. Er vi som skal trives i dette huset. Leker og barnemøbler blir flyttet til andre etasjer og andre rom når barna blir eldre. Anonymkode: a8765...2fa Her har vi et bord som tåler alt, og så legger vi på en duk hvis vi skal ha finere selskap. Anonymkode: 74ee3...25f 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #7 Skrevet 10. november 2020 Har ein blanding av arva, kjøpt brukt og nytt. Synes det passar bra saman. Er ikkje opptatt av at interiør må vere av eit visst merke eller at eg skal følgje ein viss stil. Men satsar på solide møblar som varer ei stund 🙂 Vi har kanskje litt anonyme, kjedelige fargar. Ser at "Min mote" vil at eg skal kaste ut dei "triste" fargane mine fordi vi visstnok er ferdige med grått, men eg liker grått og tenker at "mote-ekspertane" sikkert går lei av rosa golvteppe etter kort tid 😄 https://www.minmote.no/#!/artikkel/24899288/interioerekspertenes-tips-for-aa-gjoere-det-ekstra-hyggelig-hjemme Anonymkode: 061ff...952 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #8 Skrevet 10. november 2020 20 minutter siden, AnonymBruker said: Har ein blanding av arva, kjøpt brukt og nytt. Synes det passar bra saman. Er ikkje opptatt av at interiør må vere av eit visst merke eller at eg skal følgje ein viss stil. Men satsar på solide møblar som varer ei stund 🙂 Vi har kanskje litt anonyme, kjedelige fargar. Ser at "Min mote" vil at eg skal kaste ut dei "triste" fargane mine fordi vi visstnok er ferdige med grått, men eg liker grått og tenker at "mote-ekspertane" sikkert går lei av rosa golvteppe etter kort tid 😄 https://www.minmote.no/#!/artikkel/24899288/interioerekspertenes-tips-for-aa-gjoere-det-ekstra-hyggelig-hjemme Anonymkode: 061ff...952 Ja, den perioden med masse rosa, farger overalt, alt skal males osv, kommer til å kræsje som en gammel concorde. Det samme gjelder buer og kurvstoler, og ditto skapfronter. Herregud, som de samme interiør-«ekspertene» kommer til å rakke ned på den stilen om noen år. Som om det ikke var de som fortalte oss hvor saliggjørende dette var i utgangspunktet. Vi har funnet oss selv for lengst, og kommer til å holde oss til hvitt, sort, grått, litt blått, skinn, hvitoljet eik og mørk teak resten av livet. Og tro meg; det har vært «Architect Chic» siden 50-tallet 😅 Anonymkode: 4956b...cb4 2
Kokeshi Skrevet 10. november 2020 #9 Skrevet 10. november 2020 Det som er viktig, er å ha det slik du trives med å ha det:) 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #10 Skrevet 10. november 2020 Interiør som er viktig å ha i vår tid: kjøleskap, komfyr, varmtvannsbeholder, vaskemaskin, seng. Gjerne oppvaskmaskin og fryser, men det er ikke et krav. Anonymkode: d3e10...ad8 5
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #11 Skrevet 10. november 2020 Henslengt snorking mann på sofaen. Anonymkode: 2bdf8...277 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #12 Skrevet 10. november 2020 Nå er det en pandemi og folk mister jobbene sine. Tenker at interiør kanskje ikke er det viktigste, men heller at det er rom for familien, raushet og varme. I karantenetid var det kos og rom for barnas kreativitet som var det viktigste. Derfor har vi lært å sette pris på møbler som ikke er uerstattelige og nok gulvplass. Anonymkode: 907b8...609 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #13 Skrevet 10. november 2020 Vi er en storfamilie på 6, og barna er spedt i alder( 0-18 år. Men samme mann ) På stuene, kjøkkenet, gang og soverom har vi dyre møber. Vi tar godt vare på de. Men søler noen sofaene eller lignende, så ordner vi det. Møbler er til for å brukes, dyre eller ei. Vi liker kvalitetsmøbler, og er veldig fornøyd med å ha det sånn Anonymkode: 225e2...308
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå