Gå til innhold

Tips til samtaleemne.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en veldig stille person og det irriterer meg iblant. Folk tror jeg bare ikke liker dem, men egentlig vet jeg ikke hva jeg skal si.

Jeg trenger hjelp! Eller tips til samtaleemner. :gravid:

• Liker 1
Skrevet

dere kan prate om sånne giveawayer på facebook. er sykt artig å delta på dem😆 man hvem jo aldri om man vinner eller ikke, og det er så gøy!!

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, kjetil + hagbart<3 skrev:

dere kan prate om sånne giveawayer på facebook. er sykt artig å delta på dem😆 man hvem jo aldri om man vinner eller ikke, og det er så gøy!!

Ja takk for tips! skal prøve å se på det.:hallo:

Skrevet (endret)

Vær flink til å følge opp på de temaene som motparten starter opp. Still oppfølgingsspørsmål, del av dine egne erfaringer på emnet osv. Prøv også å plukke opp tråden fra tidligere møter.

Av egne emner så gjør du deg antakeligvis best på emner som interesserer deg selv. Prøv å finne noen felles punkter.

Endret av Pappi
  • Liker 1
Skrevet

Still spørsmål. De fleste liker å snakke om seg selv. Det som er mest safe er å holde seg til tema som er relavant for situasjonen (barn/skole/jobb/felles venner) eller andre ting som hobby/opplevelser de har hatt/reiser de har vært på osv. Ikke vær for nærgående, og unngå betente tema. :)

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, Pappi skrev:

Vær flink til å følge opp på de temaene som motparten starter opp. Still oppfølgingsspørsmål, del av dine egne erfaringer på emnet osv. Prøv også å plukke opp tråden fra tidligere møter.

Av egne emner så gjør du deg antakeligvis best på emner som interesserer deg selv. Prøv å finne noen felles punkter.

Tusen takk for hjelpen. skal huske det. 🤩

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...