Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde IKM i går, har ikke fått mensen enda. Testet i går kveld og den var negativ. Kan jeg ikke være gravid da? Skulle jeg ikke fått positiv test da? Kjennes ikke som at mensen kommer for jeg har ikke murringer. Hatt mye murringer etter EL og litt kvalme/takler ikke lukter. Men hvorfor fikk jeg negativ test? 
jeg veit ikke helt når EL var, for jeg temper ikke og tar ikke tester. 

Noe håp?

Anonymkode: 5d66a...b50

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første dag IKM skal være innafor for de fleste graviditetstester, så uansett så er det mest sannsynlig surr med syklus her, slik at IKM er senere enn du tror. Så ville ventet noen dager og evt testet igjen om menstruasjon fortsatt uteblir. 

Det er så å si umulig å få falsk positiv på en graviditetstest (med rett bruk), men absolutt mulig å få falsk negativ (iaf tidlig). 

Skrevet
4 timer siden, spinnwild skrev:

Første dag IKM skal være innafor for de fleste graviditetstester, så uansett så er det mest sannsynlig surr med syklus her, slik at IKM er senere enn du tror. Så ville ventet noen dager og evt testet igjen om menstruasjon fortsatt uteblir. 

Det er så å si umulig å få falsk positiv på en graviditetstest (med rett bruk), men absolutt mulig å få falsk negativ (iaf tidlig). 

Takk for svar :)

Er som nevnt ikke sikker på eggløsningen, men  hvis den feks var for 12-13 dager siden, vil jeg få positiv test snart da tror du?

Skrevet
På 10.11.2020 den 17.41, AnonymBruker skrev:

Takk for svar :)

Er som nevnt ikke sikker på eggløsningen, men  hvis den feks var for 12-13 dager siden, vil jeg få positiv test snart da tror du?

Ja, prøv igjen om 2 dager eller noe 👌 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...