AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #1 Skrevet 10. november 2020 Hadde IKM i går, har ikke fått mensen enda. Testet i går kveld og den var negativ. Kan jeg ikke være gravid da? Skulle jeg ikke fått positiv test da? Kjennes ikke som at mensen kommer for jeg har ikke murringer. Hatt mye murringer etter EL og litt kvalme/takler ikke lukter. Men hvorfor fikk jeg negativ test? jeg veit ikke helt når EL var, for jeg temper ikke og tar ikke tester. Noe håp? Anonymkode: 5d66a...b50
spinnwild Skrevet 10. november 2020 #2 Skrevet 10. november 2020 Første dag IKM skal være innafor for de fleste graviditetstester, så uansett så er det mest sannsynlig surr med syklus her, slik at IKM er senere enn du tror. Så ville ventet noen dager og evt testet igjen om menstruasjon fortsatt uteblir. Det er så å si umulig å få falsk positiv på en graviditetstest (med rett bruk), men absolutt mulig å få falsk negativ (iaf tidlig).
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #3 Skrevet 10. november 2020 4 timer siden, spinnwild skrev: Første dag IKM skal være innafor for de fleste graviditetstester, så uansett så er det mest sannsynlig surr med syklus her, slik at IKM er senere enn du tror. Så ville ventet noen dager og evt testet igjen om menstruasjon fortsatt uteblir. Det er så å si umulig å få falsk positiv på en graviditetstest (med rett bruk), men absolutt mulig å få falsk negativ (iaf tidlig). Takk for svar Er som nevnt ikke sikker på eggløsningen, men hvis den feks var for 12-13 dager siden, vil jeg få positiv test snart da tror du? Anonymkode: 5d66a...b50
supernaturalfan Skrevet 11. november 2020 #4 Skrevet 11. november 2020 På 10.11.2020 den 17.41, AnonymBruker skrev: Takk for svar Er som nevnt ikke sikker på eggløsningen, men hvis den feks var for 12-13 dager siden, vil jeg få positiv test snart da tror du? Anonymkode: 5d66a...b50 Ja, prøv igjen om 2 dager eller noe 👌
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå