AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #1 Skrevet 10. november 2020 Slutta på prevensjon i starten av september. I starten av oktober fikk jeg første mens. Den var det jeg vil kalle normal. Varte i 5 dager. Forventet da neste mens i starten av november. Men siste uken i oktober begynte jeg å spotte brunt. Lite nok til at det holdt med truseinnlegg. Gjorde det i ca en uke, og innimellom kom det svakt rosa på papiret når jeg tørket meg og svakt rosa i innlegget. Jeg logget ikke dette som mensen i flo-appen og er ifølge den nå 8 dager på overtid. Regnes det jeg hadde som mens i det hele tatt, eller er jeg på overtid? Tok en graviditetstest i dag og den var negativ.... Anonymkode: 50940...d0b
spinnwild Skrevet 10. november 2020 #2 Skrevet 10. november 2020 Jeg ville heller ikke regnet det som mens, men som ubalansert syklus. Så jeg ville heller ikke regnet mensen som sen, fordi syklus nok ikke er stabil ennå.
Niny Skrevet 11. november 2020 #3 Skrevet 11. november 2020 Du må huske at etter man har sluttet på hormonell prevensjon, så kan det gå opp til et år før du opplever det somkan ligne på en normal syklus for deg. Dette er helt vanlig. For noen skjer det fort, og for andre går det kanskje flere måneder før mensen kommer(mellom hver gang), eller at den kommer altfor ofte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå