AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #1 Skrevet 10. november 2020 Har akkurat blitt singel og alene for første gang i mitt voksne liv. Har aldri hatt problem med gutter og å være interessant for noen, men denne gangen føles det annerledes. Er redd for å ende singel og alene for alltid ass. Samlivsbruddet har gjort så jeg føler meg engstelig og ikke helt som jeg en gang var. Noen som har vært i samme båt? Anonymkode: d9791...3f8
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #2 Skrevet 10. november 2020 Heller singel enn i feil forhold. Forhold burde ikke være målet ditt. Å ha det bra med deg selv burde være målet ditt Anonymkode: c1cdf...10a 8
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #3 Skrevet 10. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Heller singel enn i feil forhold. Forhold burde ikke være målet ditt. Å ha det bra med deg selv burde være målet ditt Anonymkode: c1cdf...10a Det har du veldig rett i! Og det er der absolutt Er veldig innstilt på å for en gangs skyld være alene en stund og fokusere på meg selv og klare meg alene. Men største drømmen min er å gifte meg så dette føles så leit og håpløst likevel. Anonymkode: d9791...3f8
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #4 Skrevet 10. november 2020 Fokuser på deg selv og hvordan du vil ha det. Så kommer nok drømmemannen/kvinnen fortere enn du aner. Anonymkode: c1cdf...10a
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #5 Skrevet 10. november 2020 Skjønner helt klart hva du mener men som de over skriver er det viktigere at du er singel og glad enn i et forhold og miserabel. Det føles tungt nå, men så fort du blir vandt til å leve alene går det veldig fint. Du er ung og har god tid og sikkert mye å lære (det har man jo hele livet da) Ta godt vare på deg selv, for det er du selv som vet best. Jeg opplevde at jeg glemte litt hva jeg selv liker å gjør og mine ønsker i livet etter et langt forhold, da jeg gjerne ble med på det meste partneren min ønsket (ikke at dette var negativt, men som sagt når jeg ble spurt så hadde jeg jo ikke peiling på hva JEG ville 😂). Hvis du opplever det samme kan det være fint å finne ut hvordan du er igjen som person og lære mer om deg selv. Da vil du være så klar som overhode mulig når noen kommer inn i livet ditt igjen. Anonymkode: 10304...c09 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #6 Skrevet 10. november 2020 Samlivsbrudd? Altså, du er jo akkurat blitt voksen (over 21 år), det er vel begrenset hvor mye samliv du har rukket på den tiden. Er du ferdig med studier? Du er så ung at du er i den alderen da de fleste fortsatt er single. Så hvorfor i all verden skulle du ikke finne deg en ny kjæreste? Men det er alltid lurt å lære å stå på egne bein som voksen, og nå har du mulighet til det før du finner den store kjærligheten. Se på det som en mulighet heller enn en begrensning. Anonymkode: 0561b...a78 5
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #7 Skrevet 12. november 2020 På 10.11.2020 den 15.06, AnonymBruker skrev: Samlivsbrudd? Altså, du er jo akkurat blitt voksen (over 21 år), det er vel begrenset hvor mye samliv du har rukket på den tiden. Er du ferdig med studier? Du er så ung at du er i den alderen da de fleste fortsatt er single. Så hvorfor i all verden skulle du ikke finne deg en ny kjæreste? Men det er alltid lurt å lære å stå på egne bein som voksen, og nå har du mulighet til det før du finner den store kjærligheten. Se på det som en mulighet heller enn en begrensning. Anonymkode: 0561b...a78 Noen kan faktisk føle seg veldig voksen i den alderen der, noe jeg selv også føler. Jeg har mer enn noe annet lyst på en kjæreste, fordi jeg føler tiden begynner å løpe fra meg. Jeg er 25 år og ble singel for litt over et år siden. Det eneste jeg vil oppnå i livet er å finne meg en kjæreste (som jeg forhåpentligvis gifter meg med etterhvert), få barn med han, få meg en jobb jeg elsker, og bare leve et helt normalt A4liv. Jeg bryr meg ikke om festing, fyllasex, reising, studentliv, osv. Det er jeg ferdig med, og ser kun frem til dette A4livet. Hvorfor ikke få det nå? Jeg har allerede opplevd ganske mye i livet mitt, og vil bruke resten av livet mitt på familie Det er godt vi alle er forskjellig, og ja jeg er enig i at man nå har muligheten til å gjøre mer som singel, men kanskje TS er litt mer som meg, og da forstår jeg hen veldig godt! Anonymkode: 6b386...c61 4
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #8 Skrevet 12. november 2020 Jeg ble singel for 4,5 år siden. Hadde havnet i koma den gang om jeg visste hvor lenge jeg skulle være singel... er 26 nå og tror jeg har blitt for inngrodd i meg selv og for sær av å være så alene til å kunne klare å innlede et forhold eller i det heletatt få følelser for noen igjen. Jeg innser mer og mer at bryllup, unger, familieliv og den drømmen der kan jeg se langt etter. Vemodig, men sånn ble det. Anonymkode: dfc8d...f61 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #9 Skrevet 12. november 2020 På 10.11.2020 den 11.49, AnonymBruker skrev: Heller singel enn i feil forhold. Forhold burde ikke være målet ditt. Å ha det bra med deg selv burde være målet ditt Anonymkode: c1cdf...10a Ikke for dem som ønsker å stifte familie i fremtiden. da skjønner jeg angsten... Anonymkode: 63103...e28
Bamseklemmer Skrevet 12. november 2020 #10 Skrevet 12. november 2020 På 10.11.2020 den 11.51, AnonymBruker skrev: Men største drømmen min er å gifte meg så dette føles så leit og håpløst likevel. Drømmene blir fortere oppfylt hvis man ikke bare drømmer om dem... det kreves handling. Drømmer man for mye blir man også mere kravstor, og det blir også mere sårbart hvis det ikke skulle skje. Men samtidig har jeg lært at hvis man gir litt og ber lenge nok vil ting oppfylles... Ofring til gudene er et urgammelt triks, du må gi litt for å få noe tilbake🤔 Drømmer skal man jo ha, det er jo din agenda eller visionboard for fremtiden, men datoen er bestandig vanskelig å sette🤭 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #11 Skrevet 12. november 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen kan faktisk føle seg veldig voksen i den alderen der, noe jeg selv også føler. Jeg har mer enn noe annet lyst på en kjæreste, fordi jeg føler tiden begynner å løpe fra meg. Jeg er 25 år og ble singel for litt over et år siden. Det eneste jeg vil oppnå i livet er å finne meg en kjæreste (som jeg forhåpentligvis gifter meg med etterhvert), få barn med han, få meg en jobb jeg elsker, og bare leve et helt normalt A4liv. Jeg bryr meg ikke om festing, fyllasex, reising, studentliv, osv. Det er jeg ferdig med, og ser kun frem til dette A4livet. Hvorfor ikke få det nå? Jeg har allerede opplevd ganske mye i livet mitt, og vil bruke resten av livet mitt på familie Det er godt vi alle er forskjellig, og ja jeg er enig i at man nå har muligheten til å gjøre mer som singel, men kanskje TS er litt mer som meg, og da forstår jeg hen veldig godt! Anonymkode: 6b386...c61 Jeg skjønner at dere tenker sånn, fordi dere mangler livserfaring. Dere fokuserer feil. Fokuser på drømmejobben først. Det er nemlig sånn at når man har det bra med seg selv og føler at man lykkes i livet så vil dette også smitte over på kjærlighetslivet. Ei dame som bare fokuserer på å finne en mann hun kan starte familie med vil ikke ta de rette valgene uansett. Det er mye værre å ende opp med å få barn med feil mann, og være skilt om noen få år enn å bruke litt ekstra tid på å finne den rette (eller la han finne deg). Anonymkode: 0561b...a78 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #12 Skrevet 12. november 2020 Å Gud bedre meg! Altfor ofte er det noen imbesiler som klager over at «ååååh jeg er redd for å bli alene! Jeg er knapt voksen! Buhuuu!» Ta deg sammen! Anonymkode: 31087...d11 4
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #13 Skrevet 12. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner at dere tenker sånn, fordi dere mangler livserfaring. Dere fokuserer feil. Fokuser på drømmejobben først. Det er nemlig sånn at når man har det bra med seg selv og føler at man lykkes i livet så vil dette også smitte over på kjærlighetslivet. Ei dame som bare fokuserer på å finne en mann hun kan starte familie med vil ikke ta de rette valgene uansett. Det er mye værre å ende opp med å få barn med feil mann, og være skilt om noen få år enn å bruke litt ekstra tid på å finne den rette (eller la han finne deg). Anonymkode: 0561b...a78 Du kan jo like godt treffe drømmepartneren som 24-åring som 30-åring? Og jeg kommer aldri til å få barn med en person før jeg vet at det er han jeg skal være med resten av livet. Det har jo ingen verdens ting å si om man finner noen nå eller senere? Og jeg føler du motsier deg selv litt. Når jeg finner meg en partner, så kommer jeg til å ville sammen med han i noen år før vi kan begynne å tenke på barn, nettopp fordi jeg ikke ønsker at mine barn skal ha skilte foreldre. For at jeg ikke skal bli en gammel mor på 40, så vil jeg jo finne han fortest mulig. Det er jo ikke sånn at man tenker å lage barn på første date?? Anonymkode: 6b386...c61 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #14 Skrevet 12. november 2020 På 10.11.2020 den 11.51, AnonymBruker skrev: Det har du veldig rett i! Og det er der absolutt Er veldig innstilt på å for en gangs skyld være alene en stund og fokusere på meg selv og klare meg alene. Men største drømmen min er å gifte meg så dette føles så leit og håpløst likevel. Anonymkode: d9791...3f8 Det er en stund til du er 40...men forstår deg godt. Lengtet selv alltid å få mann og barn når jeg var i 20 årene. Anonymkode: 138a3...b0c
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #15 Skrevet 12. november 2020 9 hours ago, AnonymBruker said: Ikke for dem som ønsker å stifte familie i fremtiden. da skjønner jeg angsten... Anonymkode: 63103...e28 Du burde ikke basere livet ditt på at andre mennesker skal gjøre deg lykkelig, ei heller barn. Men på den positive siden, regjeringen åpner for assistert befruktning for kvinner. Anonymkode: c1cdf...10a
Rant Skrevet 12. november 2020 #16 Skrevet 12. november 2020 Slapp av. Du er bare tjuefire år gammel. Du har et hav av tid. Finn deg noen du oppriktig ønsker å være sammen med, ikke bare en å være sammen, da vil det uansett ta slutt til slutt.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #17 Skrevet 12. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du burde ikke basere livet ditt på at andre mennesker skal gjøre deg lykkelig, ei heller barn. Men på den positive siden, regjeringen åpner for assistert befruktning for kvinner. Anonymkode: c1cdf...10a Det er bedre å finne en mann å få barn med. Barn trenger sin far i livet sitt. Anonymkode: 138a3...b0c
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #18 Skrevet 12. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du kan jo like godt treffe drømmepartneren som 24-åring som 30-åring? Og jeg kommer aldri til å få barn med en person før jeg vet at det er han jeg skal være med resten av livet. Det har jo ingen verdens ting å si om man finner noen nå eller senere? Og jeg føler du motsier deg selv litt. Når jeg finner meg en partner, så kommer jeg til å ville sammen med han i noen år før vi kan begynne å tenke på barn, nettopp fordi jeg ikke ønsker at mine barn skal ha skilte foreldre. For at jeg ikke skal bli en gammel mor på 40, så vil jeg jo finne han fortest mulig. Det er jo ikke sånn at man tenker å lage barn på første date?? Anonymkode: 6b386...c61 For å si det tydeligere så du forstår: Å være desperat etter en mann er ikke riktig utgangspunkt for å møte en mann. Dere vil heller frastøte dem. Derfor oppfordrer jeg til å endre fokus. Det er mye i utsagnet "han dukket opp når jeg absolutt ikke ventet det". Anonymkode: 0561b...a78 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #19 Skrevet 17. november 2020 På 12.11.2020 den 8.22, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner at dere tenker sånn, fordi dere mangler livserfaring. Dere fokuserer feil. Fokuser på drømmejobben først. Det er nemlig sånn at når man har det bra med seg selv og føler at man lykkes i livet så vil dette også smitte over på kjærlighetslivet. Ei dame som bare fokuserer på å finne en mann hun kan starte familie med vil ikke ta de rette valgene uansett. Det er mye værre å ende opp med å få barn med feil mann, og være skilt om noen få år enn å bruke litt ekstra tid på å finne den rette (eller la han finne deg). Anonymkode: 0561b...a78 Den rette kan endre seg over tid siden vi er i endring flere perioder i løpet av livet. Det viktigste er å finne en som er snill, omsorgsfull, stabil, rolig og trofast og som setter pris på et familieliv, en som vil reise og bli med på ting, som er en lyttende partner og at man kommuniserer. Det er mange menn som i har barn fra før og ikke vil gifte seg. Så ts har ikke så god tid. Jeg er 28 og sliter med å finne gjevnaldrende og eldre menn som enten er ledige eller som vil ha barn og gifte seg. Må lete etter yngre menn. Anonymkode: ab42b...ef5
Jean-Jaques Skrevet 17. november 2020 #20 Skrevet 17. november 2020 På 12.11.2020 den 10.59, AnonymBruker skrev: Å Gud bedre meg! Altfor ofte er det noen imbesiler som klager over at «ååååh jeg er redd for å bli alene! Jeg er knapt voksen! Buhuuu!» Ta deg sammen! Anonymkode: 31087...d11 👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå