AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #1 Skrevet 10. november 2020 Møter dere venner i disse dager? Jeg har ikke behovet, men har en vennegjeng som ønsker å møtes for smitten er lav i vår kommune. Anonymkode: 13b2a...42d
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #2 Skrevet 10. november 2020 Møter venner som også er kolleger som jeg jobber tett med. Vi begrenser omgangskretsen vår betraktelig. Ellers møter jeg ikke venner utenfor «korona»-kretsen Anonymkode: b69f6...75d
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #3 Skrevet 10. november 2020 Unngår det de neste par ukene. Det er to uker med veldig strenge tiltakt, og da tenker jeg at to uker kan jeg holde helt fint ut. Anonymkode: fcfdf...dbe
GammelKaktus Skrevet 10. november 2020 #4 Skrevet 10. november 2020 Møter bestevenninna mi, vi kommer til å fortsette med det helt til de eventuelt stenger ned hele byen. For oss som jobber hjemmefra nå og nesten ikke treffer en sjel utenom barna og vennene deres så trengs det et par timer med kaffe, tur og drittprat med en annen voksenperson. 😄 Har veldig få nærkontakter nå bare 3 (regner ikke med guttungen sine venner da) så har ingen dårlig samvittighet for det. 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #5 Skrevet 10. november 2020 Alle jobber hjemme, vi møtes men bare ute nå. Sitte rundt et bål eller går tur. Er litt væravhengig da, så planlegger ikke langt frem. Høsten på vestlandet er uforutsigbar. Vi kunne nok egentlig møttes innendørs, vi er ikke mange og har ikke mange andre kontaktpunkter. Men vi synes det er fint å være tydelige forbilder for ungene/ungdommene våre, og vise at vi tar ansvar selv om det er lave smittetall i kommunen. Oppfordrer ungdommene til å gjøre det samme, i den grad de møtes. Guttene møtes stort sett digitalt, mens de spiller. Anonymkode: 45eb1...3a9
PM75 Skrevet 10. november 2020 #6 Skrevet 10. november 2020 Jentekveldene blir på Teams nå om dagen, siden vi kommer fra flere ulike kommuner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå